Llandari Skrevet 5. juli 2010 Skrevet 5. juli 2010 Neh. Enten skal jeg ha en nydelig dame der, eller så kan det være
Llandari Skrevet 5. juli 2010 Skrevet 5. juli 2010 Litt kresen er det lov å være. Hadde ikke du vært godt gift, skulle du fått tilbud om å leke japansk pute for meg
darkness| Skrevet 5. juli 2010 Skrevet 5. juli 2010 Haha. Usikker på om jeg skal ta det som et kompliment eller som en fornærmelse
Daily-Drifter Skrevet 5. juli 2010 Skrevet 5. juli 2010 (endret) holder på å dumpe dama fordi jeg ikke stoler på hun, men hun er hjemme hos meg nå orker ikke mer krangling og dritt og orker ikke å være fra hun... bare for å gjøre det enda bedre, vi skal egentlig på ferie sammen i 2 uker om 11 dager... Endret 5. juli 2010 av Daily-Drifter
darkness| Skrevet 6. juli 2010 Skrevet 6. juli 2010 Hvorfor stoler du ikke på henne? Har hun gjort noe som skulle tilsi at hun ikke er til å stole på, eller mistenker du bare noe? Ville ha dratt på ferie og prøvd å gjøre det beste ut av det, så ser du heller etterpå om du føler det på samme måte. Kjedelig å avlyse en 2 uker lang ferie. Hvis du ikke har avbestillingsforsikring eller noe sånt da?
Deadringer Skrevet 6. juli 2010 Skrevet 6. juli 2010 Da har jeg bestilt ferietur for kjæresten og meg i slutten av august. 2
Vowels Skrevet 6. juli 2010 Skrevet 6. juli 2010 Gratulerer. Det kan gå to veier, supert eller rett til helvete. Jeg har opplevd begge deler, lol
ilpostino Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Skrevet 6. juli 2010 Da har jeg bestilt ferietur for kjæresten og meg i slutten av august. hvor skal dere?
Deadringer Skrevet 6. juli 2010 Skrevet 6. juli 2010 Gratulerer. Det kan gå to veier, supert eller rett til helvete. Jeg har opplevd begge deler, lol Jeg er ganske bråsikker på at denne turen blir helt fantastisk bra. hvor skal dere? Den originale planen var skottland, men endte med spania - enkelt og greit fordi hotellene var bedre. Når det koster mindre for en "leilighet" med aircondition, eget bad, kjøkken og stue med flatskjerm på ett firestjerners hotell enn ett lite rom hvor en må dele bad med alle andre i hotellet - ja, da ble valget enkelt.
ilpostino Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Skrevet 6. juli 2010 Den originale planen var skottland, men endte med spania - enkelt og greit fordi hotellene var bedre. Når det koster mindre for en "leilighet" med aircondition, eget bad, kjøkken og stue med flatskjerm på ett firestjerners hotell enn ett lite rom hvor en må dele bad med alle andre i hotellet - ja, da ble valget enkelt. Spania er ikke det verste landet å feriere i. Jeg har vær tpå backpacking 6 uker i landet og har vært ganske mye rundt omkring.
Deadringer Skrevet 6. juli 2010 Skrevet 6. juli 2010 Spania er ikke det verste landet å feriere i. Jeg har vær tpå backpacking 6 uker i landet og har vært ganske mye rundt omkring. Neida, jeg regner med at det blir veldig bra. Det blir bare annerledes i forhold til storbyferieplanen. Men jeg er veldig fornøyd og regner med at det her blir veldig bra.
Daily-Drifter Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 (endret) Hvorfor stoler du ikke på henne? Har hun gjort noe som skulle tilsi at hun ikke er til å stole på, eller mistenker du bare noe? Ville ha dratt på ferie og prøvd å gjøre det beste ut av det, så ser du heller etterpå om du føler det på samme måte. Kjedelig å avlyse en 2 uker lang ferie. Hvis du ikke har avbestillingsforsikring eller noe sånt da? ja hun har gjort noen ting som ikke er helt bra. Har bestemt oss for å dra på ferie sammen nå og se hvordan ting føles etter det... kjent henne i 6 år, så har en del følelser for hun. jeg overlever uten henne også...og vi har kommet til et punkt hvor det enten må bli VELDIG seriøst eller bare drite i det. Når jeg ikke kan stole på hun for de greiene hun har gjort blir det ikke så enkelt.. jeg mistenkte noe, spurte hun, hun løy, jeg fant ut på egen hånd. Endret 7. juli 2010 av Daily-Drifter
darkness| Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Dere får ta dere en ordentlig prat når dere kommer hjem fra ferie. Lykke til!
Daily-Drifter Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 jepp må det...vært litt turbulent så jeg har vært litt "vill" også. men jeg juger ihvertfall ikke om det... vi får se, hun er veldig ålreit og da
DJ_Dark Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Største nedturen med å bli singel igjen er egentlig å sove alene. Selv om jeg var i et avstandsforhold, så som jeg mye bedre når jeg hadde henne ved siden av meg. Så alt for enig i akkurat dette.
Niqābninja Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 (endret) Jeg savner kjæresten min så mye om dagen at det gjør helt vondt. "Bare" seksti-ish dager igjen nå. Det føles så forferdelig tomt her uten han. Endret 7. juli 2010 av bazukh
Slimda Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Forumet her er fullt av gutter som er villige til å muntre deg opp igjen.
Niqābninja Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Joda. Men jeg vil jo ikke ha hvemsomhelst her, jeg vil ha han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå