Gå til innhold

Prosjekt [email protected] - vår egen server


Anbefalte innlegg

Er kanskje lurt å ha prøvd cheats mot f.eks. bot'er, sånn at du vet hva du skal se etter, sånn som goggen sier.

Men jeg har null respekt for folk som har brukt cheats mot "RL" spillere.

Kunne aldri falle meg inn å bruke cheats. Så å gå så langt krever en "spesiell" type person, så det sier veldig masse om personen. Og en sånn person passer ikke som admin på en diskusjon.no server.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Brukerne bes holde seg til sak og ikke person. Personangrep tolereres ikke, og i grove tilfeller vil den aktuelle brukeren bli fratatt tilgangen til forumet. Hva brukere mener om hverandre er ikke tema for tråden, og det er direkte ødeleggende for diskusjonen.

 

Innlegg med personangrep er blitt fjernet eller redigert. Brukere oppfordres til å bennytte p_report.gif funksjonen om man kommer over personfokuserte innlegg av negativ art, fremfor å kommentere det i tråden. På den måten kan moderator bedømme saken og vi unngår videre personkrangel.

 

(Dette innlegget skal ikke kommenters, da det blir ansett som off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM.)

Lenke til kommentar

Det er forøvrig ikke vits å "mase" om å bli admin, det tar vi når det blir nødvendig. Men en ting er klart: Personer som fjaser om at person X og Y er cheater UTEN BEVIS blir kastet ut, serverene er til for de som vil ha det morsomt, ikke et sted det skal hagle beskyldninger.

Lenke til kommentar
Takker.. Håper sannelig ikke prospillere blir kalt cheatere.. Ingen ting som er mer irriterendes..!

8978654[/snapback]

Om du mener "admin skal ikke kalle prospillere for cheatere", så vil jeg si at admins bør ikke si "du cheater", men heller banne om de mener han cheater. Dere bør også ha krav på at det skal tas demo på alle cheat-saker.

 

Edit:

og en slags tjeneste hvor man kan sende inn demoer av cheatere.

 

PS: Håper forøvrig railgun (aka awp) blir disabled (forventer flaming nå :()

8978773[/snapback]

Det holder vel med en demomail. Hvorfor mener du at awm bør bli ulovlig å bruke? Variasjon av våpen skaper også variasjon i spillet, som gjør det gøyere å spille. Du får heller øve deg på å skyte hodeskudd på awm-brukere! ;-)

Endret av Jooakim
Lenke til kommentar

Dette høres veldig stas ut. Om det er behov for admins melder jeg meg selvfølgelig til tjeneste, så vet man iallefall det.

 

Håper at det blir mulighet for mods og at brukere får styre noe av innholdet, alá ha månedlige map-rolls slik at man kan stemme fram favorittmaps osv.

 

Det er mulig det er nevnt alt, men HLstatsX hadde vært fett, og en slags tjeneste hvor man kan sende inn demoer av cheatere.

 

PS: Håper forøvrig railgun (aka awp) blir disabled (forventer flaming nå :()

Endret av AndyG
Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bare kjøre en helt normal server uten å fjerne ting som faktisk hører med ?

 

Tror&håper at faktisk de som setter opp servern vet hvem de skal gi adminstilgang til, og de som faktisk cheater driter seg bare loddrett, siden dette kun er en server for hw brukere?.

Lenke til kommentar

synest ikke dere burde restricte awp/m det blir litt for dumt!

 

Det med admins og cheat osv burde admins her helt klart bestemme, men dere burde ha noe innsending av demoer, og admins må ha demo for og banne f.eks om noen klager på bannen etterpå så har dere "beviser" :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Man skulle lagt inn steamID i bruker konto-detaljene (Kanskje skult for andre..?) + Passord. Så for oss blir det ikke noe annet, men for andre brukere, vil de sannsynligvis ikke komme seg på serveren uten å være fra skandinavia.. :D (??)

Lenke til kommentar
Man skulle lagt inn steamID i bruker konto-detaljene (Kanskje skult for andre..?) + Passord. Så for oss blir det ikke noe annet, men for andre brukere, vil de sannsynligvis ikke komme seg på serveren uten å være fra skandinavia.. :D (??)

8979811[/snapback]

Det der var rotete forklart. Men folkens, jeg er sikker på at Ueland og de andre drifterne har planene klare, så det hjelper nok ikke å diskutere hvordan systemet bør være. :-)
Lenke til kommentar

Artig at så mange virker å være engasjerte i dette "prosjektet". Håper dette lar seg gjennomføre i praksis og at serveren blir hyppig besøkt.. Blir spennende og følge dette fremover... kanskje det kan bli en brukbar clan ut av dette etterhvert :thumbup:

 

Kvaliteter jeg mener er viktig hos en admin er: selvfølgelig at man har spillt cs/css.

 

At man er "moden", og har evnen til å fatte beslutninger som kanskje ikke er populære.

 

At man ikke banner/kicker uten demo (med status ofc og ikke bare nick).

 

At en demo som er grunnlag for en ban vurderes av minst 2 admins.

 

At admin lar spillere som er banned får en real sjans til å legge frem sitt argument og vurderer det.....Det må være fryktelig surt å bli banna om man er uskyldig og samtidig ikke bli hørt.

 

At man har bredspektret humor. Ikke tar alle komentarer personlig eller som flaming når det kanskje var ment humoristisk. Ikke noe værre en admins uten humor eller sosial intligens.

 

At admin alltid har fremst i tankene at dette er en jobb/tjeneste jeg gjør frivillig for at så mange som mulig skal ha en positiv opplevelse på serveren..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Man skulle lagt inn steamID i bruker konto-detaljene (Kanskje skult for andre..?) + Passord. Så for oss blir det ikke noe annet, men for andre brukere, vil de sannsynligvis ikke komme seg på serveren uten å være fra skandinavia.. :D (??)

8979811[/snapback]

Det der var rotete forklart. Men folkens, jeg er sikker på at Ueland og de andre drifterne har planene klare, så det hjelper nok ikke å diskutere hvordan systemet bør være. :-)

8979847[/snapback]

 

 

Altså.. For å kunne joine serveren, må man være registrert, med SteamID her på forumet.

 

I tilleg til å være registrert, må man kunne passordet, som de poster på første side i dette innlegget.

 

Såå.. Uten å være registrert og ha passordet, kan man ikke joine serveren.. :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Syns ikke den har såå bra ping.. Men det er pga. meg.. ;)

 

Dumme nettet.. Har 80 i ping på den.. og 50 på catch servere.. ;)

 

Nå har jeg 110 i ping.. :S

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...