Gå til innhold

Forza 2 Bildetråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blomvik: Ja, det må jeg si. Den var utrolig bra detaljert. Skulle nesten tro det var ett skjermbilde, faktisk. Skal du ha det samme på andre siden, eller blir det noe annerledes der?

8977570[/snapback]

Nei, det blir nok ett annet bildet av øyen på andre siden, og på taket blir det luftbilde av Meele.

Lenke til kommentar
Firehjulstrekk er for kjerringer som ikke kan kjøre bil.. :wee:

8984572[/snapback]

 

Her er kjerringbilen min :) På prikken B700, og fintuna for baneracing. Utrolig god bil!

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
29602_s.jpg

 

Nissan R390 er det vel flere som har vunnet.. Neste paintjob blir på denne, og kanskje jeg hadde klart noe lignende den i gran turismo spillene?

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
29604_s.jpg
Lenke til kommentar
Jeg må si jeg gleder meg til jeg får Forza 2 og Xboxen min i posten nå :D Bestilte begge igår etter å ha lest igjennom alle sidene i denne tråden. Gleder meg som en unge.

8986415[/snapback]

 

Jeg fikk min for ca 2 uker siden og koser meg stort! Forza rocker hardt! :)

 

Fikk også tak i ny tv for litt over en uke siden og det var virkelig konge. Forca i 42" er fiiiint! :D men var bra før jeg fikk tvn også da ;)

Lenke til kommentar

Hehe.. må bare vise denne.. Satt tidligere i dag å tenkte at nå skal jammen meg jeg klare å lage noe ordentlig på bilen jeg også.. tittet meg rundt etter inspirasjon.. så FEAR coveret ligge på bordet.. Hm , interesting..

 

NOT FOR THE SCREAMISH

 

 

phearthis.jpg

Veit ikke om jeg skal le eller grine.. Kan ikke fatte å begripe hvordan folk får det til..

 

 

Men men.. fikk tatt ett annet litt bedre bilde når jeg ga opp FEAR jenta

raddo.jpg.xs.jpg

clickable

Lenke til kommentar
Hehe.. må bare vise denne.. Satt tidligere i dag å tenkte at nå skal jammen meg jeg klare å lage noe ordentlig på bilen jeg også.. tittet meg rundt etter inspirasjon.. så FEAR coveret ligge på bordet.. Hm , interesting..

 

NOT FOR THE SCREAMISH

 

 

phearthis.jpg

Veit ikke om jeg skal le eller grine.. Kan ikke fatte å begripe hvordan folk får det til..

 

 

Men men.. fikk tatt ett annet litt bedre bilde når jeg ga opp FEAR jenta

raddo.jpg.xs.jpg

clickable

8990969[/snapback]

Ikke vær redd for å bruke mange layers, jo flere layers jo lettere er det å få pene detaljer (men det tar igjenn mye lengre tid da). Viss du så MI bilen min litt lengre bak så brukte jeg 650+ layers.

Med tålmodighet og nok layers så får man det til.

Lenke til kommentar

nettop fått meg xbox 360 og Forza 2 (i går faktisk) og det første jeg merket var at det var veldig uvant fra bilspill på PS2, for gass og brems på Forza er der hvor giring er på GT4, og gir ned er der hvor brems er på GT4. Så det ender ofte med at jeg girer ned før en sving i steden for å bremse og kjører rett i veggen :p men det er jo bare en vanesak

post-53135-1183448366_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...