Gå til innhold

Prosjekt [email protected] - vår egen server


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det meningen at friendly fire skal være på eller av på gg serveren? Nå skifter den en del. Virker som om det blir skrudd på en stund ut i runden. Jeg synes det bør være av siden det blir ofte en del kaos på gg, og når man har granat kan man treffe noen på laget ved et uhell.

 

Også trodde jeg det skulle skifte mellom 9 baner. Jeg har bare spilt på 5 eller noe sånt.

 

Edit: Også burde man få en ny granat etter at man har hevet den når man er på granat levelen.

Endret av trygveaa
Lenke til kommentar
Fjenr AWP da, herregud.

9003877[/snapback]

"LOL KICK AWP HORE!!" :-)

 

Som sagt i ounter-Strike-servere hos Gamer.no (PC);

Fristende å motargumentere med skjoldet her, men lar være.  Jeg er ikke forbanna på folk som er gode med AWP, for all del. Men jeg antok at man ville ha brukernes tilbakemelding og liker best servere uten AWP. Det kommer dog ikke til å være noe hinder for meg. Jeg har bare erfart at servere uten AWP gjerne er morsommere å spille på så man slipper langtekkelig camping osv. Vi har vel forskjellige ønsker fra spillet.

Litt mer on-topic: Er det noen planer om å slenge opp en Teamspeak/Ventrilo server?

8997903[/snapback]

Jeg er bra lei folk som sutrer om folk som bruker awm. Disse folkene har som oftest blitt "eid" en del ganger, og har liten sjanse til å faktisk drepe de med awm. Jeg synes det er dumt å fjerne et våpen fra spillet, særlig når det er et så bra våpen. En må være god for å drepe mange med det, da det krever presisjon og hurtighet, og om en bommer på første forsøk, får en gjerne en kule i planeten. Trikset når en skal drepe folk med awm, er å bevege seg mye, og skyte med en gang (om en blir beskutt mens en har awm eller scout, trekker en seg gjerne tilbake).
"AWP HORE! KICK!!" er en "setning" jeg ofte ser. Jeg er lei sutring om at awm er så feigt fordi en dreper med ett skudd om en treffer. En må trene en del for å faktisk være like treffsikker med awm som med andre våpen, da det går noen sekunder mellom hvert gang en kan skyte. Om jeg bruker AK/deagle og dreper med oneshot hver gang, er det da like feigt som å drepe oneshot med awm? Om du spiller med én som kan autosniperen til terror godt, og en som kan awm godt, vil jeg tro at du synes autosniperen er mer irriterende, da autosniperen tar en del damage, i tillegg til at den skyter raskt. :)

8998231[/snapback]

En kan ikke fjerne et våpen, kun fordi det er litt mer vanskelig å møte det. ;)
Lenke til kommentar

Nei, AWP'en i seg selv er grei nok, men når 2-3 relativt godep ersoner bruker AWP 15 runder på rad og camper et sted er det noe galt. Men dersom de viser evne til å bruke noe annet våpen og AWP noen få runder har jeg ingen problemer med det.

Ta løpinga fra CTspawn til B. ALltid sitter det en kuk i Tspawn og dreper noen HVER runde, ikke gøy.

Lenke til kommentar
Nei, AWP'en i seg selv er grei nok, men når 2-3 relativt godep ersoner bruker  AWP 15 runder på rad og camper et sted er det noe galt.

9003991[/snapback]

Da er det admins en må finne, ikke fjerne awm. Og en vil sikkert ikke droppe awm, samt kjøpe annet våpen bare fordi den en spiller mot, ikke klarer å drepe. ;)
Lenke til kommentar

Eg forstår ikkje dette maset om AWP. Eg topper (akkurat no) rankingen på Gamer.no sin server, og eg har brukt LITE awp. Jo, eg bruker det innimellom, men mest for å få litt avbrekk frå AK/DEAGLE/COLT. Deagle derimot, DEN skulle ha vore restricta.. Er jo kraftig som pokker.. ;)

Lenke til kommentar

Hei

 

Har spilt litt på Gungame servern de to siste dagene og vil gjerne komme med noen inspill til å gjøre servern bedre. Fikse den leader tingen som nevnt tidligere i tråden.

 

Få inn noen flere maps, som er litt større (ikke veldig store, men litt større enn de som er). Samt jeg synes spawn protection varer for lenge. Merker det spesielt på de små brettene, der du nesten kan krysse brettet før noen kan drepe deg (litt overdrivelse). Poenget mitt er at det oppfordrer litt til camping. Det er lite vits i å løpe fremover på brettet hvis du ikke kan drepe de som kommer, så istedet blir man sittende å vente på dem.

 

Ellers synes jeg servern er knall :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...