Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Drillo stikes again!

Nå var det en dårlig kamp av norge og en god kamp av finland. Men godt å se at Norge kan vinne slike shitkamper!

 

Gamst ble nok forbannet av den unødige pipingen(han spilte ok,ikke elendig) og ga et fuck you tegn,samt prøvde å moone. :)

 

Han spilte ikke ok, han spilte helt totalt elendig. Jeg og noen kompiser satt og fulgte med på han fordi vi la merke til hvor mye feilpasninger og feil han gjorde i begynnelsen av kampen.....og det fortsatte helt til 3 minutter på overtid...helt utrolig at han ikke blei bytta ut. Så jeg syns han fortjente pipinga, helt klart !

Lenke til kommentar
Piping på egne spillere er lavmål. Halve stadion pep visst ifølge Riise på Andresen når han ble byttet inn. Og Gamst fikk gjennomgå, igjen.

 

Burde flytte landskampene ut av hovedstaden og til et sted hvor de vet å prøve å bære frem spillerne, selv på elendige dager. Som eksempelvis Bergen :wee:

 

Håper du var ironisk med å flytte kampen til Bergen? Ellers er jeg enig med deg, Ullevaal-publikumet er forferdelig dårlig.

 

Tror dere virkelig det hjelper?

 

At folk støtter opp om sitt klubblag og synger og skaper liv for dem er jo noe helt annet enn et landslag. Som supporter av et klubblag støtter du (vanligvis) alle spillerne, mens det for mange ikke er naturlig å synge for Matrin Andresen og Morten Gamst.

Lenke til kommentar
Jeg kan si at jeg er veldig skuffet over publikum, hvorfor kjøper folk billetter når alt de gjør er å skape kvalme!

 

Den støttes her. Da kan man like gjerne sitte foran TVen hjemme.

 

Når det er sagt, skjønner jeg dem som buet også. Norge burde virkelig slå Finland med god margin, ikke score to på overtid.

 

Og et landslag kan jo ikke forvente at publikum skal hoie vilt når de har spillere fra alle verdens lag, som er rivaler, og når dette bare er en treningskamp, er det forståelig at engasjementet ikke er på tooo.

Lenke til kommentar

Jeg liker heller ikke Andresen eller Gamsten, men paa landslaget saa gir jeg en lang faen i hvilket lag dem spiller for, og hvilken fortid dem har. Naar Drillo har kalt inn spillere til landslaget skal vi stotte dem, uansett hvor spillerne spiller, og hvilket faenskap de har gjort tidlgiere.

 

Selvfolgelig skal du faa pipe ut motstandernes spillere naar dem kommer til Sor Arena, men det er en helt annen setting. Er det ikke?

 

--

 

Ang. turne.. Jeg er enig. Ihvertfall i treningskamper.

Lenke til kommentar
Mener dere virkelig at jeg, som hater både Gamst og Andresen som pesten, og står og piper på dem på Sør Arena og evt under Liverpool-kamper, skal betale for å stå og støtte slike spillere?

 

I så fall er dere på jordet.

Du er jo selverklært spanjol, så jeg skjønner ikke hvorfor du tror at vi mener det. Det er jo tross alt det norske landslaget det er snakk om.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Selvfolgelig skal du faa pipe ut motstandernes spillere naar dem kommer til Sor Arena, men det er en helt annen setting. Er det ikke?

 

Eh, nei?

 

Det er samme, stygge spillerne. Jeg kan ikke gå rundt og hate Andresen vanligvis, men "OISANN! Landskamp i dag! Da må jeg jo støtte han." Nei huff, det blir for dumt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...