Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er glad i alle mennesker i verden. Gud skapte oss som Adam og Eva. Vi hører alle mennesker i lag.

Vi er alle familie ! Hei søster :D

 

Hvorfor skrukka dere til sengetøyet? Det er jo så kjipt å skifte!

 

:tease:

Trengte ikke skifte, bare retta det til etterpå. Senga knirker hvertfall ikke da, takk gud for det.

Lenke til kommentar

Jeg er ukysset osv, aldri prøvd meg på en jente og heller aldri vært på fest, er 17-20 år. Det siste året har jeg kun trent og vil si jeg ser greit atletisk ut med kroppsfett på rundt 10% + lårmuskler og synlige blodårer i armer og legger, også passe høy men syns jeg har litt stort hode (tenker på det hele tiden, bryr jenter seg om det?)

Var rund før, men ikke mye... og har blondt/littbrunt hår, normalt ansikt og mørke øyenbryn..

 

Uansett, jeg er en sjenert, rolig gutt med sunne interesser og konkurranseinstinkt, og har stor respekt for jenter (før skjønte jeg at jeg bare ville driti meg ut, så unnlot og fokuserte på venner og spill) så ja... hvor realistisk er det egentlig for meg å bli kjent med jenter som er populære? (jeg driter i statusen, men er som oftest de som er attraktive+felles interesser+bra personlighet) for en som meg som egentlig er en grå mus i samfunnet pga mitt tidligere jeg? Jeg aner rett og slett ikke, men har enda ikke prøvd, men spør dere her...

 

Uansett så er jeg overbevist om at jeg snart kommer til å gjøre noe som får stor respekt blant andre folk på idrettsarenaen. Grunnlaget er bra, viljen er der og jeg tror jeg har ett lite talent, Men akkurat nå føler jeg meg mindreverdig av folk som kjenner meg, rett og slett... og nei, jeg respekterer alle mennesker, bortsett fra de som mobbet meg tidligere. Men jeg har hvertfall oppdaget nå, at jeg ville elsket å vært en toppidrettsutøver, så om jeg ikke vet om jeg skal satse 100% på det, vil jeg hvertfall trene og bli anerkjent for jobben jeg gjør nesten hver dag....

synes bare det er så rart at ingen jenter har oppdaget meg enda...

 

Anonymous poster hash: 60396...45d

Lenke til kommentar

Yep, selvsikkerhet er alt. Når du "elsker" deg selv, er det mye enklere for andre å "elske" deg. Ikke at du skal bli en selvdigger som mener man er best i verden i alt mulig, men at du liker hvem du er, og ikke er redd for å vise deg frem.

 

Har slitt med det samme i mange år, og syns jeg begynner å nærme meg målet mitt.

Lenke til kommentar

Jeg trenger litt hjelp til å føre en samtale videre. I det siste har jeg pratet med en fyr på en datingside. Men jeg føler at samtalen står på stede hvil, vi prater veldig mye om det samme, og da ofte hvordan dagen våres har vært, og hva vi har gjort. Så det jeg lurer på er hvordan samtalen kan bli litt mer intresant?

Han vil også prate på telefon, og spør når jeg tør og ringe, men mitt problem er at jeg har litt telefonskrekk når jeg skal ringe til folk jeg ikke kjenner.

Håper noen kan komme med noen tips, er ikke så flink på det med dating og lange samtaler med gutter :-/



Anonymous poster hash: 6e878...576
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...