Gå til innhold

Store nyheter 11. juni?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vel det var ikke den store avsløring. Kan ikke si at jeg er imponert at det kjørte realtime. Kalkulatoren min kunne nesten kjørt det realtime. (har en BADASS Kalkulator:p) Det virker som et kult spill. Men vet ikke helt om alle egentlig vet hva som egentlig skjer i spillet. etter traileren så var jeg litt lost om dette var et MMO eller Battlefield remake nr2 (warhawk er nr1)

 

Det virker spennende. Men det er vel alt.

 

Er vel også viktig å si at sony ikke skuffer eller noe her. De gikk aldri ut og sa noe om stor avsløring. For hvis de hadde det så hadde vi alle sett på bilder av en Rosa PS3 nå. :roll:

Lenke til kommentar
vel det var ikke den store avsløring. Kan ikke si at jeg er imponert at det kjørte realtime. Kalkulatoren min kunne nesten kjørt det realtime. (har en BADASS Kalkulator:p) Det virker som et kult spill. Men vet ikke helt om alle egentlig vet hva som egentlig skjer i spillet. etter traileren så var jeg litt lost om dette var et MMO eller Battlefield remake nr2 (warhawk er nr1)

 

Det virker spennende. Men det er vel alt.

 

Er vel også viktig å si at sony ikke skuffer eller noe her. De gikk aldri ut og sa noe om stor avsløring. For hvis de hadde det så hadde vi alle sett på bilder av en Rosa PS3 nå.  :roll:

8838709[/snapback]

 

Rosa PS3 haha :!:

Lenke til kommentar
Fra nå av skal jeg slutte å glede meg til nyheter som Sony skal fremføre, blir bare til latter hver jævla gang uansett, gratis komedie alltid kjekt :w00t:

Hadde det vert noe fra Killzone 2 så hadde det vert drittbra :whistle:

8838690[/snapback]

Det er ikke sony som har hypa dette opp noe, heller pressen som fikk munnkurv fram til den 11.

Kan ikke si at jeg er imponert at det kjørte realtime. Kalkulatoren min kunne nesten kjørt det realtime. (har en BADASS Kalkulator:p)

8838709[/snapback]

Det var ment som en spøk. Du tar den kanskje om du tenker på killzone 2 e3 05.

Lenke til kommentar

Hehe, han 'Hal' utvikleren i allgames-podcasten ( http://www.allgames.com/radio.asp?show=agi&ep=331 ) når han snakket om The Agency, minnet meg om når Jen Erik Ødegård prater om verdensrommet. :D

Han virket veldig engasjert. :-)

Ble ganske intressant dette Agency MMO'et etter hvert som de snakket om det. :)

 

Jeg liker MMO så jeg er rimelig glad for at allgames hypet dette spillet for jeg tror ikke jeg hadde blitt intressert i det etter traileren, gleder meg å se hvordand det blir på PS3 og PC. :)

Lenke til kommentar
Dette spillet så like spennende ut som en episode Home & Away! "Stor nyhet", ja saklig  :thumbdown:

8840095[/snapback]

 

De diskuterte slike som deg i podcasten forresten, tror konklusjonen var at du finner sikkert ikke Mexico på kartet engang.. :D

 

Trådstarter snakket om å ikke lage en kjempehype av ett lite rykte, men han håpet på nytt om to spill..

 

Forøvrig så er vell dette første Unreal-engine baserte MMO shooter? Isåfall er det vell egentlig ingenting i veien med å klasifisere det som en stor nyhet. :-)

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

Dette er vel ikke første gangen vi håper på noe mer enn det egentlig var. :)

Warcry.com har en preview av spillet, og det virker så langt veldig lovende. Ihvertfall for de som er interessert i sånsens.

 

At its most basic, SOE's latest announced title is a spy-themed MMO, but to say that doesn't truly communicate the sheer originality of the project. The Agency whittles away most of the MMO genre's base assumptions and strives to be pure, unmitigated fun. It's fast, it's sexy and it's utterly ridiculous. It's everything people have come to expect from the contemporary spy genre and it's an MMO.

 

At utviklerene virker utelukkende engasjerte og positive til dette prosjektet lover jo også godt.

Lenke til kommentar
Jeg sier ikke at Crackdown er MMO, men APB(All Points Bulletin), som utvikles av mannen bak Grand theft auto og Crackdown. Jeg mente altså at APB ser ut som en GTA-inspirert MMO.

 

Du er for øvrig svært kjapp med detaljer av The Agency, når du egentlig ikke vet noe, men det er jo typisk deg...

At ting virker mer dynamisk og gjennomført i traileren er jo ikke noe nytt. Men la oss nå si at førsteinntrykket virket bra. Jeg elsker stealth og fps-spill, så jeg kommer nok til å følge med videre, selv om jeg hater MMO...

8837850[/snapback]

 

Svært kjapp ? Jeg ble imponert over det som er vist sålangt og jeg mener ett MMO med realtime gameplay er det ultimate spillet du kan tenke deg.

Og det jeg har sett av videoklipp sålangt ser utrolig imponerende ut.

 

Camrot du har en tendens til å være veldig negativ alt PS3 virker det som. Vis litt interesse og slutt å tro alle spill skal skuffe.

Lenke til kommentar
Jeg sier ikke at Crackdown er MMO, men APB(All Points Bulletin), som utvikles av mannen bak Grand theft auto og Crackdown. Jeg mente altså at APB ser ut som en GTA-inspirert MMO.

 

Du er for øvrig svært kjapp med detaljer av The Agency, når du egentlig ikke vet noe, men det er jo typisk deg...

At ting virker mer dynamisk og gjennomført i traileren er jo ikke noe nytt. Men la oss nå si at førsteinntrykket virket bra. Jeg elsker stealth og fps-spill, så jeg kommer nok til å følge med videre, selv om jeg hater MMO...

8837850[/snapback]

 

Svært kjapp ? Jeg ble imponert over det som er vist sålangt og jeg mener ett MMO med realtime gameplay er det ultimate spillet du kan tenke deg.

Og det jeg har sett av videoklipp sålangt ser utrolig imponerende ut.

 

Camrot du har en tendens til å være veldig negativ alt PS3 virker det som. Vis litt interesse og slutt å tro alle spill skal skuffe.

8840513[/snapback]

 

Jeg tror heller det er den hjernevaskede elsken du har til alt som har med PS3 å gjøre han er mer negativ til å ikke selve PS3. Å selv om noen slenger opp negative poster om Sony og/eller PS3 så tror jeg de fleste synes det er bedre enn alle de postene du slenger opp om at alt Sony gjør med PS3 er en "revolusjon" :p

 

Camrot sa jo forresten også at førsteinntrykket var bra å at selv om han hater MMO så ville han følge med på utviklingen siden han liker stealth og FPS spill. Hvordan fikk du det til å bli negativt??

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Har ikke nevnt PS3 engang, forresten ante jeg ikke The Agency var til Playstation 3 før idag faktisk. Dessuten har ikke spillet NOE som helst med Playstation 3 teknisk å gjøre, det har mer med en ufattelig bra nettkode tydeligvis.

Er det som interesserer meg.

Tror jeg har litt mer fordyping i spill enn vanlige Ola Nordmann ;)

 

Det jeg sier her er at hvis de får til realtime gameplay i ett MMO så er det en revolusjon. Det har aldri blitt gjort før og flesteparten mener det er teknisk umulig pga latency. Så dette skal bli veldig spennende å følge med på, om de får det til blir det helt konge.

Lenke til kommentar
Har ikke nevnt PS3 engang, forresten ante jeg ikke The Agency var til Playstation 3 før idag faktisk. Dessuten har ikke spillet NOE som helst med Playstation 3 teknisk å gjøre, det har mer med en ufattelig bra nettkode tydeligvis.

Er det som interesserer meg.

Tror jeg har litt mer fordyping i spill enn vanlige Ola Nordmann ;)

 

Det jeg sier her er at hvis de får til realtime gameplay i ett MMO så er det en revolusjon. Det har aldri blitt gjort før og flesteparten mener det er teknisk umulig pga latency. Så dette skal bli veldig spennende å følge med på, om de får det til blir det helt konge.

8840793[/snapback]

 

Så det at The Agency blir produsert i samarbeid med SOE og diskutert her på Sony delen av forumet ga deg ikke en liten idè om at det faktisk er til PS?

 

.......wow

Lenke til kommentar
Har ikke nevnt PS3 engang, forresten ante jeg ikke The Agency var til Playstation 3 før idag faktisk. Dessuten har ikke spillet NOE som helst med Playstation 3 teknisk å gjøre, det har mer med en ufattelig bra nettkode tydeligvis.

Er det som interesserer meg.

Tror jeg har litt mer fordyping i spill enn vanlige Ola Nordmann ;)

 

Det jeg sier her er at hvis de får til realtime gameplay i ett MMO så er det en revolusjon. Det har aldri blitt gjort før og flesteparten mener det er teknisk umulig pga latency. Så dette skal bli veldig spennende å følge med på, om de får det til blir det helt konge.

8840793[/snapback]

 

Så det at The Agency blir produsert i samarbeid med SOE og diskutert her på Sony delen av forumet ga deg ikke en liten idè om at det faktisk er til PS?

 

.......wow

8840879[/snapback]

 

Nei aldri hørt om det før nesten, dessuten klikket jeg meg rett innpå emnetittelen og så ikke at det var del av Sony forumet. Noe mer du vil klage på eller lille gutt ? :p

Lenke til kommentar
Har ikke nevnt PS3 engang, forresten ante jeg ikke The Agency var til Playstation 3 før idag faktisk. Dessuten har ikke spillet NOE som helst med Playstation 3 teknisk å gjøre, det har mer med en ufattelig bra nettkode tydeligvis.

Er det som interesserer meg.

Tror jeg har litt mer fordyping i spill enn vanlige Ola Nordmann ;)

 

Det jeg sier her er at hvis de får til realtime gameplay i ett MMO så er det en revolusjon. Det har aldri blitt gjort før og flesteparten mener det er teknisk umulig pga latency. Så dette skal bli veldig spennende å følge med på, om de får det til blir det helt konge.

8840793[/snapback]

 

Så det at The Agency blir produsert i samarbeid med SOE og diskutert her på Sony delen av forumet ga deg ikke en liten idè om at det faktisk er til PS?

 

.......wow

8840879[/snapback]

 

Nei aldri hørt om det før nesten, dessuten klikket jeg meg rett innpå emnetittelen og så ikke at det var del av Sony forumet. Noe mer du vil klage på eller lille gutt ? :p

8841014[/snapback]

 

Det var et spørsmål. Ikke en klage :tease: Lær deg forskjellen

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

 

 

Camrot du har en tendens til å være veldig negativ alt PS3 virker det som. Vis litt interesse og slutt å tro alle spill skal skuffe.

8840513[/snapback]

Jeg skulle likt å vist hva du basere det på, da jeg stort sett kun poster om spill/temaer som engasjerer meg, det jeg ikke liker gidder jeg sjelden å bry andre med. Eller var du kun ute etter et billig poeng da du kan se jeg er X360-eier? Til opplysning har jeg mere enn bare den konsollen stående under TV'en.

 

Jeg sa meg kun uenig i din beskrivelse av spillet som revolusjonerende. Det finnes ikke noe lignende spill ute i dag, men det er mange nytenkemnde MMO'er i utvikling, som trolig kommer ut før The Agency. Sony ser bare ut til å bli med på bølgen nå før det blir for sent.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...