Gå til innhold

Klarer du Crysis på Very High?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må vel prøve det når jeg får den nye pc-en min. Men syns dette er litt kjipt:

 

 

post-22560-1194961495_thumb.jpg

 

Der er det en som tror han har pro PC, også moser han spillet opp på Very High, antakeligvis har PC-en ikke klart å kjøre grafikken og alt har bare blitt søl. Jeg får bedre grafikk på Medium...

 

Det er ikke akkurat sånn det fungerer... Det du sier her er bare tull.

 

Stonemeister har du drekki maling eller hva har du fått i deg?

Lenke til kommentar
Kan pøkke på med så mye hardware du gidder tror jeg, problemet ligger i spillet. Håper ikke det er denne drivern som er ment til lanseringen av Crysis. Ett GTS kort skulle dra dette spillet glatt på maks, jeg la i 5000 i ett Ultra kort for å være sikker og sliter som faen :(

 

Okei, men 2 GTS vil vel gi ganske mer ytelse i Crysis uannsett? Og det går vel ann å overclocke begge så ytelsen igjen blir enda bedre?

Lenke til kommentar

Kom ut ny driver i dag foresten!

 

169.09

 

# Beta driver for GeForce 6, 7, and 8 series GPUs.

# Recommended driver for Crysis.

# Several game and application compatibility fixes. Please read the release notes for more information on product support, features, driver fixes and known compatibility issues.

 

* Adds SLI support for Crysis

* Fixes a water reflection bug in Crysis

* Adds Control Panel anisotropic filtering support for Crysis

 

With this driver, SLI will deliver 40-50% speedup over a single GPU for Crysis. In addition, Crytek will release a patch in the next week or two that will improve SLI performance further..

 

169.09 32 bit Vista

169.09 64 bit Vista

169.09 32 bit XP

169.09 64 bit XP

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Kom ut ny driver i dag foresten!

 

169.09

 

# Beta driver for GeForce 6, 7, and 8 series GPUs.

# Recommended driver for Crysis.

# Several game and application compatibility fixes. Please read the release notes for more information on product support, features, driver fixes and known compatibility issues.

 

169.09 32 bit Vista

169.09 64 bit Vista

169.09 32 bit XP

169.09 64 bit XP

 

EDIT: ifølge forumet på Guru3d:

 

With this driver, SLI will deliver 40-50% speedup over a single GPU for Crysis. In addition, Crytek will release a patch in the next week or two that will improve SLI performance further.

 

så bra, kult at det kommer en patch :)

Lenke til kommentar

Er denne driveren jeg har prøvd, ingen forskjell. Nekter å tro jeg må ha SLI for å kjøre dette spillet. Har overklokket skjermkortet uten at jeg fikk noe forskjell. Dette her må være noe alvorlig galt med spillet/driverne.

 

Dem kan ikke basere markedet på at folk skal sitte med 2x 8800 Ultra i SLI. Det er jo en løsning til godt over 10 000 det.

Endret av Avean
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...