Gå til innhold

HTC Touch ble lansert i dag.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tusen takk for link til prog :D

 

Menne, jeg har fortsatt ikke funnet ut hvordan jeg skriver utropstegn og spørsmålstegn med det medfølgende keyboard programmet.. Skjønner ikke at de skal være så gjemt bort! :O

9113425[/snapback]

På mitt tastatur er det helt nederst i høyre hjørne under enter. du har til vanlig ? og hvis du trykker shift får du !.

Lenke til kommentar
Tusen takk for link til prog :D

 

Menne, jeg har fortsatt ikke funnet ut hvordan jeg skriver utropstegn og spørsmålstegn med det medfølgende keyboard programmet.. Skjønner ikke at de skal være så gjemt bort! :O

9113425[/snapback]

På mitt tastatur er det helt nederst i høyre hjørne under enter. du har til vanlig ? og hvis du trykker shift får du !.

9113554[/snapback]

 

 

Hmm, under min enter knapp er det ¨ knapp. Ingen spørsmålstegn. Nærmeste jeg finner er et oppogned spørsmålstegn. Har norsk OS. Hva i alle dager er galt?

 

Edit; Når jeg gjorde keyboardet mindre fikk jeg fram de knappene som mangla. Men skal ikke de være på den store versjonen av keyboardet også? ;P Nå klarer jeg ikke skrive med neglene lenger :(

Endret av schlinkey
Lenke til kommentar
Har sett litt på Elkjøp.no, og det ser ut til at en del butikker på Østlandet har fått den inn. Jeg venter (u)tålmodig på at butikkene her i Bergen skal få den. Så du forresten hva den kostet på Elkjøp i Sandvika?

9110836[/snapback]

 

Når jeg ringte elkjøp for noen dager siden, så kunne jeg godt hente telefonen min i butikken, men da ville telefonen koste rundt 5500kr.. ALtså butikk pris.. Takket nei og fikk en til 3995 på nettet :)

 

Hva er igrunn forskjellen på Lefdal og elkjøp? Ser de også har ca samme design på sidene deres.

9113953[/snapback]

 

ELkjøp og lefdal er vel i samme kjede hvis jeg ikke tar helt feil.. Derfor de har ganske like sider..

 

Har nå hvert en eier av mobilen i et par dager og er stor fornøyd. :)

Lenke til kommentar
Hva er igrunn forskjellen på Lefdal og elkjøp? Ser de også har ca samme design på sidene deres.

9113953[/snapback]

 

Kjøper du på Lefdal så er det gratis frakt. Mens på Elkjøp er frakten på 119 kr i tillegg ;)

 

Så det lureste er å bestille hos Lefdal så lenge dem har gratis frakt :)

Lenke til kommentar
Når jeg ringte elkjøp for noen dager siden, så kunne jeg godt hente telefonen min i butikken, men da ville telefonen koste rundt 5500kr.. ALtså butikk pris.. Takket nei og fikk en til 3995 på nettet :)

 

 

Det er så ekstremt surt. Jeg har som tidligere nevnt et gavekort (1800,-) jeg vil bruke på Touch, men det er jo såvidt det lønner seg når butikkprisen er så mye høyere enn prisen på nettet. Og gavekortet kan jeg etter det jeg har forstått ikke bruke på internetthandel.

Lenke til kommentar

Noen fler nybegynnerspørsmål:

 

1) Er det en rask måte å skifte ringeprofiler på? Nå må jeg inn på innstillinger, og så telefon og velge der. Hadde vært greit å ha den lettere tilgjengelig for når jeg vil ha ingen ringetone osv.

 

2) Kan jeg dra et program som ikke er registrert (dvs jeg kjører kun en .exe fil for å bruke putty) inn på programmer-menyen, eller evt applikasjonsmenyen på startsiden?

Lenke til kommentar

Er utrolig førnøyd med Touch`en min :D .

 

Det største problemet med telefonen var tastaturet. Men etter at jeg fikk installert Apropo HTC Phone Pad (det med touch skin) og valgte norsk ordliste virker tastaturet perfekt uten stylus.

 

Noen som vet om den bruker mye mer batteri når den er klokket til 247MHz ?

Vurderer å avinstallere Battery Status og installere betaversjonen der man kan klokke dynamisk.

 

Noen som vet hvor store (px) bildene som blir brukt i hutigkontaktene er? Synes bildene blir dårlige når man bruker kontaktbilde!

Lenke til kommentar

Hei. Jeg er også inmari fornøyd med Touch, bortsett fra været ikke finnes der jeg er, litt dårlig følsomhet på skjermen med store hender, men ikke stort problem med Phone Pad installert. Nydelig sak, men er det flere som sliter med at kontakter ikke vises i Messenger LivE? Står jeg er online, faller av på pcen, men ikke en kontakt kommer opp. hmmmm.

Takker for alle svar.

Lenke til kommentar

Er dårlig støtte for været i Norge. Bare fire byer ellerno :p Har lagt inn flere andre slik at de dukker opp i lista, og jeg kan velge de, men fungerer ikke å laste ned været derfra. Så det er visst bare Bergen, Stavanger, Trondheim og Olso som er støttet. :(

 

Live Messenger fungerte første gangen jeg logga på. Nå dukker ikke kontaktene opp her heller. :(

Endret av schlinkey
Lenke til kommentar
Hei. Jeg er også inmari fornøyd med Touch, bortsett fra været ikke finnes der jeg er, litt dårlig følsomhet på skjermen med store hender, men ikke stort problem med Phone Pad installert. Nydelig sak, men er det flere som sliter med at kontakter ikke vises i Messenger  LivE? Står jeg er online, faller av på pcen, men ikke en kontakt kommer opp. hmmmm.

Takker for alle svar.

9119870[/snapback]

Det er en bug i den Messenger som følger med telefonen. Skal være en oppdatering et eller annet sted på nettet uten at jeg er sikker på hvor. Kan jo prøve hos Microsoft eller noe :)

 

Her skal det være noen fix til Messenger. Jeg har ikke prøvd dem ut så kan ikke si noe om dem.

Messenger Fix

Endret av ialu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...