Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Limp Biscuit - Ronkering på kjeks


Anbefalte innlegg

for litt siden var jeg med på en slik leg på en marie kjeks.. fy faen, vi var vel 8 persone som spermet på en kjeks men 1 var ikke nok så vi mått frem med flere. når den uheldig personen mått spise dette så jeg spermen tøyt ut mellom tennene hans :sick:

8844347[/snapback]

At folk får seg til å gjøre slike ting, til å spy av :yucky:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
OT: Aldri drukket en proteinshake?

 

Er det bare jeg som syntes det blir noe litt annet for hetrofile gutter enn hetrofile jenter?

Mange jenter som liker å svelge.

Må nesten ta utgangspunkt i at de som er med i leken er hetrofile, med untak av noen selfølgelig.

Endret av _Magnus_
Lenke til kommentar
Vi har alle hørt om leken hvor en gjeng gutter står i en sirkel og prøver for harde livet å komme på en kjeks. Den stakkars sistkommende gutten må så spise kjeksen.

 

Dette noe bisarre tidsfordrivet går under navnet Limp Biscuit eller Soggy Biscuit (kilde). Nå vet vi iallefall hemmeligheten bak bandet Limp Bizkit...

 

Men er det noen som virkelig har prøvd dette? Er det noe dere regelmessig pleier å gjøre på fritiden? Har dere noe annet å si om kjeksleken?

 

Diskutér!

8843422[/snapback]

Gjør folk slikt? :ermm::ohmy:

Lenke til kommentar
har heller aldri runket med noen av mine venner..er jeg unormal :hmm:

8847123[/snapback]

 

Nei absolutt ikke.

Og den dagen det er kult å sperme på noe en gutt skal spise som straff i en konkurranse som man bare gjør for å tøffe seg, da er man sunket til et temmelig lavt nivå. Som Aidskake sier er det greit for jenter (og homofile om de ønsker) å svelge et par dråper, men sånne leker er bare teite.

 

Man føler seg sikkert utrolig kul etterpå, men hvis man har mer enn 70 iQ tar det ikke lang tid før angeren kommer, garantert.

Lenke til kommentar

Sier ikke at det er feil å svelge sperm.

Men jeg sier at det er helt forbaska feil i den settinga der.

Blir bare utrolig fjollete rett og slett.

 

Du kan gjerne ta med deg 2 kamerater og krøssrunke i kjelleren din en gang i uka, men når det blir en forbaska trend ut av det, som skaper spenning, og "dette må prøves"-stemning blant enkelte, da griner jeg av skuffelse.

Endret av fredrikg-ohoi
Lenke til kommentar

Fy Faen, hvem vil finne på og gjøre no spnt? oh hvem i HELLVETTE vil syns dette er kult det er jo bare kvalmt!

jeg skjønner heller ikke hvordan noen jenter klare å få sperm i munnen en gang jeg.

Jeg ville KANSJE vært med på den leken hvis den som hadde fått sperm først hadde fått tatt en EXSTREMT deilig dame

Lenke til kommentar
Fy Faen, hvem vil finne på og gjøre no spnt? oh hvem i HELLVETTE vil syns dette er kult det er jo bare kvalmt!

jeg skjønner heller ikke hvordan noen jenter klare å få sperm i munnen en gang jeg.

Jeg ville KANSJE vært med på den leken hvis den som hadde fått sperm først hadde fått tatt en EXSTREMT deilig dame

8847556[/snapback]

 

jaha?

Lenke til kommentar

1: Reglene er teite. Hvorfor er det stas å ha kjapp sædavgang, og SÆRLIG når

2: x antall gutter står (ganske så) tett, ansikt til ansikt over en tørr kjeks så kukkhodene gnikker mot hverandre? Er man av typen som får bennern i en slik situasjon, har man sikkert ingenting imot å slurpe i seg premien heller.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...