Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja, da var spillet i boks. De hadde bare 5 kopier igjen til xbox (på hylla i det minste) og ingen til PS3 da jeg var innom Elkjøp tidligere, så det blir nok stress å få tak i spillet senere i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det installasjon på spillet? Gjelder dette kun PS3, eller må det samme gjøres på Xbox 360?

Installering er det ja. Men om det er kun til PS3, er jeg ikke sikker på. Hva vet dere Xbox-eiere?

Installasjonen tar vel 5 - 7 min og gjør loadetiden veldig kort :) Absolutt verdt det for min del.

Skrevet

Da driver det og innstalerer :D sto utenfor elkjøp siden klokka 9:D var 2 16åringer(tipper jeg) forran med som hadde stått der fra halv 9 som ikke fikk kjøpt :ohmy: Jeg sa jeg kunne kjøpe til de men han hadde bare kort så sa hu fitta i disken at hamn ikke fikk betalt litt med kort så hadde ikke jeg tid til og vente for jeg skulle ta bussen. Men han fikk ikke emn gang lakt det til sies! ;) hadde det kommet 2mnd tideligere kunne det vært meg! :cry::D

Skrevet
Er det installasjon på spillet? Gjelder dette kun PS3, eller må det samme gjøres på Xbox 360?

Installering er det ja. Men om det er kun til PS3, er jeg ikke sikker på. Hva vet dere Xbox-eiere?

Installasjonen tar vel 5 - 7 min og gjør loadetiden veldig kort :) Absolutt verdt det for min del.

Det må nesten bare gjelde Playstation 3. Alt min Xbox 360 har er minnekort.

Skrevet

helvete så dårlig søvn det var da, sovnet rundt halv 6 og stod opp 10, venter nå på at UPS skal komme og håper faen meg at de ringer på denne gangen ;)

Skrevet
JAAA! Da er det kjøpt og pakket pent ned i sekken. Nå må jeg bare lide meg gjennom resten av skoledagen før jeg får spilt. :cry:

Si du er syk og stikk hjem, det hadde jeg gjort. Big time :cool:

Skrevet (endret)

Jøss. Offerhouse på ebay skal ha 194,- for GTA IV til Xbox 360. Hadde det ikke vært for at jeg allerede har kjøpt det så sku jeg jaggu kjøpt hos de ^^

Endret av CaZpeR
Skrevet
Krever GTA IV harddisk til Xboxen? :hmm:

Nei. Går ikke an å innstallere på en xbox.

Vet det :)

Har kun et 256mb minnekort, og tenkte at det kanskje ville bli lite lagringsplass. Slik som på Forza 2, der må man ha harddisk for å kunne se på replays..

Skrevet
JAAA! Da er det kjøpt og pakket pent ned i sekken. Nå må jeg bare lide meg gjennom resten av skoledagen før jeg får spilt. :cry:

Si du er syk og stikk hjem, det hadde jeg gjort. Big time :cool:

Neh. Trenger legeerklæring hvis jeg ikke skal få ugyldig fravær. :dontgetit:

Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet

Noen som har fått fra gamezone og samtidig bor litt vekk fra lageret?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...