Gå til innhold

HTC Touch ble lansert i dag.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er skjermen veldig følsom eller?

jeg prøvde prada i butikken og skjermen reagerte nesten ikke, jeg måtte trykke veldig hart før den reagerte

9109678[/snapback]

 

Vel jeg anbefaler deg å dra i en butikk hvor du får prøvd den så får du testet den selv men, jeg synes følsomheten på den er veldig bra. Kan nesten ikke være mer følsom etter min smak. Men som sakt prøv den selv så finner du ut om det er følsom nok for din smak :)

Lenke til kommentar
er skjermen veldig følsom eller?

jeg prøvde prada i butikken og skjermen reagerte nesten ikke, jeg måtte trykke veldig hart før den reagerte

9109678[/snapback]

 

Vel jeg anbefaler deg å dra i en butikk hvor du får prøvd den så får du testet den selv men, jeg synes følsomheten på den er veldig bra. Kan nesten ikke være mer følsom etter min smak. Men som sakt prøv den selv så finner du ut om det er følsom nok for din smak :)

9109863[/snapback]

 

hehe, jeg har lyst å prøve den, men problemet er bare at ingen butikker har den enda :hmm:

Lenke til kommentar
er skjermen veldig følsom eller?

jeg prøvde prada i butikken og skjermen reagerte nesten ikke, jeg måtte trykke veldig hart før den reagerte

9109678[/snapback]

 

Vel jeg anbefaler deg å dra i en butikk hvor du får prøvd den så får du testet den selv men, jeg synes følsomheten på den er veldig bra. Kan nesten ikke være mer følsom etter min smak. Men som sakt prøv den selv så finner du ut om det er følsom nok for din smak :)

9109863[/snapback]

 

hehe, jeg har lyst å prøve den, men problemet er bare at ingen butikker har den enda :hmm:

9109917[/snapback]

 

Nå vet ikke jeg hvor du bor men, jeg har sett den på Elkjøp i sandvika. Så skulle nå tro andre Elkjøp hadde den ute for utprøving.

Lenke til kommentar
er skjermen veldig følsom eller?

jeg prøvde prada i butikken og skjermen reagerte nesten ikke, jeg måtte trykke veldig hart før den reagerte

9109678[/snapback]

 

Vel jeg anbefaler deg å dra i en butikk hvor du får prøvd den så får du testet den selv men, jeg synes følsomheten på den er veldig bra. Kan nesten ikke være mer følsom etter min smak. Men som sakt prøv den selv så finner du ut om det er følsom nok for din smak :)

9109863[/snapback]

 

hehe, jeg har lyst å prøve den, men problemet er bare at ingen butikker har den enda :hmm:

9109917[/snapback]

 

Nå vet ikke jeg hvor du bor men, jeg har sett den på Elkjøp i sandvika. Så skulle nå tro andre Elkjøp hadde den ute for utprøving.

9109948[/snapback]

 

jeg bor i Kristiansand, og jeg var innom elkjøp og hørte, men de sa at de ikke kom til å få den inn i butikken.

men jeg vet at Telehuset får den inn i butikken, men de vet ikke når de får den inn.

Lenke til kommentar

De fikk den ikke inn på Elkjøp i Tromsø heller. Bestilte min fra YBS, den ligger og lader nå :D Er det lett å sette på den beskyttelsesfilmen? Og om det blir bobler eller skjevt, er det lett å få den av igjen? ;P

 

PS; På Telehuset i Tromsø sa de at pris uten binding blir 5999 når de får den inn. OUCH!

Lenke til kommentar
De fikk den ikke inn på Elkjøp i Tromsø heller. Bestilte min fra YBS, den ligger og lader nå :D Er det lett å sette på den beskyttelsesfilmen? Og om det blir bobler eller skjevt, er det lett å få den av igjen? ;P

 

PS; På Telehuset i Tromsø sa de at pris uten binding blir 5999 når de får den inn. OUCH!

9110201[/snapback]

 

6000 kr ja, jeg bestilte min på Lefdal idag for 3995 kr med gratis frakt. Billigst i Norge det :)

I Oslo på en Telebutikk skulle dem ha 5500 kr.

Lenke til kommentar

Nå bestillte jeg og ifra Lefdal.. ble ganske nervøs en 40 minutters tid, for det stod at de ikke skulle trekke penger ifra visakortet før varen var levert, men de pengene ble trukket umiddelbart!! og det tok godt og vel 40 minutter ifra jeg trykka "send" knappen til jeg fikk ordrebekreftelsen.. første gang jeg bestiller noe ifra Lefdal, så tilstanden var temmelig spent.. :D

 

egentlig skulle jeg vente til bursdagen min og få penger av mor til telefonen, men hadde penger selv og orka ikke vente.. - noen som vet om Lefdal har inne på lager?? sto ikke noe lagerstatus...

 

edit: fant lagerstatus. Ingen av butikkene hadde, men det stod grønt på nettbutikken.. så om ikke det er feil, så har de inne...

Endret av Plutoo
Lenke til kommentar
De fikk den ikke inn på Elkjøp i Tromsø heller. Bestilte min fra YBS, den ligger og lader nå :D Er det lett å sette på den beskyttelsesfilmen? Og om det blir bobler eller skjevt, er det lett å få den av igjen? ;P

 

PS; På Telehuset i Tromsø sa de at pris uten binding blir 5999 når de får den inn. OUCH!

9110201[/snapback]

 

Beskyttelsefilmen er lett å sette på. Man kan ta litt vann på den også så den glir på plass. Jeg gjorde ikke det og min syns ikke. Det er ikke så farlig uansett, man kan ta den av og på igjen eller kjøpe ny. Prøvde aldri touchen uten, så jeg vet ikke om den er mindre sensitiv med film. Lykke til.

(Du har antageligvis satt den på allerede kan jeg tenke meg :cool: )

Lenke til kommentar

Jeg prøvde telefonen litt uten beskyttelsesfilm før jeg satte den på og kan ikke si det var store forskjellen. Ikke merk bart i så fall. :)

 

frgmnt:

nei jeg så ikke på det siden jeg alle rede hadde kjøpt den. La bare merke til at den var i butikken.

Endret av ialu
Lenke til kommentar
Nå bestillte jeg og ifra Lefdal.. ble ganske nervøs en 40 minutters tid, for det stod at de ikke skulle trekke penger ifra visakortet før varen var levert, men de pengene ble trukket umiddelbart!! og det tok godt og vel 40 minutter ifra jeg trykka "send" knappen til jeg fikk ordrebekreftelsen..  første gang jeg bestiller noe ifra Lefdal, så tilstanden var temmelig spent.. :D

 

egentlig skulle jeg vente til bursdagen min og få penger av mor til telefonen, men hadde penger selv og orka ikke vente..  - noen som vet om Lefdal har inne på lager?? sto ikke noe lagerstatus...

 

edit: fant lagerstatus.  Ingen av butikkene hadde, men det stod grønt på nettbutikken.. så om ikke det er feil, så har de inne...

9110700[/snapback]

 

Dem har på lager. Jeg ringte dem og prøvde før idag å betale med kort men det virket ikke pga dem har/hadde problemer. Så det endte med at dem sender meg HTC i postoppkrav til 3995.

Lenke til kommentar

Hmm installerte Pocket Tweak. Men... Hvor ER det på telefon? Finner det ingensteds!

 

Edit; Og hvordan skriver jeg ! og ? med vanlig keyboard?

 

Gah, fant pocket tweak.. Og valgte phone pad som default. Nå starter ikke touchen lenger. Stopper på HTC logoen :(

 

Hard reset fiksa biffen... Puuuuh. Noen idéer hva jeg kan gjøre for å få det til å fungere?

 

Og helt til sist; noen som har et bra prog til å endre oppløsning på videofiler? (AVI osv)

Endret av schlinkey
Lenke til kommentar
Gah, fant pocket tweak.. Og valgte phone pad som default. Nå starter ikke touchen lenger. Stopper på HTC logoen :(

 

Hard reset fiksa biffen... Puuuuh. Noen idéer hva jeg kan gjøre for å få det til å fungere?

 

Jeg fikk samme feil. Telefonen hang på HTC-logoet etter å ha installert Phone Pad med "Touch-look". Måtte ta en hard-reset. Installerte alt på nytt, og den fungerer etter installasjon av den nye Phone Pad, men så snart man bruker PocketTweak til å sette Phone Pad som default input-metode og tar en soft reboot, så henger den igjen. Fungerer fint å sette "vanlig" Phone Pad til default, men ikke den nye Touch-skinnede Phone Pad'en...

 

Dette bør det advares om i post #1.

 

Vil og følge opp det tidligere, men dessverre ubesvarte spørsmålet, om hva "Tidsavb. i dag: 4t" betyr? Har alltid stusset på det også på tidligere WM-telefoner. Man finner valget på Innstillinger -> I dag -> Elementer. Anyone?

Lenke til kommentar

Når det gjelder Tidsavb. i dag eller today timeout (på engelske telefoner) så er det som rasgar sier. Der setter du hvor lang tide det skal ta før telefonen går til home screen uansett hvilken menu den er i.

 

 

Her er et program man kan bruke til å encode filer til riktig oppløsning osv LINK

 

Eller denne LINK

Endret av ialu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...