Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var kanskje litt dårlig formulert, men jeg mente at man ikke skal bue på egne spillere, i det hele tatt helst, bare kanskje hvis man er skikkelig misfornøyd med det spillerene gjør. Som for eksempel da Brann tapte mot Åtvidaberg i UEFA-cupen, kan man bue for å vise at dette er rævva.. Men på landskamp synes jeg det er usmakelig at vi skal bue på Martin Andresen bare fordi han kommer inn på banen. Det er skammelig. Når de spiller på landslaget er alle spillerene "nøytrale" og skal ikke hetses pga klubben de spiller i.

 

Jeg tror jeg fikk fram det jeg mente.

Endret av Torstein!
Lenke til kommentar

Du har fått frem poenget ditt, men jeg er fortsatt uenig.

 

Når de spiller på landslaget er alle spillerene "nøytrale" og skal ikke hetses pga klubben de spiller i.

 

Er jo ikke bare det det dreier seg om, men også oppførsel og personligheter. F. eks. hjalp ikke akkurat den filminga til Gamst veldig mye.

Lenke til kommentar

Piping på egne spillere på landskamp er jo helt høl i hue. Hvis du heier på norge, så piper du ikke på egne spillere. Hvorfor i helvette kommer du på en landskamp hvis du skal bue ut egne spillere? Da kan du helle sitte i stua å være sint eller hva man nå blir.. Man piper bare ikke på egne spillere..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...