Gå til innhold

Demo av Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 (PC)


Anbefalte innlegg

Over til demoen, Alt som har kommet etter Ghost recon+ ekspansjon er noe svada møl! GRAW2 er intet untak.

8811175[/snapback]

 

Gjør som meg: Se på Ghost Recon som et enkeltstående spill, og GRAW som en helt annen spillserie. GRAW-spillene fortjener ikke å puttes på siden av gode gamle GR. :)

8811529[/snapback]

 

Bra det finnes andre fornuftige folk her i verden.

meget enig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sikkert spennende for de som gidder å laste ned. personelig så gidder jeg ikke laste ned flere ting fra gamer.no. Ettersom de gikk over til torrent så har liksom alt blitt helt på trynet. Håper egentlig at det er flere som mener det samme som meg, så kanskje gamer.no skifter tilbake til FTP med full båndbredde.

 

Gi meg tilbakemelding på spillet da :)

8808816[/snapback]

 

 

 

du får skru av brannmuren din gutt :!: personlig er jeg veldig fornøyd med torrent løsning. får lasta ned 450kbs og har 4 mbit linje, så for min del fungerer det knirkefritt

Lenke til kommentar
Ellers må jeg si at FoV'en er helt horribel. Om mulig verre enn i 1'ern. Hvorfor kan den ikke bare være normal, slik som i andre spill? Blir nesten kvalm når jeg spiller, fordi alt er så "inn-zoomet".

8810903[/snapback]

 

Hva er FoV?

8818124[/snapback]

 

Field of view, eller noe sånt. Synsvinkel.

Lenke til kommentar
Ellers må jeg si at FoV'en er helt horribel. Om mulig verre enn i 1'ern. Hvorfor kan den ikke bare være normal, slik som i andre spill? Blir nesten kvalm når jeg spiller, fordi alt er så "inn-zoomet".

8810903[/snapback]

 

Hva er FoV?

8818124[/snapback]

 

Field of view, eller noe sånt. Synsvinkel.

8818230[/snapback]

 

Jupp. Desto høyere tall du har på FoV'en, desto mer ut-zoomet er det. Du ser altså mer. Et godt eksempel er HL1, som, om jeg ikke tar helt feil, har 90. Advanced Warfighter 2 har et betydelig lavere tall. 60, kanskje - om ikke enda mindre.

Lenke til kommentar

demoen: i like it... alot..

 

folk kan gnelle så mye de vil om at det går "treigt" eller "campe-spill", men de kan jo bare løpe tilbake til Cs eller BF2 (som jeg også liker... bf2 altså, ikke Cs).. og det er jo ikke spillet sin skyld at man havner på en server der det oppholder seg en gjeng fjortiser som syns det er kult å campe-pwne deg, eller hva f... de nå kaller det :!:

 

har bare spilt assault vs recon da.. som ghosts må man jo da passe seg for ikke å bli skutt, for man får ikke spawna før de andre får sprengt et av objektiva, og så nytter det jo ikke å ligge å campe som ghosts, for da taper man jo.. de andre skal forsvare objektiva, så da er jo camping nesten ikke til å unngå. har ikke testa sniperen enda, og ikke gidder jeg heller... kjedelig spillestil :)

Lenke til kommentar
Blir fætt å prøve dette, Single Player demoen gikk smertefritt på fullt, så dette blir sikkert enda bedre! Elsker multiplayer! :)

8810313[/snapback]

 

Lastet ned MP demoen igår fra gamershell..

Fy flate for et rått spill..kjører alt på maks..smooth deluxe spillopplevelse..

Mye mer stabilt og smooth den ghost recon 1..

 

Single Player?? er ikke noe single player på pc ihvertfall..

Lenke til kommentar
Ellers må jeg si at FoV'en er helt horribel. Om mulig verre enn i 1'ern. Hvorfor kan den ikke bare være normal, slik som i andre spill? Blir nesten kvalm når jeg spiller, fordi alt er så "inn-zoomet".

8810903[/snapback]

 

Hva er FoV?

8818124[/snapback]

 

Field of view, eller noe sånt. Synsvinkel.

8818230[/snapback]

 

Jupp. Desto høyere tall du har på FoV'en, desto mer ut-zoomet er det. Du ser altså mer. Et godt eksempel er HL1, som, om jeg ikke tar helt feil, har 90. Advanced Warfighter 2 har et betydelig lavere tall. 60, kanskje - om ikke enda mindre.

8819331[/snapback]

 

Testet spillet nå nettopp og herregud jeg skjønner hva du mener! Dette var jo helt grusomt. Akkurat slik som pc versjonen av halo.

 

Føles klaustrofobisk!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...