Gå til innhold

Prosjekt [email protected] - vår egen server


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folkes folken, vil dere diskutere css vs 1.6 så kan dere lage en egen thread for det. Det kommer en 1.6 server til de som ønsker det og da får dere alle spille så mye 1.6 dere bare kan ønske..slapp av :)

8913701[/snapback]

 

 

Godt å høre :D

Spiller bare 1.6 !

Lenke til kommentar

Takk for en veldig objektiv og utfyllende beskrivelse av hva som er dårlig med gungame. Noen liker det, noen liker det ikke. Om du ikke liker det, så ikke spill det, men spill heller på CS:S-serveren uten GunGame.

 

Utrolig hvor mange CS-whiners det finnes, eller er det bare anonymiteten bak skjermen?

Lenke til kommentar
Når han sier gungame suger da prøver han og heve seg over han og være bedre, fordi bare noobs spiller gungame mener han.  :)

8924021[/snapback]

Nei det mener jeg ikke, hva gir deg rett til å liksom vite alt jeg mener? Og nei jeg hever meg ikke over noen jeg mener bare at gungame er UTROLIG kjedelig.

 

Bli plaffet ned med AWP av en som har vært på servern lengere når du har glock "wohoo". Og få drittvåpen hver runde som du ellers ikke ville brukt er også kjedelig. Jeg liker heller det orginale, er ikke noe fan av forskjellige warcraft, heroe, gungake opplegg.

Lenke til kommentar
Wow, mangelen på kunnskap og relevanse er rett og slett forbløffende.

8924074[/snapback]

Hver så snill å si hva jeg sa feil.

 

Har spillt gungame før og da startet jeg med drittgunner imens de andre jeg spillte med fra klassen som hadde vært der lengere hadde kjempebra våpen.

 

Og du mister f.eks deagle til dual pistols? Jeg mener WTF? Skal ikke våpene være bedre?

 

Ok: Nok off-topic, la resten av diskusjonen være om serveren. . .

Lenke til kommentar

AWP er ikke med i gungame. Våpenrangstigen går etter pris, fram til granat/kniv. Og om noen er så langt som AWP, da er det ikke igjen mange rundene før en vinner og alle starter på nytt. Med blanke ark. Virker som om du har spilt GunGame i to og en halv runde, og deretter bestemmte deg for å ikke like det.

Lenke til kommentar
Jeg tror en server i gamer.no sitt navn kunne gitt mye posetiv publisitet for gamer.

8883200[/snapback]

 

 

 

Enig, men jeg tror det forutsetter at serveren administreres av seriøse admins, at serveren har et eget dedikert forum (for bans/unbans osv) hvor admins kan fås tak i, og ikke minst at serveren har null toleranse for all hets av med og motspillere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...