Gå til innhold

Klarer du Crysis på Very High?


Anbefalte innlegg

Spillet er laget slik at det skal holde i flere år. Etterhvert som bedre hardware blir gitt ut, vil de gi ut patcher som gir mulighet til effekter som belysningen på bildet til Øyvind.

 

Såvidt jeg vet, er det alerede noen folk som har fått spillet til å se nesten helt identisk likt det der med å gjøre om noen ting i editoren. Men uannsett, graffikken leverer abselutt, og det må vel være det man minst burde klage på i et spill som Crysis..:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har prøvd dette spillet et par timer nå jeg å, og kan ikke skjønne at folk klager over begynnelsen. Dette er noe av det sålangt beste jeg har vært borti. Aldri har et spill motivert meg til å spille mer og mer, enn Crysis. Dette er uten tvil årets, om ikke tidens spill for meg. Synes faktisk alt er bra, og det mest negative jeg sålangt kan slenge ut med, er at spillet krever mye. Men det er inntrykket mitt sålangt, har jo ikke prøvd hele enda. Men hittil har det ihvertfall ikke skuffet meg på noen måte :) (og jeg å også si meg uenig med VG sin annmelder, dette pisser på Bioshock, Call of duty 4 osv, ikke bare i graffikk, men i underholdningsverdi også, ingen tvil for min del)

 

foresten, Tidenes skytespill hos spillmagasinet

Slik var det med meg også. Helt til aniens og istiden kommer, er Crysis tidenes beste spill.. Etter det, går det kun nedover. Friheten forsvinner, og spillet blir ikke gøy lenger.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Alltids noen som klager på aliens og endring på klimaet. Synes det er greit med en forandring. Hadde blitt gørr kjedelig å bare sloss mot koreanere på en tropisk øy til slutt. Er bare kult med frossent landskap og aliens.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Alltids noen som klager på aliens og endring på klimaet. Synes det er greit med en forandring. Hadde blitt gørr kjedelig å bare sloss mot koreanere på en tropisk øy til slutt. Er bare kult med frossent landskap og aliens.

Snøen og aliens er ikke problemet, men hele friheten og de stilige elementene i spillet forsvinner.

 

Frosne omgivelser og aliens med den samme friheten hadde vært stilig, men det var ikke dette.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Har noen noensomheldst ide om når vi får se den første patchen?

De begynte nok på den rett etter spillet ble lansert, så jeg vil tippe at det kommer en liten patch rundt nyttårstider.

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Har noen noensomheldst ide om når vi får se den første patchen?

 

CryTek begynte på den første patchen rett etter at spillet gikk gull. Så de har hatt en del tid på den :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...