Dracoknight Skrevet 1. mars 2016 Skrevet 1. mars 2016 Vi har forlovet oss!!!!! <3 Grattis, fortell åssen dette foregikk a?
G27 Skrevet 1. mars 2016 Skrevet 1. mars 2016 Gratulerer!! Romantisk frieri, eller tasser du rundt med en bruskork på ringfingeren?
BuffyAnneSummers Skrevet 1. mars 2016 Skrevet 1. mars 2016 Spontant, så ringen er ikke på plass enda. Vi snakket og bare innså at vi ikke kunne leve uten hverandre, først sa jeg tydelig nei.. så ble jeg betenkt og innså at dette er det jeg faktisk vil. Bonus at familien elsker han, til og med moren min som er vanskelig! Jeg er så lykkelig!
Dracoknight Skrevet 1. mars 2016 Skrevet 1. mars 2016 Litt sånn: "NEI! Vet litt? Nja? Kanskje?....hmmm, Okay da!" ?
Imlekk Skrevet 1. mars 2016 Skrevet 1. mars 2016 Jeg er vanskelig innimellom Det er nok en av grunnene til at Spike elsker deg. Mer seriøst, gratulerer! 1
AnonymDiskusjon Skrevet 21. mars 2016 Skrevet 21. mars 2016 Tror ikke jeg bryr meg om kjæresten min lenger. Han har behandlet meg så dårlig over så lang tid nå at han har ødelagt det båndet og kjærligheten som engang var mellom oss. Dette forholdet har ikke noen fremtid. Det skjønner jeg nå. Anonymous poster hash: dc1a1...715
Sameboe Skrevet 25. mars 2016 Skrevet 25. mars 2016 Folk, jeg har vært singel i åtte år nå, og vet ikke helt hvordan man skal innlede til å få på plass et forhold. Føler det å spørre rett ut "Vil du bli sammen med meg" er veldig ungdomsskolemessig måte å få på plass et forhold. Hvordan skal jeg gå frem! Jeg er jo helt lost på dette.
ilpostino Skrevet 25. mars 2016 Forfatter Skrevet 25. mars 2016 man vet når man er sammen så det spørsmålet trenger du ikke lenger Og fortvil ikke. Før jeg traff sambisen hadde jeg mye av den samme følelsen som deg. Når du treffer en kjenner du igjen følelsen.
Lykke-lita Skrevet 27. mars 2016 Skrevet 27. mars 2016 Spontant, så ringen er ikke på plass enda. Vi snakket og bare innså at vi ikke kunne leve uten hverandre, først sa jeg tydelig nei.. så ble jeg betenkt og innså at dette er det jeg faktisk vil. Bonus at familien elsker han, til og med moren min som er vanskelig! Jeg er så lykkelig! Gratulerer! Livet mitt smiler virkelig om dagen! Jeg har verdens beste kjæreste 3
BenWhittaker Skrevet 16. juni 2016 Skrevet 16. juni 2016 Wohoo! Fridde til dama idag og hun sa ja. Ikke nok med det, men hun hadde en ring på lur til meg også, som er helt fantastisk! Den er i platinum, helt plain, ingen diamanter eller noe sånt. perfekt! Mitt spørsmål er: hva bør jeg passe på i det daglige? Kan jeg dusje med den? Løpe (svette) med den? Oppvask? Annet? Er stormforelsket i ringen og vil ta godt vare på den 2
darkness| Skrevet 16. juni 2016 Skrevet 16. juni 2016 Wohoo! Fridde til dama idag og hun sa ja. Ikke nok med det, men hun hadde en ring på lur til meg også, som er helt fantastisk! Den er i platinum, helt plain, ingen diamanter eller noe sånt. perfekt! Mitt spørsmål er: hva bør jeg passe på i det daglige? Kan jeg dusje med den? Løpe (svette) med den? Oppvask? Annet? Er stormforelsket i ringen og vil ta godt vare på den Du trenger ikke å ta den av. Tar du den av legger du opp til å miste den et sted.
AnonymDiskusjon Skrevet 16. juni 2016 Skrevet 16. juni 2016 Gratulerer med det, ti ganger, tyve ganger, tredve ganger, femti ganger, gratulasjoner til deg for et lykkelig og langt liv! Anonymous poster hash: 698b1...64c
Stinkey Skrevet 17. juni 2016 Skrevet 17. juni 2016 Anbefaler på det sterkeste å ta den av når du sover, selv om den er litt stor. Det lærer du uansett. Kan også være vondt å ha på når man jobber med henda. Og gratulerer så mye selvfølgelig!
AnonymDiskusjon Skrevet 23. juni 2016 Skrevet 23. juni 2016 Såh. Er ei jeg styrer endel med. Knallbra som juling. Ting har gått bra, vi var så og si sammen sånn rent bortsett fra å gå offisielt ut med det. Men det er en eks inne i bildet, som nå plutselig kommer inn i bildet. Og vips, så blir ting komplisert. Og hun blir usikker. Så vi har lagt ting litt på hold nå. Så og si. Såh. På en skala fra 1-10, hvor galt er det å pule rundt litt i mellomtida? Ikke noe galt i det? Hun er jo dritbra, men faen heller. Hvorfor legge livet på hold hver gang et kvinnfolk er usikker? Anonymous poster hash: e8d43...bc3
TheBlitz Skrevet 23. juni 2016 Skrevet 23. juni 2016 (endret) Såh. Er ei jeg styrer endel med. Knallbra som juling. Ting har gått bra, vi var så og si sammen sånn rent bortsett fra å gå offisielt ut med det. Men det er en eks inne i bildet, som nå plutselig kommer inn i bildet. Og vips, så blir ting komplisert. Og hun blir usikker. Så vi har lagt ting litt på hold nå. Så og si. Såh. På en skala fra 1-10, hvor galt er det å pule rundt litt i mellomtida? Ikke noe galt i det? Hun er jo dritbra, men faen heller. Hvorfor legge livet på hold hver gang et kvinnfolk er usikker? Anonymous poster hash: e8d43...bc3 For min del høres det jo kanskje ut som at det kanskje kunne vært på tide å bevege seg videre, har selv vært der... Ventetiden er sjeldent verdt det, dama kan være så bra ho bare vil og ho er sikkert tidenes person, men om man stadig må sette egne følelser til sides er det kanskje ikke noe å fortsette med. Barking up the wrong tree og alt det her. Hva med å gi henne litt avstand til å begynne med, du merker fort om det er deg hun vil ha hvis hun til stadighet tar kontakt med deg, hvis hun ikke gjør det så kan du sikkert likegodt gå videre. Kan det hende at dere har vært ned den veien før også? Move on sier jeg... Det gjorde jeg da jeg satt med det samme problemet, beste avgjørelsen jeg har tatt og tro det eller ei, meg og henne er veldig gode venner den dag i dag... Men ikke vær den som til stadighet tar kontakt med henne, jeg vet det kan være vanskelig om man sitter med en haug med følelser, men da risikerer du å miste en potensiell god venn og eventuelt alle sjangser i fremtiden også. La henne huske deg som en god person og ikke en masekopp Edit: Skalamessig? 1... Hvis ting er som du beskriver... Gå ut ha det gøy, fokuser på noe annet Endret 23. juni 2016 av TheBlitz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå