Gå til innhold

Hvordan ha sex i GTA: San Andreas på PS2?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvordan har man sex på gta sa??

EDIT: ps2 utg.

8832964[/snapback]

Man kan ha sex med prostituerte som mr. Bjerre sier...det går på Ps2 versionen også, min hvertfall

Skrevet
Om noen blir kåt av å se to animerte 3D-figurer ha sex så er det noe galt.

8837261[/snapback]

da er det noe veldig galt!

8838194[/snapback]

Da har man en fetish! :ohmy:

Skrevet

Jeg har prøvd prostitusjon på ps2 og det virker fint for meg. Ikke at det er noe spennende og se at en dame og en mann sitter stille ved siden av hverandre og dama skriker...

Les: Man får ikke se en dritt

• 6 måneder senere...
Skrevet

Kjør opp på siden av de i en fin bil, stopp og fløyt, så kommer de opp til deg og setter seg inn. Kjør så på en litt avsides plass, og du vil se bilen starte og humpe.

Dette gir deg HP, men det koster penger.

Når den prostiturte går ut av bilen, så bare skyter du henne eller banker henne opp så du får pengene tilbake! :D

Skrevet

Får det ikke til, gjør som du sier men de stopper litt fra bilen og sier noe som jeg ikke husker ''Do you want to spend some time?'' eller noe slik, å når de har stått der og sakt det i 5 sek bare går de videre? :(

Skrevet

Jeg stoppet ved siden av en dame. Hun satte seg inn i bilen, vi kjørte til en litt avsidesliggende plass og bilen begynte å bevege seg litt. Etterpå gikk dama ut, jeg rygget borti henne så hun ramlet, rygget sakte videre opp på henne for å være sikker på at hun ennå var i live og satte i gang en wheelspin, før jeg til slutt tok pengene mine tilbake og kjørte rolig bort. Hehe. :D

Skrevet
Jeg stoppet ved siden av en dame. Hun satte seg inn i bilen, vi kjørte til en litt avsidesliggende plass og bilen begynte å bevege seg litt. Etterpå gikk dama ut, jeg rygget borti henne så hun ramlet, rygget sakte videre opp på henne for å være sikker på at hun ennå var i live og satte i gang en wheelspin, før jeg til slutt tok pengene mine tilbake og kjørte rolig bort. Hehe. :D

Konge :dribble:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...