Gå til innhold

Bør vi legalisere cannabis?


Bør Canabis legaliseres?  

2 882 stemmer

  1. 1. Bør Canabis legaliseres?

    • Ja, total legalisering
      1657
    • Ja, til bruk som medisin
      483
    • Nei
      658
    • vet ikke
      143


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Det var et besynderlig seminar, for mange sto frem – toppfolk i FN-systemet, EU-systemet og til og med EUROPOL (European Police Office). Alle var enige i at lovgivningen måtte endres, alle var oppgitt over hvordan det var politisk umulig å selge det i offentligheten. Lady Amanda var glad for den åpne debatten. Men før vi gikk fra hverandre, understreket hun at møtet foregikk Under Chatham House Rules – ingen skulle sitere hvem som sa hva."

 

Dette er vel veldig bra for de som er for å legalisere det :)

Lenke til kommentar

Herregud, så dere artikkelen som var relatert til forrige lenke?

http://www.morgenbladet.no/apps/pbcs.dll/a...TUELT/710169947

 

Der er det diverse sitater fra Per Sandberg. For en idiot!

– Skulle vi legalisere mord også, fordi det er så mange av dem slik at de drar opp kriminalitetsstatistikken?

Snakker om dårlig argumentering!

 

– Akkurat det samme kan sies om cannabis og dop i sin helhet. Jeg tror nok majoriteten av forskere og politikere fortsatt vil mene at det vil være til skade for samfunnet. Blant annet fører cannabis folk videre til tyngre stoffer.

 

Og denne fyren sitter og er med på og bestemmer lovgivning?! Han har jo helt klart INGEN peiling på hva han prater om! Jeg blir så frustert at jeg ikke har ord!

Endret av Kenny Bones
Lenke til kommentar

Det problemet hvor man skal kjøpe det tar vi når det er legalisert, bare få det legalisert så man kan røyke :love: uten og tenke på snuten, noe jeg ikke har gjort på leeeenge, men at man er kriminell for at man røyker en joint i ny og ne er rett og slett for dumt.

 

 

 

 

Men egen avdeling på polet er ikke dumt, hvis de sliter med og løse den biten så kan de se på andre land som har legalisert det=)

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...