Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Hva gjør støvlene til Drillo på en hylle nedenfor bordet til Davy & co?

Haha!

Andre gang på et døgn du ler av meg, begynner å lure på om det går på person.

Lenke til kommentar

Piping på egne spillere er lavmål. Halve stadion pep visst ifølge Riise på Andresen når han ble byttet inn. Og Gamst fikk gjennomgå, igjen.

 

Burde flytte landskampene ut av hovedstaden og til et sted hvor de vet å prøve å bære frem spillerne, selv på elendige dager. Som eksempelvis Bergen :wee:

 

Det er spesielt i motgang et lag trenger støtte og ikke håning. Det ligger i ordet support at man skal støtte. Å pipe på egne er ikke å støtte uansett hvordan man vrir på det, så man kan vanskelig kalle seg en supporter i slike tilfeller uten at det blir en liten selvmotsigelse. Er vel noe å tenke over for de som har for vane å pipe på egne med en gang de gjør det dårlig? Vi har ikke behov for slike holdninger på tribunen, slik jeg ser det.

Lenke til kommentar

Fy faen, for en syk kamp.

 

89 min, 1-1: Jeg tenker det går mot uavgjort i Drillos comeback på Ullevaal. Tror ikke det blir flere mål.

90 min, 2-1: Blir så glad, og tenker at vi endelig vinner på hjemmebane igjen. :D

92 min, 2-2: Har ikke fått roet meg ned etter "vinnermålet" til Høiland, før Finland scorer. Er så skuffet over at vi ikke greier å holde på ledelsen. :cry:

93 min, 3-2: Fra å være i hundre (2-1), faller jeg til null (2-2), før jeg er i hundre igjen (3-2). Så herlig å se Gamsten score. Driter i om han filmer for klubblaget, er bare fantastisk å vinne kamper igjen. :D

 

Hvis jeg ikke har nevnt det, sier jeg det nå: Dette var en syk kamp! :D

Lenke til kommentar
Piping på egne spillere er lavmål. Halve stadion pep visst ifølge Riise på Andresen når han ble byttet inn. Og Gamst fikk gjennomgå, igjen.

 

Burde flytte landskampene ut av hovedstaden og til et sted hvor de vet å prøve å bære frem spillerne, selv på elendige dager. Som eksempelvis Bergen :wee:

 

Håper du var ironisk med å flytte kampen til Bergen? Ellers er jeg enig med deg, Ullevaal-publikumet er forferdelig dårlig.

Lenke til kommentar
Piping på egne spillere er lavmål. Halve stadion pep visst ifølge Riise på Andresen når han ble byttet inn. Og Gamst fikk gjennomgå, igjen.

 

Burde flytte landskampene ut av hovedstaden og til et sted hvor de vet å prøve å bære frem spillerne, selv på elendige dager. Som eksempelvis Bergen :wee:

 

Håper du var ironisk med å flytte kampen til Bergen? Ellers er jeg enig med deg, Ullevaal-publikumet er forferdelig dårlig.

Han var nok ironisk mtp. at han bor i Bergen. :p

Lenke til kommentar

Ikke helt overbevisende spill av Norge i dag. Egentlig litt heldig at Drillo ikke går på sitt andre tap på en uke. I dag spilte Norge med sine beste spillere og klarer så vidt å vinne over Finland.

 

Skjønner godt at Gamsten viste hva han mener om publikumet. Værre tilskuere skal man lete etter verden rundt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...