Gå til innhold

Forza 2 Bildetråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nei jeg kjøpte den på AH gitt, slikt kan ikke jeg :p

 

Men han som har laget den har jo ikke låst designet, kikkta over og det var MYE layers.. :p

 

Har også 2 like som jeg kan selge, dog uten styling, trim og felger men :p hehe

8998724[/snapback]

 

Kan du velge om du vil låse layouten hvis du legger ut den 350z`n for salg, siden han du kjøpte den hos ikke gjorde det?

Lenke til kommentar

to prosjekter på gang, første er en lexus is300 hvor jeg har prøvd å lage den lik lexus'en som Chip Foose laget en gang. Bilen hans kan du se her

1acd8595-af01-42ac-af50-7cade3398c4.jpg

 

Den neste er Super Mario, har tenkt til å lage masse figurer fra det første Super Mario spillet og lagge ett brett rundt bilen, har ikke bestemt meg for hvilken bil enda, bruker Clio'en foreløpig.

7413045b-a0f2-4eec-85e0-9fb69821a7c.jpg

Mario er bygd opp av en masse klosser og gjort veldig nøyaktig, brukt ca 1 time.

 

Helt tilslutt ett Lexux driftebilde med ett digert Mario hode på panseret :p

57328e9c-1bab-44b4-9595-d45c2a56c47.jpg

Lenke til kommentar
Om jeg har en med et design, en Porsche F.eks, kan jeg da kopiere det over til en annen bil, Ferrari kanskje? Går det?

9000568[/snapback]

Jeg mener å ha sett tidligere i denne tråden at det går :hmm: Men jeg er ikke sikker.

9000681[/snapback]

Jeg fikk bare til å kopiere et design til en bil av samme modell, så tviler på at det er mulig. Det som derimot kanskje mulig er å lagre en Vinyl Group, og legge den på en ny bil. Har ikke prøvd dette, men skulle tro det var mulig.
Lenke til kommentar

Kjøpte meg en Ford GT40 1966 modell, kjøpt på auksjon selvfølgelig :thumbup:

Er ikke ferdig enda, satte bare på noe tull, den går faktisk 396 km/t med original tuningen...(så er det noen som har noen råd om hva jeg skal gjøre for å få den over 400?)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
a33e9118-f077-47d1-8b31-8e661a584bd.jpg

 

Og "Røva pån"......Hvist dette bildet virker støtende på noen så PM meg og vi kan diskutere om det skal fjernes... :p

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
4466bb40-8cb1-41a1-b7ab-90bc05fe182.jpg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...