Gå til innhold

Omtale av Colin McRae: DiRT (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er career -modusen dårlig? Det er career-modusen jeg spiller for.. aldri vært noen online-spiller.. singleplayer gutt her!

8910325[/snapback]

 

Nja vil vel kanskje ikke si den er "dårlig". Ikke helt som jeg hadde håpet, men... hver sin smak... kanskje den er midt i blinken for deg :)

Ser ut som artikkelforfatteren likte den, så det er tydeligvis bare en smakssak :)

 

Edit: Du har uansett en egen mode som mer er eller mindre den samme du er vant til fra tidligere CMR spill. En serie med ulike rallies i ulike land.

Endret av Dummst
Lenke til kommentar

Ja, det er jo sant.. smaken er litt sånn som... hmm.. hva var det igjen.. jord?! Noen dyrker i det, og andre sparker i det!? Nei, vent.. hmm .. :p

 

Jeg også liker litt sånn amateur-boy -> hero -sak..

 

Kunne du være så snill som å kort fortelle meg hvordan career-modus foregår her? :)

Lenke til kommentar

Bone: Karrieremodus er bygd opp som en stor pyramide. Man begynner nederst, med valget mellom en håndfull løp av ulik type. Etterhvert som man vinner disse, åpner man for nye løp i samme "etasje", og til slutt åpner man opp for å gå opp til neste etasje. Man får f.eks tidlig tilgang på Hillclimbing, men først på de høyere nivåene får man tilgang på Hillclimb Unlimited.

 

Dette gjør at man egentlig ikke får et særlig personlig forhold til noen av bilene eller typene løp. I ett øyeblikk kjører man rally, mens i det neste er det møljekjøring med buggies, før man igjen får tilgang på et rally. Er en annen mode dog... den som er som i de gamle CMR spillene. Den føles nesten mer ut som en karriere enn selve Careermoden :)

 

Som du så så er jeg ikke voldsomt fan av denne typen karrieremodus, men for all del... jeg liker spillet utrolig godt uansett. Spiller det bare i singleplayer selv og stortrives med det :)

 

Hadde vært søtt (på en tragikomisk måte) å kunne spillt Coop med en kompis som kartleser :D

Endret av Dummst
Lenke til kommentar
Jeg vil ha Rallisport 3!

8904955[/snapback]

Det er under utvikling, så bare vent. :) Sies at det kommer en demo på Markedsplace i Oktober også. :thumbup:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
HAHAHAHAHAHAHAHA

 

Men seriøst... Det hadde vært digg.

8905911[/snapback]

 

JEVLA *****

Er du klar over hvor glad jeg ble! Og hvor sinnsvak hjerteknus jeg fikk da jeg så den skulte! :cry:

Shopper nok "skit" når prisen faller litt.

Lenke til kommentar

Verdt å få med seg at også Xbox Live-mulighetene er katastrofalt dårlige. Du har bare mulighet til å kjøre rally/bakkeløp, og da uten kjører du kun mot de andre førernes tider. Det er også slik at du kun kan snakke med én person, så om dere er et knippe venner som liker å kjøre sammen, kan bare to og to snakke sammen.

 

Dette er uhyre trist, det er mange av baneløpene som kunne vært svært underholdende i flerspiller, rallycross og buggyracing, for eksempel. DiRT blir bokstavelig talt overkjørt av Forza 2 og FlatOut: Ultimate Carnage (som havner i butikkhyllene på fredag) når det kommer til flerspillermoro.

Endret av Aasgaard
Lenke til kommentar

Angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte det her. Er 15% inn i Career-mode og har det ustyrlig festlig der jeg sitter. Hood-cam gav fartsfølelse, oversikt og følelse med svingene - og kartleser var klar, nøyaktig og tidlig ute så godt som hele tiden. Har hent jeg har har rast utfor en skråning fordi jeg fikk "Left, 1" litt vel sent da, men det er lov.

 

Ikke prøvd multiplayer-enda, og ikke regner jeg med jeg skal heller. Spiller det her for egen del i career for å ha underholdning før bingen på kveldene. Og det er LENGE siden det har vært et bra rallyspill ute for salg.

 

Så siden jeg syns Forza er så usaaakelig tørt, overseriøst, pompøst og dritkjedelig - så valgte jeg det her. Ingen angring på det.

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar
Noen som har testet fullversjonen av spillet på PC med ratt? Testet demoen med G25 og styreresponsen var så treig at det var grusomt. Hvis dette har forbedret seg blir det nok innkjøp  :)

8904449[/snapback]

 

Du kan jo stille dødsone og lignende detaljer og dikedarier helt til du kreperer, om du måtte ønske det. :)

Lenke til kommentar

Synd at dette spillet skal få så gode reviews, da det eneste gode med spillet er grafikken. En horribel kjørefølelse pluss totalt fraværende flerspillerdel gjør spillet til noe av det mest oppskytte jeg har spilt på veldig lenge.

 

Hadde venner på besøk som før har spilt CMR4 hos meg, og de var alle enig om at Dirt var tragisk i forhold.

 

Synd jeg ikke leste DENNE reviewen før jeg kjøpte spillet:

http://xbox.boomtown.net/en_uk/articles/ar...ew.php?id=14259

 

8 - "Svært godt"

 

Et spill som får denne karakteren, presterer sterkt på de fleste felt, og har substans nok til å fortsette og være en svært god opplevelse også i årene framover. Disse spillene vil kanskje ikke gå inn i historien som definitive klassikere, og de er ikke nødvendigvis feilfrie, men de har evnen til å gi masse glede for pengene til enhver som måtte være interessert.

 

Presterer sterkt på de fleste felt? Nei!

 

...substans nok til å fortsette og være en svært god opplevelse også i årene framover? Nei!

Endret av Toa
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...