Gå til innhold

HTC Touch ble lansert i dag.


Anbefalte innlegg

 

Hei igjen,og takk nok en gang for tilbakemeldinger....(skjønner ikke hvordan jeg skulle klart meg uten..:-) )  ,prøvte meg på noen nedlastinger av IMselector,men finner ikke filformat som passer.....må det være en såkalt cab fil eller ?

Noen som har noen direkte linker,eventuelt andre forslag til å få gjort om Spb fullscreen keyboard som std.tastatur....

Beklager at jeg er så hjelpesløs,men som sagt tidligere,så er jeg helt fersk i denne WM jumgelen...:-)

9095027[/snapback]

 

Ehm... er jo direktelink til IMselector.cab i innlegget du siterer?

9095051[/snapback]

 

Ja,vet det,men var inne på den siden,men fant ingen plass hvor jeg kunne laste ned fila....!!?? Finner bare noe screensavers o.l......?

Må ikke nødvendigvis ha denne,men det var AeroX som anbefalte denne....problemet mitt er at jeg gjerne skulle ha fått Spb fullscreen til å virke som std.tastatur for mail,SMS,etc....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Ja,vet det,men var inne på den siden,men fant ingen plass hvor jeg kunne laste ned fila....!!?? Finner bare noe screensavers o.l......?

Må ikke nødvendigvis ha denne,men det var AeroX som anbefalte denne....problemet mitt er at jeg gjerne skulle ha fått Spb fullscreen til å virke som std.tastatur for mail,SMS,etc....

9095577[/snapback]

 

Da har du nok sett for dårlig etter... Er en knapp som heter "download" og et felt der man skal skrive inn en kode for å få lastet ned. Koden er et bilde rett ved siden av feltet.

Lenke til kommentar
Her fant jeg en video hvor dem tester Touch og iPhone sammen. De ligger ved siden av hverandre mens dem snakker og trykker i vei på begge telefonene. Og da ser man etter min mening at iPhone er bare en stor hypp som apple har klart å lage. Men det skal de nå ha kredit for. De er flinke med å lage det.

 

 

videoen er på 25min

HTC Touch vs. iPhone

9091574[/snapback]

Hå,hå!

Dette er en utrolig bra video, og alle MÅ se denne!

 

Tobias :thumbup:

9094413[/snapback]

 

 

fin video...touch rocks :dribble:

 

jeg så at han brukte håndgjennkjenning på keyboard!

hvilke program brukte han for den?

vil gjerne ha den :D den var kul

Lenke til kommentar
Her fant jeg en video hvor dem tester Touch og iPhone sammen. De ligger ved siden av hverandre mens dem snakker og trykker i vei på begge telefonene. Og da ser man etter min mening at iPhone er bare en stor hypp som apple har klart å lage. Men det skal de nå ha kredit for. De er flinke med å lage det.

 

 

videoen er på 25min

HTC Touch vs. iPhone

9091574[/snapback]

Hå,hå!

Dette er en utrolig bra video, og alle MÅ se denne!

 

Tobias :thumbup:

9094413[/snapback]

 

 

fin video...touch rocks :dribble:

 

jeg så at han brukte håndgjennkjenning på keyboard!

hvilke program brukte han for den?

vil gjerne ha den :D den var kul

9096125[/snapback]

 

Jeg tror har brukte en av de som allerede er på telefonen. På den engelske telefonen hetter den vel Block Recognizer og ligger øverst på listen.

Lenke til kommentar

Denne telefonen ser unektelig bra ut. nå har jeg en Nokia N80, som har sine positive og negative sider, men skranter litt på mikrofonen - folk klager over at de ikke hører ordentlig hva jeg sier, og jeg har bursdag snart, så ny telefon hadde vært ålreit...

 

men en ting jeg MÅ vite om HTC Touch, - har den en bra tastlås? (eller deaktivering / aktivering av trykkfølsomhet i skjermen) - verste jeg vet er telefoner som ringer folk ifra lomma...

 

ser elkjøp har bra pris, men ser ikke ut for at den er inne (men så er ikke bursdagen min før 15. august heller da)

Lenke til kommentar
Denne telefonen ser unektelig bra ut. nå har jeg en Nokia N80, som har sine positive og negative sider, men skranter litt på mikrofonen - folk klager over at de ikke hører ordentlig hva jeg sier, og jeg har bursdag snart, så ny telefon hadde vært ålreit...

 

men en ting jeg MÅ vite om HTC Touch, - har den en bra tastlås? (eller deaktivering / aktivering av trykkfølsomhet i skjermen) - verste jeg vet er telefoner som ringer folk ifra lomma...

 

ser elkjøp har bra pris, men ser ikke ut for at den er inne (men så er ikke bursdagen min før 15. august heller da)

9096213[/snapback]

 

Når telefonen er på kan du trykke inn power knappen en gang. Da vil telefonene gå i en slags hvilemodus som gjør at skjermen blir svart og kan ikke brukes. For å bruke telefonen igjen trykker du bare på power knappen igjen. Du kan også velge hvor lang tid det skal ta før telefonen går i denne hvilemodusen automatisk. Men du kan fortsatt ta i mot samtaller og meldinger selv on den er i hvilemodus.

Endret av ialu
Lenke til kommentar
Denne telefonen ser unektelig bra ut. nå har jeg en Nokia N80, som har sine positive og negative sider, men skranter litt på mikrofonen - folk klager over at de ikke hører ordentlig hva jeg sier, og jeg har bursdag snart, så ny telefon hadde vært ålreit...

 

men en ting jeg MÅ vite om HTC Touch, - har den en bra tastlås? (eller deaktivering / aktivering av trykkfølsomhet i skjermen) - verste jeg vet er telefoner som ringer folk ifra lomma...

 

ser elkjøp har bra pris, men ser ikke ut for at den er inne (men så er ikke bursdagen min før 15. august heller da)

9096213[/snapback]

 

Når telefonen er på kan du trykke inn power knappen en gang. Da vil telefonene gå i en slags hvilemodus som gjør at skjermen blir svart og kan ikke brukes. For å bruke telefonen igjen trykker du bare på power knappen igjen. Du kan også velge hvor lang tid det skal ta før telefonen går i denne hvilemodusen automatisk. Men du kan fortsatt ta i mot samtaller og meldinger selv on den er i hvilemodus.

9096243[/snapback]

 

 

ah!! så konge!! - da blir det sånn telefon til bursda'n.. gleder meg!!

takker for raskt svar.. :D

Lenke til kommentar
ah!! så konge!! - da blir det sånn telefon til bursda'n.. gleder meg!!

takker for raskt svar.. :D

9096355[/snapback]

 

Også har den en tastlås-funksjon når telefonen er på.. Altså ikke i dvalemodus.

 

Quote forminsket av moderator

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar
trykker på lås, på skrivebordet.. Der man velger vær, klokke osv.. Trykk på den knappen til høyre og trykk på hengelåsen..

9096769[/snapback]

 

Nice! :D. Og da kan man se klokka, innkommne beskjeder og samtaler, imens knapper og skjerm er inaktiv?

 

ser at komplett leverer 4 Gb microSD til bare kr.525.- . sinnykt billig for minne om dagen :D

Lenke til kommentar
Nå har jaggu addressebaren og linja nederst hvor jeg velger inntasting forsvunnet når jeg er inne på internett explorer! Får ikke skrevet nettadresser eller noe! Hjelp!

9098208[/snapback]

 

Sikkert bare noe innstillinger i IE.. Men jeg er ikke 100% sikker på hvordan man gjør det, test google en rundt :D

 

Skal se om jeg finner noe på det seinere..

Endret av NeXz
Lenke til kommentar
Nå har jaggu addressebaren og linja nederst hvor jeg velger inntasting forsvunnet når jeg er inne på internett explorer! Får ikke skrevet nettadresser eller noe! Hjelp!

9098208[/snapback]

Du har nettleseren i fullskjerm modus, tror jeg. Trykk fingeren mot skjermen, og hold den der litt. Nå kommer det opp en meny hvor du kan hukke vekk fullskjerm.

 

Tobias

Lenke til kommentar

Yo gutta. Hvilken HTC modell velger man for å få riktik Skype? Touch er ikke en av alternativene.

 

http://www.skype.com/intl/en/download/skyp.../brand_htc.html

 

Og er det noen som har sett en adaptor som går fra USB til minijack? Sånn at man kan koble den til et stereoanlegg og spille fra Touchen. Det skal gå det skal det ikke?

 

EDIT: Jeg fiksa det. Funka utrolig bra! Valgte den HTC Wingen som modell.

Endret av Ringo
Lenke til kommentar
Har det noen praktisk betydning å flytte det som ligger på hovedminne over til lagringskortet?

9101754[/snapback]

 

Godt spørsmål. Er det noen "riktig" måte installere et program? Hvor skal man legge filene o.s.v.

Kan man installere et program på lagringskortet?

Lenke til kommentar
Har det noen praktisk betydning å flytte det som ligger på hovedminne over til lagringskortet?

9101754[/snapback]

 

Godt spørsmål. Er det noen "riktig" måte installere et program? Hvor skal man legge filene o.s.v.

Kan man installere et program på lagringskortet?

9101822[/snapback]

 

Jeg installerte selv konfigurasjonsprogram for gprs/mms settings på lagringskortet, og det kjørte fint. Utover det kunne det vært interessant å høre hva folk sier. Går utifra at "minne" (hvor det er lagt en del fra starten av) er RAM? Eller er jeg helt på jorde?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...