Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Limp Biscuit - Ronkering på kjeks


Anbefalte innlegg

Jeg har hørt om varianten "Sistemann i koppen", hvor sistemann naturligvis må drikke innholdet i koppen.

Men det er utrolig kvalmt, og jeg kunne aldri tenkt meg å gjøre det.

 

I første omgang barnslig, og jeg tviler på at man kan "skryte" lenge av det stuntet.

8843956[/snapback]

Så den som holder ut lengst taper?

..det gir ikke helt mening, men kansje jeg ikke henger helt med fordi jeg er homo...

Endret av goliatmo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har hørt om varianten "Sistemann i koppen", hvor sistemann naturligvis må drikke innholdet i koppen.

Men det er utrolig kvalmt, og jeg kunne aldri tenkt meg å gjøre det.

 

I første omgang barnslig, og jeg tviler på at man kan "skryte" lenge av det stuntet.

8843956[/snapback]

Så den som holder ut lengst taper?

..det gir ikke helt mening, men kansje jeg ikke henger helt med fordi jeg er homo...

8863098[/snapback]

Du sier noe der. Han som holder ut lengst viser jo helt klart mest potenial mtp en partner.
Lenke til kommentar

Da er det vel et plaster på såret for de stakkarene som ikke holder ut så lenge å få se deres overmann spise sæd?

 

Uansett ser jeg ikke helt hvorfor man skulle bli tent av tanken på å stå x antall gutter og runke i ring for så å spise resultatet :/ Man kommer ikke fortere av tvangstanker om å absolutt ikke ville spise kjeksen heller... blir heller utent av tanken på at det er en risiko for at du trekker det lengste strået selv...

 

Nei, heldigvis vet jeg ikke om noen som driver med dette i min omgangskrets, og har heller aldri vært klar over begrepet :)

Lenke til kommentar
Om det er om å gjøre å komme seint kan spillet lett vare en evighet -_-

8864012[/snapback]

 

Hvis du kommer sist, spiser du kjeksen, ergo, om å gjøre å komme først :p

8864586[/snapback]

Tja, kanskje han så på det som en seier å kunne spise kjeksen?

8864606[/snapback]

Det er mange forskjellige mennesker der ute, hvert sitt syn på seier og tap, som med alt annet

Lenke til kommentar
Jeg har hørt om varianten "Sistemann i koppen", hvor sistemann naturligvis må drikke innholdet i koppen.

Men det er utrolig kvalmt, og jeg kunne aldri tenkt meg å gjøre det.

 

I første omgang barnslig, og jeg tviler på at man kan "skryte" lenge av det stuntet.

8843956[/snapback]

Så den som holder ut lengst taper?

..det gir ikke helt mening, men kansje jeg ikke henger helt med fordi jeg er homo...

8863098[/snapback]

Du sier noe der. Han som holder ut lengst viser jo helt klart mest potenial mtp en partner.

8863205[/snapback]

 

 

Om det er om å gjøre å komme seint kan spillet lett vare en evighet -_-

8864012[/snapback]

 

Hvis du kommer sist, spiser du kjeksen, ergo, om å gjøre å komme først :p

8864586[/snapback]

Siktet nok til de som mente at man var mest skilla om man kom seint.

Lenke til kommentar
Gjest Guest

Jeg har gjort "Kjeksen". Var vel rundt 12-14 stykker i sofaringen, og alle pussa kølla for harde livet. Uheldigvis tapet jeg, og måtte spise guffa med skje fra en plastkopp..

 

Var det verste jeg har vært med på. Klumpete og jævelig. Fikk jevna det litt ut med skjea, men huff. Klarte bare å drikke halvparten før resten av guffa kom ut av nesa og munnen og jeg brekte meg selv.

Lenke til kommentar
Gjest Guest

Nei. Har angret mye i ettertid, og fikk etterhvert så mye angst av det at jeg testet meg for kjønnsykdommer. Testet negativ på første hivtesten jeg tok, men tar opptil 6 mnd før det med sikkerhet kan vises. De jeg gjorde det med var totalt fremmede personer for meg, så hva de kan ha vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Nei. Har angret mye i ettertid, og fikk etterhvert så mye angst av det at jeg testet meg for kjønnsykdommer. Testet negativ på første hivtesten jeg tok, men tar opptil 6 mnd før det med sikkerhet kan vises. De jeg gjorde det med var totalt fremmede personer for meg, så hva de kan ha vet jeg ikke.

8864924[/snapback]

 

Dette slo deg virkelig ikke før du ble med?

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...