Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det lurt å ha ubeskyttet sex?


Gjest Gjest_16

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest_16
Stapp den inn uten kondom en gang du, så vil du aldri ha en kondom på igjen.

P-piller er å anbefale ;D Og det er sikkert...!

8886754[/snapback]

 

er nettopp det...hvis du aldri vil bruke kondom igjen, så vil jo kanskje det føre til sykdommer som ikke er så morsomt å få!

Lenke til kommentar

Selv om du veit hva som er best, betyr ikke det at du kan respektere dama og holde deg til det nest beste, siden du garantert kommer til å få det beste igjen ganske snart.

 

Har du ikke vett til å beskytte deg riktig til riktig tidspunkt er du ikke moden nok til sex...

 

Og husk at du ikke skal peise på uten dong uten at dama vil det. Ta en prat med henne og finn ut om hun er enig i deg at det er en ide å begynne på p-piller istedetfor å bruke masse penger på kondomer. Er det heisatur ofte, er det jo dyrere...

Lenke til kommentar
...istedetfor å bruke masse penger på kondomer. Er det heisatur ofte, er det jo dyrere...

8888116[/snapback]

Kommer helt ann på. Du får gratis kondomer på helsestasjonen.

 

Og trådstarter, har ikke du vært sammen med kjæresten din i et halvt år? Hvorfor er du redd for sykdommer? Stoler du ikke på henne?

Og selv om du har sex uten kondom senere, betyr ikke det at du aldri kommer til å bruke kondom lengre. Tenk litt på dama også, og ikke bare deg.

Hvor gammel er du egentlig?

Lenke til kommentar
Gjest Guest

jeg er 16 og hun er 16!

Jeg tenker også på henne...skal ikke tvinge i henne p-pille på noe som helst vis.

Og jeg stoler på henne...

Hvordan får man egentlig kjønnsykdommer, altså er det når man har hatt sex med mange og en av dem har en sånn sykdom(med mange forskjellige i løpet av 3 år) eller er det noe som kan fås ved at man har det med mange forskjellige på 2 uker...eller hva? skjønner meg ikke så bra på sånne sykdommer.

Lenke til kommentar
Går fint an å kose seg sammen uten donge så lenge du selv har kontroll

på tisselassen din at du hopper av før svingen eller lenge før svingen..

8883847[/snapback]

Det kommer hele tider sperma ut av penis under samleie. Naturens glidemiddel om du vil. Men i dette er det også litt sædceller, selv om det er lite. Og det kan være nok til å gjøre jenta gravid. Så hopp av i svingen så mye du vil, det er ikke spesielt trygt.

Lenke til kommentar
jeg er 16 og hun er 16!

Jeg tenker også på henne...skal ikke tvinge i henne p-pille på noe som helst vis.

Og jeg stoler på henne...

Hvordan får man egentlig kjønnsykdommer, altså er det når man har hatt sex med mange og en av dem har en sånn sykdom(med mange forskjellige i løpet av 3 år) eller er det noe som kan fås ved at man har det med mange forskjellige på 2 uker...eller hva? skjønner meg ikke så bra på sånne sykdommer.

8888875[/snapback]

Først av alt så vil jeg råde deg å følge med på skola. Du har helt klart lært dette opptil flere ganger i naturfagen.

 

Om du har sex med en som har kjønnsykdommer så vil du bli sjuk, uansett når det skjer. Sannsynligheten for at kjæresten din har kjønnsykdommer derimot er liten.

 

Men jeg vil egentlig råde deg til å få mer kunnskaper rundt seksualitet før du går videre.

Lenke til kommentar
Går fint an å kose seg sammen uten donge så lenge du selv har kontroll

på tisselassen din at du hopper av før svingen eller lenge før svingen..

8883847[/snapback]

Det kommer hele tider sperma ut av penis under samleie. Naturens glidemiddel om du vil. Men i dette er det også litt sædceller, selv om det er lite. Og det kan være nok til å gjøre jenta gravid. Så hopp av i svingen så mye du vil, det er ikke spesielt trygt.

8888903[/snapback]

 

Er ikke enig med deg...Har man kontroll på tassen og kjenner sin egen kropp så er det ingen problem...

Lenke til kommentar
Går fint an å kose seg sammen uten donge så lenge du selv har kontroll

på tisselassen din at du hopper av før svingen eller lenge før svingen..

8883847[/snapback]

Det kommer hele tider sperma ut av penis under samleie. Naturens glidemiddel om du vil. Men i dette er det også litt sædceller, selv om det er lite. Og det kan være nok til å gjøre jenta gravid. Så hopp av i svingen så mye du vil, det er ikke spesielt trygt.

8888903[/snapback]

 

Er ikke enig med deg...Har man kontroll på tassen og kjenner sin egen kropp så er det ingen problem...

8889319[/snapback]

 

Jo, det er et problem, fra du blir født til den siste gang du har sex i livet. Om noe kommer før orgasmen er IKKE noe man kan styre.

Lenke til kommentar
Først av alt så vil jeg råde deg å følge med på skola. Du har helt klart lært dette opptil flere ganger i naturfagen.

 

Om du har sex med en som har kjønnsykdommer så vil du bli sjuk, uansett når det skjer. Sannsynligheten for at kjæresten din har kjønnsykdommer derimot er liten.

 

Men jeg vil egentlig råde deg til å få mer kunnskaper rundt seksualitet før du går videre.

8888925[/snapback]

 

 

Det er da ikke sikkert man merker at man har blitt smittet, før det kommer til det punktet der det begynner å bli veldig alvorlig. Ellers skal jeg si meg enig i det du sier!

 

Til trådstarter: Hvis du er så fryktelig redd for å få en kjønnssykdom, kan dere bare teste dere. Hvis ingen av dere er smittet, er det ingen fare i det hele tatt. Nå er det sannsynligvis ingen krise å bli smittet heller, man kan bli kvitt det igjen!

Lenke til kommentar
Gjør det selv i 6 måneder tid så kan du kryper tilbake til meg og be om

unnskyldning..steike det er mange arrogante og "det jeg sier er sånn det er"..

jeg er mange år eldre enn de fleste her inne og jeg snakker med erfaring og ikke ut ifra gjetninger..herregud..ta dere sammen..

8889651[/snapback]

Det finnes ingen muskler i penis som du kan trene til å tetter for at sæd skal komme ut. Om du kan det, er nok penisen din skremmende mutert eller deformert.

Lenke til kommentar
Gjør det selv i 6 måneder tid så kan du kryper tilbake til meg og be om

unnskyldning..steike det er mange arrogante og "det jeg sier er sånn det er"..

jeg er mange år eldre enn de fleste her inne og jeg snakker med erfaring og ikke ut ifra gjetninger..herregud..ta dere sammen..

8889651[/snapback]

Ikke det?? lol..Da bør du trene opp musklaturen i tassen din..

For det har du ikke mye av hvis det gjør det hos deg..

8889458[/snapback]

I lol'd so much...

 

Må være kjipt å nevne alderen sin som et viktig poeng og samtidig bevise at man ikke har plukket opp såpass.

Lenke til kommentar

Stryk min tidligere utsagt..Det jeg mente var å skrive at hvis

man trener og styrker opp bulbocavernosus eller bulbospongiosus som den også kalles så styrking og kontroll med denne muskelen er viktig for ereksjonen, at sæden kommer ut og kontrollen med og følelsen av orgasme.

 

God kontroll over denne muskelen gir ikke bare bedre kontroll over orgasmen, men også raskere og hardere ereksjon. Nyere forskning har vist at bedre kontroll med muskelen i mange tilfeller kan erstatte bruken av potenspiller ved manglende eller dårlig ereksjon.

Lenke til kommentar
Stryk min tidligere utsagt..Det jeg mente var å skrive at hvis

man trener og styrker opp bulbocavernosus eller bulbospongiosus som den også kalles så styrking og kontroll med denne muskelen er viktig for ereksjonen, at sæden kommer ut og kontrollen med og følelsen av orgasme.

 

God kontroll over denne muskelen gir ikke bare bedre kontroll over orgasmen, men også raskere og hardere ereksjon. Nyere forskning har vist at bedre kontroll med muskelen i mange tilfeller kan erstatte bruken av potenspiller ved manglende eller dårlig ereksjon.

8889792[/snapback]

 

Så, siden du sier så mye informasjon om hva man bør gjøre, bør du vell slenge med hvordan? :whistle:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...