Gå til innhold

Store nyheter 11. juni?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har sluttet å glede meg til slike annonserte nyheter. Når var det sist gang forventningene ble innfridd? Det har jo vært en mengde nedtellinger til "viktige" begivenheter det siste året som bare har vist seg å være ubetydeligheter.

8831310[/snapback]

 

Veeeeel......vil jo påstå, vaffal for min del, at firmware v1,8 var en "stor nyhet". PS3`en min har fått en helt annen verdi etter at det gikk ann å streame.... :thumbup::thumbup:

Men må innrømm at jeg er spennt..... :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg har sluttet å glede meg til slike annonserte nyheter. Når var det sist gang forventningene ble innfridd? Det har jo vært en mengde nedtellinger til "viktige" begivenheter det siste året som bare har vist seg å være ubetydeligheter.

8831310[/snapback]

 

Veeeeel......vil jo påstå, vaffal for min del, at firmware v1,8 var en "stor nyhet". PS3`en min har fått en helt annen verdi etter at det gikk ann å streame.... :thumbup::thumbup:

Men må innrømm at jeg er spennt..... :hmm:

8831350[/snapback]

 

Joda, men det var ikke en nyhet som var annonsert en stund i forveien og hypet opp. Firmware oppdatering kom uten at jeg fikk bygd opp store forventninger i forveien. Da slipper man å bli skuffet...

Lenke til kommentar
Noen som har sett noe nytt? Eneste nye jeg så var HS trailer og en Transformers, men de er kanksje fra forrige torsdag? En big announcement som dette tipper jeg ikke bare inneholder movietrailers :)

 

 

Transformers traileren var helt RÅ!

8831828[/snapback]

Du har fått med deg kva slike "big announcements" har vært før ikkje sant...?
Lenke til kommentar

Disse store nyhetene vi går og venter på, er det bare på US kontoer vi vil se det?

 

Har blitt lettere skuffa en del ganger nå fordi det står skrevet at det og det har kommet. Finner seff ikke noe, da jeg hopper inn på EU kontoen min og intet nytt finner.

Lenke til kommentar

Sony har ikke sagt noe om en stor annonsering, alt vi har å gå på er vell at folka i podcasten hadde vært på visning og blitt imponert over at de har sett noe, som pressens sin munnkurv blir opphevet på i dag.. :)

 

Vi får nok vite hvilket spill det gjelder iløpet av dagens 4-timer lange podcast (om den holder normal lengde), hvor utviklerene er gjest.. :)

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar
det kan serriøst ikke øre The Agency, for det har jo vært reklamert lenge på IGN om at det skulle lenge komme på PS3 og PC så er vell ikke no stor nyhet.

Dessuten er PC Microsoft så da er det vell ikke langt unna før det blir lansert på 360. Spillet ser helt greit ut , men viss det er nyheten blir jeg skuffa.Fordi det har jeg vist siden fredag elr lørdag.

8831131[/snapback]

ehm nei, Sony lager spillet.

Endret av kim_a
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...