Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Vet om massevis av jenter som ikke ble "sånn" jeg og. Noen ble det selvsagt, men det er jo bare naturlig at enkelte føler (eller har) et større behov for opprør enn andre.

 

Lurer på om media har påvirket prosentandelen som blir slik på noen måte. Om det kanskje er "in" å være sur og grinete fordi det er slik det skal være.

 

Jepp, jeg var en av dem som aldri hadde noe ungdomsopprør. ;)

 

Anyway. Over til kjærlighet. Teller ned dagene nå til kjæresteferie. Gleder meg veldig, første gang vi har dratt på noe sånt sammen som er lenger enn en helg. Det blir stas! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er 19 år, jomfru og har aldri hatt kjæreste. Jeg har blitt avvist tilsammen 8 ganger tidligere i livet, og ingenting tyder på at noe kommer til å forandre seg i fremtiden. Jeg skal prøve å nå ut til ei ny jente i morgen. Jeg har aldri tidligere prøvd meg på noen som er så ung og så lite pen. Kanskje det virker denne gangen, men det er i alle fall 50/50 på at hun spytter meg ut som en vond sjokolade. Jeg hater deg Gud.



Anonymous poster hash: 03ce7...14f
Lenke til kommentar

Jeg er 19 år, jomfru og har aldri hatt kjæreste.

I likhet med store deler av samfunnet.

Jeg har blitt avvist tilsammen 8 ganger tidligere i livet

Bare 8? Ho ho. Du har mye å se frem til.

og ingenting tyder på at noe kommer til å forandre seg i fremtiden.

Og du mener dine 19 år på denne kloden gir deg nok visdom til å kunne bedømme dette fra ditt ståsted? (Hint; svaret er nei)

 

Jeg skal prøve å nå ut til ei ny jente i morgen.

Vel... liker du hu? Eller prøver du deg bare for å få deg et ligg?

 

Jeg har aldri tidligere prøvd meg på noen som er så ung og så lite pen.

Så du velger en person som med høy sannsynlighet sliter med akkurat det samme som du gjør, for å bruke dem? Eller?

 

Kanskje det virker denne gangen, men det er i alle fall 50/50 på at hun spytter meg ut som en vond sjokolade. Jeg hater deg Gud.

Om målet er å få sex med ei "ung og stygg" jente, bare for å bli kvitt "jomfrustempelet", skjønner jeg godt om du blir "spyttet ut som en vond sjokolade". Det er lite ærligt å gjøre (med mindre dette er allerede informert om).

 

Og hvilken gud er det du kritiserer? Den eneste "guden" som kan skaffe deg en kjæreste, er du.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Jeg ønsker bare å bli prioritert og husket på. F. eks. få et lykke til en gratulasjon når noe stort i livet skjer. Må bare presisere at jeg ikke dumper han for at han glemte dette for en ukes tid siden. Problemet er at han ikke har hatt tid til å møte meg på flere uker. Jeg mener det handler om prioriteringer. Hadde han virkelig hatt lyst til å bli bedre kjent hadde han omprioritert ved å velge meg fremfor gjengen. Vi har nå flytende avtale på mitt initiativ, selv om jeg var fast bestemt på at han skulle ta det. Spent på om det i det hele tatt skjer. Dette kom egentlig veldig overraskende etter ei uke der livet virkelig smilte med to overnattinger og masse kos og romantikk, akkurat slik jeg liker det! Kanskje det ble for mye for han? Kanskje jeg ikke var som han trodde?

 

På grunn av dette sjekket jeg også tinder, og joda han er aktiv der enda. Det gir meg følelsen at de tre mnd vi har blitt kjent på er falske, det var ikke så perfekt som jeg trodde og følte. Æsj! Ikke noe mer tinderfolk på meg.

 

Det blir vel nok en singelsommer, med mase misunnelse på alle de lykkelige par overalt :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

På grunn av dette sjekket jeg også tinder, og joda han er aktiv der enda. Det gir meg følelsen at de tre mnd vi har blitt kjent på er falske, det var ikke så perfekt som jeg trodde og følte. Æsj! Ikke noe mer tinderfolk på meg.

 

er han aktiv der eller har han ikke deaktivert kontoen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...