Gå til innhold

Dagens PSN update 15/6-07

tidus2k4

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Slett "game data" fra motorstorm hvis det ikke funker lenger. Trenger ikke slette saves. Når det er gjort starter du spillet og går "online" for å laste ned nyeste patch. Etter det kan du laste ned Time Trial :p

Endret av shaker
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Wuhuuu, jeg har ødelagt MotorStorm :p Har sony sluppet oppdateringen uten vilje og uferdig? Den tok jo kun 100 kb

edit:

Slett "game data" fra motorstorm hvis det ikke funker lenger. Trenger ikke slette saves. Når det er gjort starter du spillet og går "online" for å laste ned nyeste patch. Etter det kan du laste ned Time Trial :p

8868870[/snapback]

Gjorde det jeg også, nå funker det. Spiller "Fri herjing" ;)

Endret av Nimrad
Skrevet
Jeg vet ikke om folk har fått det med seg, men det står under updaten til Motorstorm, at du bør starte opp spillet og laste ned alle oppdateringer der, FØR du laster ned og legger inn Time Trial-oppdateringen.

Just in case lizzzxzxzxzxom!11!1 (Bowwowwow)

8868635[/snapback]

Faen altså. Jeg leste at det stod at man skulle starte opp spillet først ja, men det stod at oppdateringen skulle installeres etter dette, ingenting om at den ikke skulle lastes ned først, hvis ikke jeg husker helt feil altså.

Skrevet

8868870[/snapback]

Ok bra tips man, det funket. Men det var litt merkelig at game data ikke hadde dagens dato som attributtverdi.

Skrevet (endret)
Jeg vet ikke om folk har fått det med seg, men det står under updaten til Motorstorm, at du bør starte opp spillet og laste ned alle oppdateringer der, FØR du laster ned og legger inn Time Trial-oppdateringen.

Just in case lizzzxzxzxzxom!11!1 (Bowwowwow)

8868635[/snapback]

Faen altså. Jeg leste at det stod at man skulle starte opp spillet først ja, men det stod at oppdateringen skulle installeres etter dette, ingenting om at den ikke skulle lastes ned først, hvis ikke jeg husker helt feil altså.

8868982[/snapback]

Jeg er litt usikker på hva du mener, men etter hva jeg har skjønt, skal det gjøres slik:

*Start først Motorstorm, gå inn på online-server, og du skal få spørsmål om å laste ned en oppdatering. Do it!

*Gå inn i PsStore og last ned Time-Trial-oppdateringen, og legg inn den. Finito!

Jeg har problemer med å laste ned den første oppdateringen, men jeg regner med at det er pga. stor pågang på server...(?)

Edit: Pågang var sikkert problemet, for nå lastes det ned så det suser etter! :)

Endret av Tharos_
Skrevet

8868870[/snapback]

Takker! :D

Skrevet
You must download the PATCH 1.2 via the game online mode first.

Then go to store and download the time attack mode.

Failure to do this will result in a black loading screen, and you will need to delete your Motorstorm update 1.1 from your Game Data Utility and start again.

Skrevet

Jess! Endelig kan man se status på onlinespilla i Motorstorm uten å måtte gå inn!

Nå gjenstår bare å få ned lastetiden på "velge-bil"-skjermen, så er vi omtrent i mål.

:cool:

Skrevet
Jess! Endelig kan man se status på onlinespilla i Motorstorm uten å måtte gå inn!

Nå gjenstår bare å få ned lastetiden på "velge-bil"-skjermen, så er vi omtrent i mål.

8869401[/snapback]

Split-screen?

Skrevet

8869401[/snapback]

Split-screen?

8869706[/snapback]

...i mål når det gjelder online-spilling på Motorstorm, var det jeg mente ja. :)

Offline multiplayer er et ganske trist område fremdeles...

Skrevet

spillene som kom i dag er marginalt bedre enn q-bert - men faen de er dårlige....!

Er fornøyd med denne updaten. 2 billige, men dårlige spill. Time Attack er nok for meg da :)

8869094[/snapback]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...