Gå til innhold

Prosjekt [email protected] - vår egen server


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså. Første 2-3 gangene jeg spilte på serveren så virket alt fint. Men nå er jo alt helt feil. For det første kan ikke rundetiden være 3 minutter, blir alt for lenge når en enkelt terror som er redd for at statsen skal bli ødlagt springer fra spot til spot flere ganger i en runde, 1:45 er perfekt rundetid.

 

For det andre har jo dere noen lamb av Admins som ikke tør og banne eller kicke. Spilte i 15 minutter nå, konstakt var det en eller annen liten gutt som skulle skyte hver eneste teammate ned til 20 HP. Alt admin gjorde var og true gutten i 10 minutter før han ble kicket. Alt han gjorde var og rejoine, og forsette.. Dere må jo banne han, betre og miste en spiller enn og miste 20.

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Altså. Første 2-3 gangene jeg spilte på serveren så virket alt fint. Men nå er jo alt helt feil. For det første kan ikke rundetiden være 3 minutter, blir alt for lenge når en enkelt terror som er redd for at statsen skal bli ødlagt springer fra spot til spot flere ganger i en runde, 1:45 er perfekt rundetid.

 

For det andre har jo dere noen lamb av Admins som ikke tør og banne eller kicke. Spilte i 15 minutter nå, konstakt var det en eller annen liten gutt som skulle skyte hver eneste teammate ned til 20 HP. Alt admin gjorde var og true gutten i 10 minutter før han ble kicket. Alt han gjorde var og rejoine, og forsette.. Dere må jo banne han, betre og miste en spiller enn og miste 20.

9008518[/snapback]

 

Høres ut som om admins er redd for "abuse", men sånt er nå bare å slå ned på etter 1 gangs forseelse. Ban 10min i stedet for kick, så vil han nok uansett finne en annen server å ødelegge for.

 

3 min rundetid synes jeg også høres for mye ut. Om man gjør som man skal (Går for å plante uten å campe) trenger man ikke 3 min.

Lenke til kommentar

Synes rank system burde fikses, eventuelt at serveren separeres fra hverandre på rank. Nå er jeg ikke den som bryr seg mest om rank, men det er selfølgelig litt kjekt å være høyt oppe, per idag ligger jeg på 927 plass på rankingen, mens folk som har vært inne i 5 minutt og bare såvidt gjort noe kan ligge på 100-200, noe som er helt feil. Også burde folk få mindre poeng for å drepe på GG serveren og mer på DD2 om ikke serverene splittes. Jeg har snart over 1000 kills, og ligger fremdeles på 927. Noe som er helt galt, iforhold til folk som har 20 kills kansje som ligger mye høyere enn meg. En ting er iallefall klart, rank systemet burde også få med seg de killsene som kommer på unacounted maps.

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke sittet ved en PC på to uker, og har verken spilt CS eller lest på forumet, og jeg gidder ikke å lese gjennom åtte sider, men...

Spilte nettopp på dd2 only servern. En fin og stabil server med god ping, ingen lagg og med mange folk. Når jeg leava var det 9on9 og på det laveste var det 5on5. Mange personer der som er gode, og mange å "eie" :wee:.

Synes dere har gjort en god jobb.

Lenke til kommentar
Jeg melder meg frivillig som admin :)

9053855[/snapback]

90% av folka som spiller på serverene melder seg frivillig, man hvor mange av dem blir noe særlig? ( dette her er ikke et angrep på deg, da jeg ikke vet noe om deg. Heller ikke et angrep på folka som melder seg, ber dem bare tenke seg litt om. )

Lenke til kommentar

Isteden for å mase om admin-plass hele tiden, hadde det vel heller vært lurere å sende en seriøs søknad elns via PM. Ikke at CS er så forferdelig seriøst at det gjør noe, men siden interessen tydeligvis er ganske stor for dette her, gir det jo en viss konkurranse. Og jeg antar at de ikke plukker ut hvem som helst. Aalton & Co har sikkert noen de kunne tenkt seg på plass ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...