Gå til innhold

Store nyheter 11. juni?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kanskje det er at de (SONY) risikerer å bli saksøkt av kirken i England pga de har brukt kirken i manchester i Resistance:FOM. Lignet veldig også, kjente meg lett igjen :!: Var på Sky News for noen minutter siden.

 

ikke det jeg håper at det er da :p Håper på GT5 eller Home :dribble:

Endret av even_e84
Lenke til kommentar

Da var den store nyheten ute og bekreftet en dag før den skulle. Sony er nå konkurs og PS3 produksjonen blir stoppet den 27. Juli. Sony beklager dette på det sterkeste å sier at grunnen er det uforutsette dårlige salget av PS3 og inrømmer at de hadde alt for store forventninger til både PS3 og Blu-Ray. Selv om PS3 produksjonen stopper opp så lover de at alle spillene som har release ut 2007 fortsatt blir ferdigutviklet og sluppet på konsollen men at spill med release etter Januar 2008 blir overtatt av Microsoft for å så bli sluppet på X360 istedenfor. LINK

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Btw. Teksten ovenfor er bare bullshit og linken fører bare tilbake til dette topicet. Denne posten er et resultat av min dårlige humor og jeg må si jeg faktisk er ganske spent selv på hva denne store nyheten fra Sony er for noe :p
Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Lite å gjøre Xtaz? :p  hehe! Morsom den, men håper fremdeles på Killzone! :grin:

8823758[/snapback]

 

Hehe ja :blush: Satt å venta på at en ny episode av Prison Break skulle bli ferdig nedlasta så det var ikke så mye å annet å finne på her akuratt da de siste 15 minuttene enn å snike litt rundt på forumet her :!:

Lenke til kommentar

Håper og tror på noe helt nytt, enten i form av en software-oppgradering der og da, eller en stor nyhet som setter ps3 i et litt bedre lys enn per i dag.

 

mangelen på gode spill etter lansering er ok, og ventet. men jeg hadde kanskje litt større forventninger til PSN og PS store enn det sony har klart å levere.

 

jeg har en følelse av at dette ikke dreier seg om slipp av et spill om x antall måneder, men heller en ny funksjon til ps3 - eller slipp av home beta litt før planene. blir uansett spennende mandag.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det er umulig, kan komme veldig nærme ihvertfall. Er en del spill som er ganske nære(nesten på høyde med) den traileren Guerillia viste.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Siste nytt om KZ
The Develop Conference will be taking place between July 24th to the 26th in Brighton, UK. Even though this event will be taking place after E3, we’ll get a chance to hear about some of the development techniques behind Killzone for the PS3.

 

Deferred rendering in Killzone 2

Michal Valient, Guerrilla-Games

 

Next generation gaming brought high resolutions, very complex environments and large textures to our living rooms. With virtually every asset being inflated, it’s hard to use traditional forward rendering and hope for rich, dynamic environments with extensive dynamic lighting. Deferred rendering, on the other hand, has been traditionally described as a nice technique for rendering of scenes with many dynamic lights, that unfortunately suffers from fill-rate problems and lack of anti-aliasing and very few games that use it were published.

 

In this talk, we will discuss our approach to face this challenge and how we designed a deferred rendering engine that uses multi-sampled anti-aliasing (MSAA). We will give in-depth description of each individual stage of our real-time rendering pipeline and the main ingredients of our lighting, post-processing and data management. We’ll show how we utilize PS3’s SPUs for fast rendering of a large set of primitives, parallel processing of geometry and computation of indirect lighting. We will also describe our optimizations of the lighting and our parallel split (cascaded) shadow map algorithm for faster and stable MSAA output.

 

Take Away

The session will provide detailed overview and optimizations of modern rendering engine and parallel processing. Many of the topics are applicable for various gaming platforms.

Link: http://www.killzoneunit.com/kz/?p=647

 

 

Men angående den overraskelsen, så er jeg sikker på at vi kommer til å bli skuffet. Tar alt media sier med en del ss salt.

Endret av Enigma123
Lenke til kommentar

Tviler sterkt det dreier seg om spill siden de snakker om realtime rendring av noe, og vi har jo alle sett hva PS3 kan klare så tviler det kommer som en BIG surprise.

 

Så må være noe annet, kanskje HOME eller nye EyE kameraet.

Håper på HOME siden de har annonsert det i nyeste trailer av PSN.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Det er uanz bedre med en nyhet en ingenting =)

Jeg håper mest på at Home og Little Big Planet lanseres i løpet av 2007.

Ikke at vi ikke får nok av spill i løpet av året, men at det blir vist hvor mye og hardt folket jobber for en fin online del til den fine PS3en som garantert får en god online frem i tid. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...