Gå til innhold

Forza 2 Bildetråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Njoooei...

 

Man kan fremdeles kjøre rett inn i en vegg i 249km/t og ikke få mer enn en bulk og en del riper  :ermm:

8941579[/snapback]

Du bør kanskje skru på 'simulation damage' når du spiller ;) Da kan jeg love deg at du ikke kjører en meter etter å ha dundret rett i en vegg i høy hastighet.

Endret av TheCooler
Lenke til kommentar
Njoooei...

 

Man kan fremdeles kjøre rett inn i en vegg i 249km/t og ikke få mer enn en bulk og en del riper  :ermm:

8941579[/snapback]

Gjør du det med 'simulation damage' som TheCooler sier så kommer du ikke lenger. Mulig du hopper frem i 3-4km/t omtrent.

 

Skademodellen er skrudd av i demoen.

Lenke til kommentar
Ahaaa, kanskje kompisen min ikke hadde på det? For en pingle  :wee:

8941622[/snapback]

 

Kjørte race mot en Mercedes CLK GTR her om dagen. Var i en relativt lang og krapp sving etter en liten oppoverbakke i Nurburgring. Du skulle fan meg sett - han kjørte først inn i veggen i ~200kmt, så tok han 360 i lufta :!:

 

Synd jeg bare hadde på cosmetic skade :(

Lenke til kommentar

Nettopp oppgradert Corradoen min så den er nesten på toppen av C, gjorde godt med noen ekstra krefter i den ja. Så lekte jeg litt med tuningen, ble litt bedre enn den var fra før av.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

12.jpg

 

14.jpg

 

13.jpg

Endret av Blomvik
Lenke til kommentar

Kjøpe min første bil på auksjon! Den gikk for hele 10.000Cr! :p

350Z.jpg

Synd den tidligere eieren har låst designe på den! Skal garantere at jeg kunne fått den tøffere! Selve motivet er tøft syns jeg, men bilen i helhet er ganske kjedelig! Spørs hvor lenge jeg gidder å ha den! :p

Endret av DarkerGlow
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...