Gå til innhold

Når har man et liv?


Frohman

Anbefalte innlegg

har jeg da et liv, eller ha jeg ikke?

8801102[/snapback]

Ja, du har da vitterlig et liv, men din sans for ironi er ikke helt ferdigutviklet enda, ser jeg.

8801118[/snapback]

hehe. Spørsmålet ar rettet mot alle i tråden som mener det du skrev i posten din, men jeg burde selvfølgelig skjønt a du ikke mente det du sa (ikek sant?).

 

men du vet hva man sier om Ironi? Ingen ting, for det er ikke verdt bryet ^_^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En har ikke noe liv om en ikke er i aktiviteter en liker eller har glede av. Det betyr at alle typer mennesker med alle typer hobbier og interesser kan ha et liv, så lenge en er lykkelig og driver med noe av interesse.

 

Noen hevder andre ikke har et liv fordi de selv er mer sosial og har flere venner enn andre. Det er tåkeprat og viser til en manglende forståelse for andre.

 

Faktum er at folk har ulike ting og aktiviteter som gir mening i "livet" deres, dermed er det ikke noen objektivt svar på når man har et liv og ikke.

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar

Hva man kaller liv og ikke liv kommer selvfølgelig an på personen man spør.

 

Jeg tror så gjerne at de som gamer WoW ut og inn gjør det fordi de syns det er gøy, og hvis noe er gøy så tipper jeg det gir glede til den personen. Livet handler om å ha det gøy og moro, så hvorfor ikke bruker tiden til noe en liker å gjøre?

 

Å bruke hodet er en annen ting, gjøre ting som man bare liker kan lett straffe seg.. Uten skole og utdanning (man "må" frem i livet for å få til noe. dvs utdanning = jobb = cash = brukt penger til det du selv føler har mening) er det ikke så enkelt å få gjort de tingene man helst ville gjort.

Lenke til kommentar
Man har et liv om man:

- drikker seg full hver helg.

- kjører moped.

- ikke leser bøker.

- driter i alt skolearbeid.

- røyker eller snuser.

- stemmer FRP fordi "da får vi jo liksom billig sprit og bensin og sånn."

 

Om man spiller WoW spiller det selvfølgelig ingen rolle om man gjør alt nevnt ovenfor, man er en taper uansett.

8800991[/snapback]

Jeeeyyy! Jeg har et liv.. :D

Lenke til kommentar
Mange som sier at de som ''gamer'' ikke har et liv, men er det virkelig så mye bedre å sitte på msn dagen lang?

Er så ufattelig lei av folk som klager på at du sitter for mye på data, når alt annet de gjør er å se på tv og sitte på msn.

8801586[/snapback]

 

Du har dagens poeng.

Du har så rett at det er helt briljant.

En liten applaus, og medalje til deg! :)

 

"Du er så taper som spiller WoW" var det beste jeg visste å høre fra brød-dumme fjortissfetter som satt på piczosider og msn 5 timer om dagen.

 

Og en ting til. Det er nesten litt trend i enkelte miljøer (blant som ikke er fullt så begavede) å gå løs på de skoleflinke som nolifere. Det er jo bare fint at de skoleflinke ler av samfunnets tapere når de havner på toppen av næringskjeden til slutt.

Endret av fredrikg-ohoi
Lenke til kommentar
Broren min er et fint eksempel på å ikke ha et liv. Han spiller WoW hele dagen uansett når han kan. Det eneste annet han gjør i livet sitt er å sove og å dra på skolen en gang i blandt. Han spiller vel gjennomsnittlig 10-12 timer pr dag og de siste 3 årene har han kun hatt 3 forskjellige personer hjemme hos seg noen gang, og de 3 spiller selvfølgelig WoW de og. Han har aldri gjort noe annet enn WoW på både fredagskvelder og lørdageskvelder de siste 2 årene og han har spist alle måltider hvor han ikke blir tvunget til å spise ved middagsbordet foran pcen sin.

8801030[/snapback]

 

Han har det sikkert topp han :) Stå på!

Lenke til kommentar
En har ikke noe liv om en ikke er i aktiviteter en liker eller har glede av. Det betyr at alle typer mennesker med alle typer hobbier og interesser kan ha et liv, så lenge en er lykkelig og driver med noe av interesse.

 

Noen hevder andre ikke har et liv fordi de selv er mer sosial og har flere venner enn andre. Det er tåkeprat og viser til en manglende forståelse for andre.

 

Faktum er at folk har ulike ting og aktiviteter som gir mening i "livet" deres, dermed er det ikke noen objektivt svar på når man har et liv og ikke.

8801195[/snapback]

 

Du har skjønt det! :yes:

Men må innrømme at det er overaskende mange her som faktisk ikke er trangsynte som ventet. Veldig hyggelig å lese. :)

Endret av defo
Lenke til kommentar

Ifølge de fleste av jentene i mitt trinn (9. trinn), så har man et liv hvis det ser sånn ut:

 

-Ikke ane noe som helst om data og bare sitte der 1 time i uka.

-Høre på vg-lista

-Ikke snakke om ting som wow, data, heavy metal eller filmer.

-Ser man mer enn 1 film i uka har man ikke et liv.

-Ikke spille noen slags spill.

-Se på The OC, One Three Hill.

-Skrive alle tekstmeldinger slik: Oxo KK, gid <3<3<3 løøøøv u bebi

 

Jeg har da ikke et liv:

 

-Jeg sitter masse på dataen.

-Jeg hører ikke på vg-lista.

-Jeg snakker om data, heavy metal og filmer (wow=fysjameg)

-Jeg ser mange filmer i uka.

-Jeg spiller faktisk ingen spill over lang tid. (Spiller bare playstation2 nå og da)

-Ser ikke på OC, One Three Hill osv...

-Jeg skriver ikke ekstremt sms språk

 

Jeg mener at dette er bare tull, men jeg kan si meg enig i at jeg synes at wow er et meget patetisk spill. (Hvertfall når det sitter 15-åringer å spiller det, minner meg smått om pokemon)

 

edit: Jeg leste noen poster litt tidligere i tråden. Kan si at jeg er enig med de. Hvis man har en hobby man liker så gjør man det.

 

Men, når man sitter å spiller wow i 8 timer hver dag og det går hardt ut over skole og arbeid, så kan det vel diskuteres :hmm:

Endret av SirChris
Lenke til kommentar

Folk kan ikke vite hvor mye liv du har alle har fjorskjellige liv. Noen kan ha et liv i WoW f.eks. Når folk sier det mener de at du ikke har liv fordi du ikke drar på fest og loker ute og har jentevenner som er pene og spiller en akkurat passe mengde playstation -og det må være sammen noen venner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...