Gå til innhold

HTC Touch ble lansert i dag.


Anbefalte innlegg

Man har internminne og man har RAM. RAM kan ikke brukes til å lagre ting på ettersom her forsvinner alt når det ikke får strøm. De aller fleste programmer kan innstalleres på minnekort i stedet for interminne (da dette ikke akkurat er så veldig stort på de fleste telefoner). Men å flytte over programmene fra interminne til et minnekort kan nok by på problemer i registeret og slikt, og man bør da heller avinnstallere programmet fra telefonen og innstallere det på minnekortet etterpå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har det noen praktisk betydning å flytte det som ligger på hovedminne over til lagringskortet?

9101754[/snapback]

Jeg har også innstalert programmer på minnekortet, det er ikke noe problem. Minnekortet kan betraktes som en ekstra "hard disk", og du kan selvfølgelig bestemme akuratt hvilken "hard disk" du vil at programmer skal lagres. Windows passer på hvor filene ligger.

 

Problemet med å lagre programmer på minnekort er at når du tar ut eller bytter til et annet minnekort, og du trykker ikonet for et program som er lagret på kortet, får du beskjed om at filene ikke er tilgjeneglig.

 

Løsning: Gjør som meg, bestill 4 GB minnekort! Jeg fikk det i dag, og det fungerer utmerket! 380,- fra Amazon :thumbup:

 

Tobias

Lenke til kommentar

hvis jeg går i "innstillinger", "i dag" også i "element"...nede står det:"Tidsavb. i dag" velg timer!

 

hva er det?

tidsavb. idag?

 

har prøvd å finne det i manualen...men der står det ingen ting om det

 

 

er det noen som får til gode video opptak med touchen?

den er ganske dårlig hos meg...

Lenke til kommentar
Til alle dere som tenker på å overklokke touchen...

 

Satt opp dynamisk klokking her nå med 143mhz som minimum og 247mhz som max.

 

Fungerer ypperlig. Mindre strømforbruk og varme når man ikke bruker mobilen og fin ytelse når man trenger det!

 

Det beste fra begge verdener..

 

Skal teste litt ut hvor lavt jeg kan sette minimums-frekvensen uten at jeg merker problemer med ytelsen. Bedre batterilevetid er jo aldri negativt :)

 

Lar noen andre teste hva som er max :innocent:

9067086[/snapback]

 

Hvordan setter du opp dynamisk oc? Får bare til fast hastighet med BatteryMeter...

Lenke til kommentar
Til alle dere som tenker på å overklokke touchen...

 

Satt opp dynamisk klokking her nå med 143mhz som minimum og 247mhz som max.

 

Fungerer ypperlig. Mindre strømforbruk og varme når man ikke bruker mobilen og fin ytelse når man trenger det!

 

Det beste fra begge verdener..

 

Skal teste litt ut hvor lavt jeg kan sette minimums-frekvensen uten at jeg merker problemer med ytelsen. Bedre batterilevetid er jo aldri negativt :)

 

Lar noen andre teste hva som er max :innocent:

9067086[/snapback]

 

Hvordan setter du opp dynamisk oc? Får bare til fast hastighet med BatteryMeter...

9104078[/snapback]

Du må bruke betaversjonen av BatteryStatus. Finner den på samme side som den vanlige versjonen.

Lenke til kommentar

åssen telefon ville dere kjøpt av HTC Touch og SE P1i? er sikkert litt flere muligheter med HTC, men har litt lyst på kameraet til P1i.. : / har lyst på en av de.. eller vet dere om noen andre telefoner med touchscreen som kommer senere i år ?

 

: )))

Lenke til kommentar
åssen telefon ville dere kjøpt av HTC Touch og SE P1i? er sikkert litt flere muligheter med HTC, men har litt lyst på kameraet til P1i.. : /  har lyst på en av de.. eller vet dere om noen andre telefoner med touchscreen som kommer senere i år ?

 

: )))

9105047[/snapback]

Hallo zestro

Du er en modig maur som stiller dette spørsmålet i en tråd for Touch-elskere! Mot skal belønnes og dette er min mening:

 

1. Det kommer alltid nye telefoner, også med touchscreen. Blant annet er det annonsert en oppgradert utgave av HTC Touch. Det er håpløst å vente på det neste og beste, for det annonseres stadig nye modeller. Kjøp den modellen du faller for uten å vente 6 mnd. For å friste deg til å kjøpe HTC Touch kan du se videoen som sammenligner og grundig gjennomgår HTC Touch og IPhone. http://www.wmexperts.com/reviews/smackdown...part_2_vid.html

2. Jeg har vært trofast bruker av P900 i 4 år, en fantastisk mobil! Jeg er derfor sikker på at P1 kommer til å bli en kjempebra telefon. Jeg har brukt min P900 uten flippen, dvs. kun den store skjermen og touch-styring. Siden P1 satset på mindre skjerm og hardwaretaster, hoppet jeg av P-serien og gikk til den innovative HTC Touch. P1 kommer sikkert til å være en fantastisk telefon og et trygt kjøp. Det er sikkert haugevis med programmer som du kan kjøre på den, men vil du ha ennå større frihet og ønsker å være litt innovativ, er Windows og HTC Touch et meget godt alternativ.

 

Lykke til i valg av livsledsager! :thumbup:

 

Tobias

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor jeg kan få bestilt/kjøpt (Oslo) en veske/holder for Touch for å ha på beltet?

9105905[/snapback]

Glem Oslo, verden ligger åpen for dine føtter, webben gir deg tilgang på produkter fra hele verden!

 

Jeg vil annbefale deg Expansys, hvor jeg kjøpte min Touch: http://www.expansys.no/a.aspx?i=149251&atype=Cases

 

Ebay har et enormt utvalg! Personlig har jeg kjøpt både hvit og svart Silicon Case, men bruker bare den svarte :p: http://search.ebay.com/search/search.dll?f...ases&category0=

 

Tobias

Lenke til kommentar
Tobias: Hvor lang tid tok det før du fikk telefonen fra expansys? Og hva kom den totale prisen på etter moms, frakt og andre div. skatter/gebyr?

9107606[/snapback]

Når jeg kjøpte Touch'en var det fremdelses noen uker til den kom i norske nettbutikker - jeg klarte ikke vente ...

 

Jeg ser at prisen har falt på Expansys, men du må legge på 260 kr, i frakt og toppe det med 25% moms.

 

Leveringstiden var vel i underkant av en uke.

 

Om du bare sparer noen hundrelapper, vil jeg annbefale deg å kjøpe mobilen i en norsk nettbutikk. Da får du norsk opperativsystem :thumbup:

 

Tobias

Lenke til kommentar

Etter å ha hatt Touchen 4 dager måtte jeg kjøre en hard reset. Jeg hadde installert endel programmer (ikke klokka den). Phonepad, Block Recognizer, Pocket Tweak, Google Maps og Skype. Skype installerte jeg på lagringskortet.

 

Først begynte musikkspilleren å henge. Det tok 1 minutt før jeg var inne og da hakket låta helt.

Litt senere prøvde jeg å gå inn i Skype. Den kom seg aldri inn, og jeg prøvde en reset. Det funka heller ikke, kom seg bare til HTC logoen. Så da ble det hard reset. Veldig kjedelig. Og nå har jeg mistet litt av tilliten til vidunderet. Etter 1 uke :nei: ?

Lenke til kommentar
er så usikker på om jeg skal ha denne, fordi jeg vet det tar litt tid å skrive meldinger med den, og jeg sender mest meldinger :hmm:

9108761[/snapback]

 

Etter at jeg la inn PhonePad så skriver ikke jeg noe skatere med touchen en hva jeg gjorde med nokia n70.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...