Gå til innhold

Den store Dell XPS m1330 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne Endte jeg Opp med.

 

Intel® Core™ 2 Duo T7500-prosessor (2,20 GHz, 800 MHz FSB, 4 MB L2-buffer)

Ekte Windows Vista™ Home Premium - norsk

3072 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [1x2048+1x1024]

128 MB nVidia® GeForce® 8400M GS

250 GB (5400 rpm) SATA-harddisk

1 År XPS Standard garanti

1 År Business Accidental Damage Support - temapakke

9 Cellers Batteri

Intel® Next-Gen Wireless N Mini-kort - Europa

 

Skal Utvide garantiene til 3 År når skattepengene og feriepenger ankommer Sikkert mere lønnsomt å gjøre det nå, men skal da leve til lønning ankommer-D

 

Totalsummen ble 9667:

 

Leveringsdato ca 22\1\8

 

 

Rabatteringskode er: V6F$500NHQRG2?

Den er da 15% og gyldig til 9 januar. Herlig kombinasjon av rabatter for øyeblikket.

Endret av Martyrium
Lenke til kommentar

Wohoo gla jeg venta litt med å bestille siden jeg rota vekk nettbank-kodene mine :D (noen fordeler med å rydde rommet altså)

 

Sinnsyke rabatter for tiden...tror dere dem kvitter seg med komponenter for å oppgradere selve pakken eller? Blir nesten litt i tvil. Trenger den egentlig ikke før til sommeren men det blir vel neppe mer rabatter senere...eller hva tror dere?

Lenke til kommentar
Hvordan leveres pakkene fra Dell? På døren?

Får heller ikke sporingen til å fungere, irriterer vettet av meg...

 

Jeg ringte Schenker i går, og da sa de at den kommer på mandag....men så fikk jeg telefon i dag tidlig, og de kommer på døra i kveld :new_woot: Så da blir det en bra helg!

 

Angående det nye tilbudet:

Jeg ringte Dell kundeservice nå, og spurte hvordan jeg benytter angreretten, siden jeg nå kan få PC-en mye billigere,(i håp om at han skulle si at jeg kunne få kompensasjon i stedet) men han sa først bare at han kunne ringe Schenker og si at de ikke skulle levere til meg likevel, og det ville koste meg ca. 400,- og så kunne de tilbakeføre pengene til meg, men det ville ta ca. en uke (og da er jo tilbudet over)...

Etter mye om og men sa han at jeg kunne få en bæreveske...men det følger jo med en sleeve, pluss at jeg har bæreveske fra før, så da sa han at han kanskje kunne fikse et minnekort eller et webkamera...men det trenger jeg heller ikke, så jeg foreslo et batteri til min gamle laptop, men det måtte han undersøke, så han skal ringe meg tilbake på mandag...

 

Han var veldig seig, og det tok lang tid før han gikk med på å undersøke om jeg kunne få kompensasjon, så man må tydeligvis ikke gi seg med en gang, men bare vri ut av de at de faktisk har mulighet til gjøre noe annet enn å be deg sende tilbake PC-en :thumbup:

Lenke til kommentar
Hvordan leveres pakkene fra Dell? På døren?

Får heller ikke sporingen til å fungere, irriterer vettet av meg...

 

Jeg ringte Schenker i går, og da sa de at den kommer på mandag....men så fikk jeg telefon i dag tidlig, og de kommer på døra i kveld :new_woot: Så da blir det en bra helg!

kødder du?!?

jeg ringte i dag og fikkk vire et min kommer på mandag..

kanskje den kommer i kveld eller i morgen da :D jippi!!:.!!..!!..

Lenke til kommentar

Ringte til Shcenker idag, de hadde ikke peiling hvor min pc var. Ringte deretter Dell, som sa den lå i Danmark no. Skulle ringe Dell opp igjen på mandag å avtale levering, så får den vel engang i neste uke :)

 

Oppdatering: Fikk nettopp en telefon fra Dell. Pakken har lagt med "Unknown postcode" i Danmark enstund, fordi Bodø har ø i seg, og dermed blir Bod hos Schenker. Typisk.

Men Dell ordner opp, imponerende kundeservice ;)

Endret av Psykopatisk Kaffelefse
Lenke til kommentar

Bestilte denne igår, så i dag at det er mulig å bruke rabatt-kode...

 

Så jeg ringte dem, kom i kontakt med en selger, og spurte om jeg kunne bruke koden.

 

"Da må jeg kansellere bestillingen og legge inn på nytt. Du kommer bakerst i køen og må belage deg på 1 uke lengre leveringstid."

 

...når jeg bestiller i dag istedet for igår?! Jaja, 1500kr er verdt det :D Ser vel min ute i februar...

Lenke til kommentar

Hei : )

Jeg vurderer å kjøpe bærbar pc. Valget står mellom XPS 1330 eller 1530. Jeg har ikke bestemt meg enda, men jeg lurer på åssen LED- skjermen er i forhold til CRT- skjermen. Hva er forskjellen? Har lest at LED-skjermen er mer lys sterk, bruker mindre strøm og at PC-en blir tynnere. Blir skjermen mye "tøyligere" med LED. Hvilken pc ville dere ha gått for? Skal ikke bruke pcen til spilling idet hele tatt. Håper på svar, på forhånd takk : )

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...