Gå til innhold

Den store Dell XPS m1330 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spør her siden det er mer utbredt enn i m1530 tråden.

Bestillte denne i dag(m1530)

Og lurer bare på om man må ha all musikk i C:mineDokumenter\musikk for at det skal komme opp i media direct..?

Eller er det slik at media direct oppdager alt av musikk som ligger på dataen(også ekstren disk) og gir mulighet for avspilling.

 

-PixlFace

Lenke til kommentar

Hallo!

 

Hadde egentlig tenkt å kjøpe 1530`n, men har egntlig veldig lyst på en liten laptop :p

 

Men hvordan er det å sitte på internett på en 13``? Blir det for smått?

 

Pcen burde også være lett å ta med seg, siden den skal brukes på skolen flere ganger i uka..

 

så 13 eller 15``?

 

Spiller ikke noe særlig, så skjermkortet har ikke my betyding for min del.

Lenke til kommentar

Gladnyhet!

 

I innlegg nummer 2430 griner jeg mine bitre tårer over hvor treg maskinen føles. Det virket for meg totalt uforståelig at Dell leverer en maskin som var så utrolig treg. Jeg garanterer at dette ikke var noe ubegrunnet klaging, oppstart av maskinen tok gjerne over 5 minutter, og bare noe slikt som å åpne kontrollpanelet tok over 30 sekunder!

 

Problemet er nå løst, rett og slett ved å avinstallere McAfee internet security, maskinen føles nå endelig som en ny maskin. Endelig kan den benyttes uten å bli klin kokkos av hvor treg maskinen er, selv om jeg ikke er spesielt imponert av hastigheten på Vista.

 

Til Dell's forsvar skal det sies at McAfee sannsynligvis er noe som er installert i forbindelse med hjemmePC-avtalen gjennom jobben vår, og ikke noe de normalt leverer med maskinen. Dette mølet er nå avinstallert og AVG er installert, maskinen er nesten ikke til å kjenne igjen.

 

Den har nå inntatt tjenesten som HTPC i kombinasjon med Biltema's nye trådløse mediasenter-tastatur, hvor den bare vil bli flyttet ved reise.

Lenke til kommentar

Er det noen som har fått maskinen levert med siste revisjon av hovedkortet(A04) og bios A07 version? Tenker da særlig på de av dere som har fått levert maskin i de siste par ukene. Spør fordi jeg tenker på å anskaffe meg m1330 selv, men ikke så lenge den blir levert med hovedkortversion A01. Jeg orker ikke å være med i en "lottotrekning" om man får levert en maskin med "hyling" eller ikke. Hadde vært flott med noen innspill på dette. Og hva tror dere om å sette som krav at man vil ha maskinen levert med den siste rev. av hovedkortet, ved bestillingen?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...