Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Whii er glad for deg ^^

 

Det kan jeg tenke meg! Oj, dere vil ha barn nå! Hvor gamle er dere og snakker dere mye om hvor mange barn dere skal ha og hvordan dere skal være som familie osv?

 

Åhh, jeg merker at jeg ikke kan assosiesere (eller hva det heter) meg med det du snakker om ang. sette.opp møbler og sånn sammen, men jeg forstår at det skaper et helt spesielt og unikt bånd som du sier. Jeg vet iallefall at det gjør deg lykkelig, og jeg håper jeg kan få samme følelse og opplevelsen en gang ^^ håper du nyter tiden og har mange fantastiske gleder foran deg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så bra da :)

 

Og ang det å savne hverandre, så går seg til. Noen liker å høre det og andre ikke, han sier nok fra. Sier han det mye tilbake?

Ja han sier det tilbake men jeg sier det mest!! Men jeg er mer "gladjenta" i forholdet da, hopper rundt og klemmer og koser på han hele tiden mens han er mer chill.

Lenke til kommentar

Whii er glad for deg ^^

 

Det kan jeg tenke meg! Oj, dere vil ha barn nå! Hvor gamle er dere og snakker dere mye om hvor mange barn dere skal ha og hvordan dere skal være som familie osv?

 

Åhh, jeg merker at jeg ikke kan assosiesere (eller hva det heter) meg med det du snakker om ang. sette.opp møbler og sånn sammen, men jeg forstår at det skaper et helt spesielt og unikt bånd som du sier. Jeg vet iallefall at det gjør deg lykkelig, og jeg håper jeg kan få samme følelse og opplevelsen en gang ^^ håper du nyter tiden og har mange fantastiske gleder foran deg!

 

Jeg er 27, han er 32, så vi er vel i alderen for å få barn antar jeg. Nå eier jeg jo leiligheten, vi har begge fast jobb og føler vel at tiden snart er moden for det. Vi vet allerede hvor mange barn vi ønsker oss (1, maks 2), og vi er til og med enige om navn, hehe. Han er like ivrig som meg for å si det sånn. ;) Ønsker oss større leilighet, men det kommer med tiden. Og vi snakker om giftemål og hele den pakka der. Men jeg vil ikke forlove meg før jeg faktisk er offisielt skilt, er ikke helt Riise heller. :p Vi vet hvor vi skal gifte oss og hvor vi skal ha bryllupsreisa, så egentlig er alt lagt til rette. :blush:

Lenke til kommentar

Jeg har så raslende eggstokker at jeg snart går ut av mitt gode skinn. Jeg har aldri følt meg klar for barn, og har vel egentlig bare hatt ønske om å vente lengst mulig. Men kombinasjonen av ny samboer som er glad i barn og det å være 27 år gjør et eller annet med meg altså. :blush:

Lenke til kommentar

Jeg har så raslende eggstokker at jeg snart går ut av mitt gode skinn. Jeg har aldri følt meg klar for barn, og har vel egentlig bare hatt ønske om å vente lengst mulig. Men kombinasjonen av ny samboer som er glad i barn og det å være 27 år gjør et eller annet med meg altså. :blush:

hvorfor ikke adoptere?
Lenke til kommentar

Jeg har så raslende eggstokker at jeg snart går ut av mitt gode skinn. Jeg har aldri følt meg klar for barn, og har vel egentlig bare hatt ønske om å vente lengst mulig. Men kombinasjonen av ny samboer som er glad i barn og det å være 27 år gjør et eller annet med meg altså. :blush:

Jeg selv har en datter og syns det holder og ønsker ikke fler. Der er så gale at når jeg ser en baby så kjenner jeg at eggene mine prøver å stikke av. Men nå har hode mitt begynt å leke med tanken på en liten en. Liker ikke utviklingen. Haha

 

Men jeg tror ikke på at det er lurt å planlegge å få barn. For det vil alltid være noe i veien for å få (ser jo selvfølgelig at noen klarer å planlegge) men jeg tror det er best når det bare skjer.

 

Jeg selv var ikke klar når jeg ble gravid. Men vips så var hun der og eg hadde 9 mnd på å bli klar :p

Lenke til kommentar

 

Jeg har så raslende eggstokker at jeg snart går ut av mitt gode skinn. Jeg har aldri følt meg klar for barn, og har vel egentlig bare hatt ønske om å vente lengst mulig. Men kombinasjonen av ny samboer som er glad i barn og det å være 27 år gjør et eller annet med meg altså. :blush:

hvorfor ikke adoptere?

 

 

Fordi jeg har lyst til å gå gravid og oppleve det å bli mor på den måten? Uansett kan det hende vi må adoptere, men vi håper at vi slipper det.

 

 

Jeg har så raslende eggstokker at jeg snart går ut av mitt gode skinn. Jeg har aldri følt meg klar for barn, og har vel egentlig bare hatt ønske om å vente lengst mulig. Men kombinasjonen av ny samboer som er glad i barn og det å være 27 år gjør et eller annet med meg altså. :blush:

Jeg selv har en datter og syns det holder og ønsker ikke fler. Der er så gale at når jeg ser en baby så kjenner jeg at eggene mine prøver å stikke av. Men nå har hode mitt begynt å leke med tanken på en liten en. Liker ikke utviklingen. Haha

 

Men jeg tror ikke på at det er lurt å planlegge å få barn. For det vil alltid være noe i veien for å få (ser jo selvfølgelig at noen klarer å planlegge) men jeg tror det er best når det bare skjer.

 

Jeg selv var ikke klar når jeg ble gravid. Men vips så var hun der og eg hadde 9 mnd på å bli klar :p

 

 

Nei, vi bruker ikke prevensjon, så blir jeg gravid, så blir jeg gravid. Ser ingen grunn til å planlegge, men jeg føler meg klar. :)

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

 

Jeg har så raslende eggstokker at jeg snart går ut av mitt gode skinn. Jeg har aldri følt meg klar for barn, og har vel egentlig bare hatt ønske om å vente lengst mulig. Men kombinasjonen av ny samboer som er glad i barn og det å være 27 år gjør et eller annet med meg altså. :blush:

hvorfor ikke adoptere?

 

Hvorfor i all verden skal man adoptere når man kan få egne barn? Det er allerede lange nok adopsjonskøer for folk som faktisk ikke kan få barn selv, utrolig egoistisk å drive å ta opp plassene der synes jeg. Det er ikke nok barn til alle som vil adoptere (trist nok).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...