Gå til innhold

Test Driver Unlimited klikker mentalt..

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei..

Satt nettopp å spilte TDU.. Plutselig startet alt og fly rundt forbi bilen, bilen min sklir til siden, hopper langt opp, fyker rundt overalt.. Det samme skjer med andre biler og skilt også..

Hva kan gjøres for å bli kvitt problemet??

post-45504-1180719938_thumb.jpg

Endret av _Daniel_
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Haha, kult :p

Nei dette har jeg aldri hørt om.

8759292[/snapback]

Er ikke akuratt kult nei.. sinnsykt irriterende..! =P Fikk en topphastighet på 1600 km/t istad i lufta.. =s =p

Ingen som vet?=/

Skrevet
det er sånn TDU er... det er mye mindre nå enn før.. da var det ille... det var derfor jeg ikke gadd det mer... :realmad:

8759607[/snapback]

Hehe, daså..=)

Skrevet
Årets tråd :D

Reinstallere?

8759713[/snapback]

Grynter du om? Jeg har reinstallert det 2 ganger nå, gidder f**n ikke mer..

Skrevet (endret)

Kanskje patch'en som kommer i juli(?) vil fikse problemet ditt.

Edit: I juni var det vell den kom ja.

Endret av Mevon
Skrevet
Kanskje patch'en som kommer i juli(?) vil fikse problemet ditt.

Edit: I juni var det vell den kom ja.

8760026[/snapback]

Hm.. Får prøve..

Fikk tatt et bilde til før istad da jeg lagde tråden, men nå når jeg skulle inn å ta flere bilder.. Så fungerte det plutselig perfekt.. :!: :!: :!:

post-45504-1180726033_thumb.jpg

Skrevet

Jeg opplevde noe lignende selv sist jeg spilte...

Jeg parkerte bilen langs en vei og bare stod der og nøt utsikten og plutselig begynte jeg å høre lyder bak meg da viste det seg at en bil bak meg begynte å hoppe høyt opp og ned og fram og tilbake....artig å se på men ganske så irriterende i lengden...hehe

Skrevet
Jeg opplevde noe lignende selv sist jeg spilte...

Jeg parkerte bilen langs en vei og bare stod der og nøt utsikten og plutselig begynte jeg å høre lyder bak meg da viste det seg at en bil bak meg begynte å hoppe høyt opp og ned og fram og tilbake....artig å se på men ganske så irriterende i lengden...hehe

8761831[/snapback]

Hehe.. Ja, noelignene.. Men dette skjer også med bilen min.. Dette skjedde nå igjen for 5 min siden, men bare restarter spillet, så funker det igjen..

Holdt på å kjøre det løpet rundt hele øya, hvor man får 200.000 kr.. Tror du ikke det er perfekt at det greien startet midt i løpet?? =P

Klarte meg med en første plass uansett, heldigvis =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...