Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Jeg syns folk ofte gir for lett opp. De er så bastante på at "Nei, dette funker ikke lengre" uten og i det heletatt ha prøvd å nøste opp i problemene og ta tak i de.

 

Alt kan ende men jeg skal ikke ha på meg at jeg ikke prøvde. Men det er nå enda langt fram i framtiden og i mellomtiden så nyter jeg tilværelsen som forelsket, fjortis og klein!

Ville bare gjort som du sier, nyt tiden og ta det som det kommer! Tenk så digg sommeren blir :D .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man må også huske at forhold krever jobb og innsats. Man må bruke tid på hverandre og pleie kjærligheten. Det er ikke tull, det er tilfelle og man må ikke slutte å prate sammen :)

 

kommunikasjon er utrolig viktig selv om det ikke alltid er lett å sette ord på ting.

Lenke til kommentar

Jeg syns folk ofte gir for lett opp. De er så bastante på at "Nei, dette funker ikke lengre" uten og i det heletatt ha prøvd å nøste opp i problemene og ta tak i de.

 

Alt kan ende men jeg skal ikke ha på meg at jeg ikke prøvde. Men det er nå enda langt fram i framtiden og i mellomtiden så nyter jeg tilværelsen som forelsket, fjortis og klein!

 

Men er du så sikker på det da? Det er ikke alt man forteller til alle og enhver. Men ja, en del burde kanskje prøvd mer, men som en som også har blitt dømt for å "ikke ha prøvd hardt nok" så vil jeg bare si at alt er ikke nødvendigvis slik man tror det er.

 

Uansett, forhold krever innsats, det er det ingen tvil om.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Jeg syns folk ofte gir for lett opp. De er så bastante på at "Nei, dette funker ikke lengre" uten og i det heletatt ha prøvd å nøste opp i problemene og ta tak i de.

 

Alt kan ende men jeg skal ikke ha på meg at jeg ikke prøvde. Men det er nå enda langt fram i framtiden og i mellomtiden så nyter jeg tilværelsen som forelsket, fjortis og klein!

Men er du så sikker på det da? Det er ikke alt man forteller til alle og enhver. Men ja, en del burde kanskje prøvd mer, men som en som også har blitt dømt for å "ikke ha prøvd hardt nok" så vil jeg bare si at alt er ikke nødvendigvis slik man tror det er.

 

Uansett, forhold krever innsats, det er det ingen tvil om.

Har ei venninne som kun forteller meg om de frustrasjonene og evt. problemene som oppstår i forholdet, fordi det er lettere å fortelle meg da jeg ikke er involvert i det "hverdagslige" livet deres.

 

Så ja er enig i at det nok er mange som tier om evt. problemer, skal jo virke perfekte for andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er da ikke sikkert det har så fryktelig mye med fasaden å gjøre heller?

Det er noen som liker å skjerme privatlivet sitt litt, og når det da er snakk om et annet menneskes privatliv i tillegg, så er det vel i hvert fall naturlig å ikke utlevere til alle?

 

Om jeg opplever frustrasjoner og problemer mee forholdet, er det strengt tatt bare én jeg føler det er naturlig å ta det opp med. For å ikke snakke om at det kun er ved å snakke med han at vi kan løse det.

 

Å si at noen har gitt opp for lett blir for dumt om man ikke vet hele historien. For å ikke snakke om at det ikke er andres sak hvorfor noen vil ut av et forhold. Det er ikke en universell liste med gode og dårlige grunner til å avslutte et forhold. Folk er forskjellige, og godt er det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Er da ikke sikkert det har så fryktelig mye med fasaden å gjøre heller?

Det er noen som liker å skjerme privatlivet sitt litt, og når det da er snakk om et annet menneskes privatliv i tillegg, så er det vel i hvert fall naturlig å ikke utlevere til alle?

 

Om jeg opplever frustrasjoner og problemer mee forholdet, er det strengt tatt bare én jeg føler det er naturlig å ta det opp med. For å ikke snakke om at det kun er ved å snakke med han at vi kan løse det.

 

Å si at noen har gitt opp for lett blir for dumt om man ikke vet hele historien. For å ikke snakke om at det ikke er andres sak hvorfor noen vil ut av et forhold. Det er ikke en universell liste med gode og dårlige grunner til å avslutte et forhold. Folk er forskjellige, og godt er det.

Jeg syns, jeg vet ingenting.

 

Men jeg har da egne erfaringer. Og ut i fra mye av det jeg har hørt oppigjennom så syns jeg at folk gir for fort opp.

 

Ikke alle. Men noen.

Lenke til kommentar

Er da ikke sikkert det har så fryktelig mye med fasaden å gjøre heller?

Det er noen som liker å skjerme privatlivet sitt litt, og når det da er snakk om et annet menneskes privatliv i tillegg, så er det vel i hvert fall naturlig å ikke utlevere til alle?

 

Om jeg opplever frustrasjoner og problemer mee forholdet, er det strengt tatt bare én jeg føler det er naturlig å ta det opp med. For å ikke snakke om at det kun er ved å snakke med han at vi kan løse det.

 

Å si at noen har gitt opp for lett blir for dumt om man ikke vet hele historien. For å ikke snakke om at det ikke er andres sak hvorfor noen vil ut av et forhold. Det er ikke en universell liste med gode og dårlige grunner til å avslutte et forhold. Folk er forskjellige, og godt er det.

Nettopp.

Noen tenker status, andre tør ikke, og noen mener andre folk ikke har noe med det å gjøre.

 

Ja også foretrekker noen å "blåse ut litt" mens andre konfronterer direkte, av diverse årsaker.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Jeg syns, jeg vet ingenting.

Men jeg har da egne erfaringer. Og ut i fra mye av det jeg har hørt oppigjennom så syns jeg at folk gir for fort opp.

 

 

Ikke alle. Men noen.

 

Man hører jo sjeldent hele historien. Så da står vi igjen med egne erfaringer.

 

Og som sagt; Det finnes ingen universell liste med gode og dårlige grunner til å avslutte et forhold. Dine meninger som hva som er å gi for lett opp, er mest sannsynlig ikke de samme som mine, det betyr ikke at noen av oss tar feil av den grunn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Følelseskaos... Når du ligger i senga alene vel vitende om at du skulle vært med verdens beste flørt, og du samtidig er inne i en svært vanskelig tid..

 

Får heller ikke sett han på minst litt over en uke. Har ingen anelse om hvordan jeg skal komme meg gjennom.

Heldigvis et han helt herlig <3

 

"Remember: the time you feel lonely is the time you most need to be by yourself. Life's cruelest irony."

Lenke til kommentar

Kommer an på typen din det. Det er helt normalt å føle det sånn i starten av forholdet, og hvis han føler det samme for deg, så er det vel ikke noe problem. Det blir derimot slitsomt om det er omtrent alt du sier til han eller maser om at du alltid savner han.

Endret av Ssnerk
Lenke til kommentar

Ja du har rett! Det kan hende jeg har "mast" litt for mye... spes nå han er i eksamenstiden og hører mindre fra han, da blir jeg helt sånn rastløs og smågal. Hehe skal møte han i dag da, kan spørre han om han synes jeg begynner å bli Overly attached girlfriend :p da skal jeg roe meg

Lenke til kommentar

Her går det strålende! Møtte hele slekta hans i helgen, og det var veldig hyggelig. Foreldrene hans likte meg visst veldig godt, søsknene hans likeså. Så godt at broren gjerne vil møte meg igjen, og han er derfor invitert på 17.mai-frokost.

 

Og vi nyter samboerskapet. Ikke offisielt samboere ennå, men er i bunn og grunn det. Og det er veldig deilig, vi nyter hverandre. :)

Lenke til kommentar

Så utrolig hyggelig da, Yvonne! Det er kjempekoselig når familien liker en, her ble jeg tatt så godt imot at jeg ble invitert med på ferie med familien deres til sommeren ^^ happy!

 

Åhh det høres ut som drømmen. Hva vil du si er det beste med å være samboer i forhold til det å være vanlige kjærester da? :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så koselig da. :) Ja, skal til familien hans i sommer jeg også, det blir stas. På følelsen av dette blir en fin-fin sommer. ;)

 

Det beste er vel at vi kan skape noe sammen, at vi blir en familie. Han kaller oss "familien min". Men det er nok også fordi han vil ha barn og hele den pakka. Men det er veldig koselig å kunne planlegge disse hverdagslige syslene som middag og vasking. Han elsker å lage mat, så vi lager mye mat sammen, og det er veldig stas.

 

Man skaper rett og slett et helt spesielt bånd. En nærhet og intimitet som ikke bare dreier seg om sex. Det er selvsagt deilig å kunne ha sex når man vil fordi man bor sammen og slipper å planlegge, det er herlig. Men det beste er alt det andre vi deler. Det at vi f.eks nå setter opp møbler på terrassen. Jeg har vært syk, så han har plundret med meg og satt opp hagemøbler. Jeg heier og han blir kry og føler seg som handyman.

 

Så jeg tenker det er denne nærheten og intimiteten som blir enda sterkere. Jeg elsker kveldene hvor vi sitter med hver våre ting, jeg på pc'en eller med en bok, og han ofte tegner, spiller eller leser, det synes jeg er veldig stas. For vi gjør liksom ting hver for oss sammen. Jeg stryker han over ryggen mens han spiller, han masserer skuldrene mine mens jeg skriver på pc'en. :)

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...