Gå til innhold

Den store Dell XPS m1330 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man merker ikke så mye av 9-cellers batteriet bak. Det er en "klump" under som man merker best. Den er positiv når man har PCen på et flatt underlag ettersom det gir ekstra lufting, men ser litt mer unaturlig ut fra siden.

Lenke til kommentar

takker for svar, Bza, var egentlig mitt i blinken. tror du kunne tatt et bilde forfra, òg? med en cd(-cover) til sammenligning? er ganske sikker på at jeg skal kjøpe denne, ble overbevisst med det samme jeg så den, men tenkte jeg skulle vente 1 uke med å kjøpe den, så jeg unngikk at det ble et impulskjøp, 10 tusen er jo mye penger, tross alt. er det noe jeg definetlig (ikke)burde bestille av ekstrautstyr?

Lenke til kommentar

Lurer på noe ang M1330 ;) Håper noen har peil

 

1. Blir PC-en fysisk tynnere hvis man velger White-LED skjermen?

 

2. Hvem modelnr er Penryn-CPUene T8xxx?

 

3. Fungerer XP fint på den? Er det lagd drivere til xp?

 

Takker for alle svar ;)

Lenke til kommentar
Lurer på noe ang M1330 ;) Håper noen har peil

 

1. Blir PC-en fysisk tynnere hvis man velger White-LED skjermen?

 

2. Hvem modelnr er Penryn-CPUene T8xxx?

 

3. Fungerer XP fint på den? Er det lagd drivere til xp?

 

Takker for alle svar ;)

 

1. Ja

 

2. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_futur...age.2C_45_nm.29

(Og det heter "HVILKET modellnr..." ikke "Hvem modellnr...")

 

3. Skal ikke være noe problem, flere her på HW som gjør det hvis du søker på XP i dene tråden.

Endret av Trazor
Lenke til kommentar
Skjemaet må du så få stemplet på flyplassen når du reiser tilbake til utlandet og så sende det til Dell innen 14 dager. Du må betale full pris for varen, men du får da igjen MVA når Dell mottar skjemaet med tollens stempel.

Man må vel ha med en form for bekreftelse på at man bor i utlandet for å få tollvesenets stempel? Leiekontrakt for eksempel? Eller..?

Endret av Wankstah
Lenke til kommentar
Noen som vet hva jeg må gjøre for å få dette til å fungere riktig?

 

Dette er en longshot (og du har sikkert allerede funnet ut svaret) - men jeg ville ha forsøk å laste ned patchen som du finner under nettverk her:

 

http://support.euro.dell.com/support/downl...&hidlang=no

 

Det er samme drivere til 1210 og 1330, men jeg tror denne patchen kun er lagt ut til 1210. Jeg har en 1210 hvor den fungere utmerket. Har også en N95 hvor det også fungerer fint forresten... nyeste firmware på telefonen?

Lenke til kommentar
men jeg lurer på om jeg skal kjøpe 6 eller 9-cellers batteri.

 

er den ekstra batteritiden verdt at den stikker litt ut på baksiden? og den ekstra tyngden?

 

Det er da akkurat opp til deg det :p

 

Selv ville jeg ikke hatt den extra klumpen hele tiden, da jeg ikke har behov for så lang batteritid. Får evt. kjøpe et ekstra 9-cellers etter hvert om jeg får behov for det.

 

Core2duo.

Lenke til kommentar
Skjemaet må du så få stemplet på flyplassen når du reiser tilbake til utlandet og så sende det til Dell innen 14 dager. Du må betale full pris for varen, men du får da igjen MVA når Dell mottar skjemaet med tollens stempel.

Man må vel ha med en form for bekreftelse på at man bor i utlandet for å få tollvesenets stempel? Leiekontrakt for eksempel? Eller..?

 

 

Jeg har ikke hatt det før, bare vis de flybilletten du..

Lenke til kommentar

Hei alle sammen!

 

Trenger en kjapp anbefaling angående valg av harddisk, 320GB (5400RPM) eller 200GB (7200RPM) på XPS m1330.

 

Bestiller du topp spesifiserte på nett har du ikke mulighet til å endre harddisk, men du kan ringe inn og endre til 200 GB (7200RPM). Denne er 340,- kr billigere.

 

Hvordan er 200GB (7200RPM) med hensyn til varme, støy, strøm og hastighet/ytelse i forhold til 320GB (5400RPM).

 

Forøvrig utrolig billig nå med rabattkode. Får en topputgave med 4Gb ram, T9300 2,5 Ghz, 320GB HD, tynn skjermen +++ til 9900,- fiks ferdig levert...

Lenke til kommentar

Jeg har en m1330 som jeg kjøpte i januar, med 2,2ghz cpu/3gig ram og 160gb 7200rpm disk. Det fungerer utmerket, jeg synes kanskje at maskinen kunne vært noe stillere, synes det er noe sus men er ikke helt sikker på om det er viften som går litt eller om det er harddisken (har selvsagt strømstyring på). Jeg gikk for 7200rpm da jeg hadde dette på min forrige Centrino og ikke ville fire på kravene til hastighet (driver mye med video og lyd). Harddisken er en Seagate Momentus, og den skal jo være blant de stilleste sier de men men :) Skulle gjerne ha testet imot en 5400rpm for å fått klarhet i sakene.

 

Uansett, er ikke plaget av hverken støy eller varme (på hender eller fang).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...