Gå til innhold

Den store Dell XPS m1330 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Førsteinntrykket er helt utrolig bra... Men kontrollpanel o.l er jeg misfornøyd med... Første gang jeg bruker Vista though; Men hadde forventet at det skulle være en god del kjappere...

 

Laster ned CS: S as we speak; Så får se om PCn duger :) Design, vanlig bruk og musikk fungerer den 100% og vell så det til :)

Lenke til kommentar

Nå har jeg lasta ned oppdateringer og fått testa litt... Lurer på om det er noen skjermkort drivere som må oppdateres? Flere som har hatt litt problemer med oppløsning i spill? Kjører jo CS:S glatt; Men får ikke 1200:800 oppløsninga :(

 

Tips? Vurderer og kjøpe Red Orchestra: Ostfront 41-45; Tror dere konfifurasjonen min klarer dette? Har beste speccs på 8400, Core 2 duo 2ghz, 2 gb ram... ?

 

Sitter og koser meg forran tv'n as we speak.. aldri før har det vært så enkelt å surfe på nettet med PCn i fanget :)

Lenke til kommentar
Shit, PC-en er bestilt og på vei. Greide å sende ordren avgårde rett før de satte igang denne kampanjen med 3500 kr avslag. Kunne fått 3 GB minne (ikke 2) og lik maskin forøvrig nesten 2000 kr rimeligere hvis jeg bare hadde ventet 2 dager...

 

Jaja, men med 14 dagers ubetinga angrerett har du rett til kompensasjon i form av penger eller tilbehør..

Lenke til kommentar
Det har man da aldeles ikke. Med 14 dagers ubetinget angrerett har man nettopp 14 dagers ubetinget angrerett. Får man kompensasjon er dette noe Dell tilbyr for å slippe at du benytter deg av angreretten, det er ikke noe man har krav på.

 

Nei, det ble skrevet litt feil fra min side.. mente at dell i de fleste tilfeller velger å gi en form for kompensasjon fremfor at man benytter seg av angreretten!

Lenke til kommentar

Skal sende inn min 1330 innenfor fristen da denne rett og slett er for portabel... Reiser ikke så mye at jeg betaler så mye for kvalitet i så liten størrelse...

 

Er det problematisk og få returnert produkter? Kontakte dell; Sende alt i retur og få pengene på konto ganske hurtig? Håper det er slik... Erfaringer?

Lenke til kommentar
Det har man da aldeles ikke. Med 14 dagers ubetinget angrerett har man nettopp 14 dagers ubetinget angrerett. Får man kompensasjon er dette noe Dell tilbyr for å slippe at du benytter deg av angreretten, det er ikke noe man har krav på.

 

Nei, det ble skrevet litt feil fra min side.. mente at dell i de fleste tilfeller velger å gi en form for kompensasjon fremfor at man benytter seg av angreretten!

 

Er det noen som har fått noen som helst form for kompansasjon? Jeg ringte for noen dager siden og fikk beskjed om at eneste jeg kunne gjøre var og sende tilbake PCen...

Endret av All_Mighty
Lenke til kommentar
Det har man da aldeles ikke. Med 14 dagers ubetinget angrerett har man nettopp 14 dagers ubetinget angrerett. Får man kompensasjon er dette noe Dell tilbyr for å slippe at du benytter deg av angreretten, det er ikke noe man har krav på.

 

Nei, det ble skrevet litt feil fra min side.. mente at dell i de fleste tilfeller velger å gi en form for kompensasjon fremfor at man benytter seg av angreretten!

 

Er det noen som har fått noen som helst form for kompansasjon? Jeg ringte for noen dager siden og fikk beskjed om at eneste jeg kunne gjøre var og sende tilbake PCen...

Jeg hadde en Dell Inspiron 1520, og jeg fikk en Dell XPS M1330 i kompansasjon etter ønske fra min side pga. feil på skjermen og ekstrem pipelyd.

Lenke til kommentar

Har sett en del på denne over lengre tid nå, og virker som det er nå man bør bestille :) Har derfor noen spm:

 

Vil man få merkbart dårligere batterikapasitet ved 2.2 Ghz vs. 2.0 Ghz, og hva med støy?

 

Ser at det på det tilbudet der man får mest rabatt er det Intel® Next-Gen Wireless N Mini-kort som følger med, noen som har erfaringer med om dette er støttet i ubuntu?

 

Og til slutt, hvordan fungerer det å koble PC-en til en ekstern skjerm? Hvor høy oppløsning takler skjermkortet? Tenker nemlig på å anskaffe en 20-22 tommer jeg kan koble PC-en til når jeg bruker den hjemme, sammen med eksternt tastatur.

Lenke til kommentar
Det har man da aldeles ikke. Med 14 dagers ubetinget angrerett har man nettopp 14 dagers ubetinget angrerett. Får man kompensasjon er dette noe Dell tilbyr for å slippe at du benytter deg av angreretten, det er ikke noe man har krav på.

 

Nei, det ble skrevet litt feil fra min side.. mente at dell i de fleste tilfeller velger å gi en form for kompensasjon fremfor at man benytter seg av angreretten!

 

Er det noen som har fått noen som helst form for kompansasjon? Jeg ringte for noen dager siden og fikk beskjed om at eneste jeg kunne gjøre var og sende tilbake PCen...

 

Jeg fikk også beskjed om at det eneste jeg kunne gjøre, var å sende tilbake PC-en, og at det ville koste meg hvertfall 500 kr.... så der var det ikke snakk om noe kompensasjon.

Litt kjipt, for jeg har jo allerede annullert ordren en gang, og da måtte jeg vente 4 dager før pengene kom tilbake på kontoen min sånn at jeg kunne bestille på nytt, og så en dag etter at jeg hadde bestilt på nytt igjen, så kom dette tilbudet med 3GB ram...utrolig frustrerende!! :(

Lenke til kommentar
ingen her som har returnert PCn innenfor 14 dagers returretten som kan fortelle meg hvordan jeg bør gå frem? Er det mye arbeid? Hvor lang tid tar det før jeg får penger tilbake på konto?

Absolutt INGEN? :S

 

Skal ha meg en 1530 istedet tror jeg.. Håper dette går problemfritt; Guide anyone?!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...