Gå til innhold

Sniktitt på Halo 3 (X360)


Anbefalte innlegg

Ikke noe nytt nei? Det var jo... overraskende. Halo må være tidenes mest oppskrytte spill.

 

Ganske utrolig hvis kongen på xbox live høsten 2007 blir et spill som spiller så og si likt det vi opplevde når vi satt med modem og quake en gang i tiden..

8735067[/snapback]

har du i det hele tatt spillt halo? har du i det hele tatt prøvd å spille halo på lan og nett? isåfall er det ingen vits å utale seg negativt om en ting man ikke har peiling på.

 

Men detter ser virkelig flott ut.... må bare skaffe meg en 360 :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke noe nytt nei? Det var jo... overraskende. Halo må være tidenes mest oppskrytte spill.

 

Ganske utrolig hvis kongen på xbox live høsten 2007 blir et spill som spiller så og si likt det vi opplevde når vi satt med modem og quake en gang i tiden..

8735067[/snapback]

har du i det hele tatt spillt halo? har du i det hele tatt prøvd å spille halo på lan og nett? isåfall er det ingen vits å utale seg negativt om en ting man ikke har peiling på.

 

Men detter ser virkelig flott ut.... må bare skaffe meg en 360 :)

8735210[/snapback]

 

Har du i det hele tatt spilt halo, har du i det hele tatt prøvd å spille halo på lan og nett? Isåfall er det ingen vits å uttale seg positivt om en ting man ikke har peiling på.

 

Det jeg vil fram til er at; hva er grunnen til å anta eller foreslå at vedkommende ikke har spillt det? Regner med de fleste som uttaler seg om spillet har prøvd det.

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg simpelten elsket halo (1). For meg er det kanskje det spillet jeg har hatt de beste opplevelsene med (singelplayer-delen altså, mest). Co-op var bare så fantastisk i det spillet. Selv om halo 2 ikke var like bra, var det også kjempegodt og var det beste live-spillet til xbox. (og jeg er ikke noen fanboy siden jeg har wii, ps3 og xbox og prøvd toppspillene til hver konsoll)

Og nå kommer altså halo 3, det spillet som er grunnen til at jeg skal få meg en 360 i oktober :dribble: . Men de gode opplevelsene av halo 1 kom vel at jeg spilte spillet med en gang spillet kom ut, når xbox var fortsatt dyr, på en svær tv, i motsetning til dere som testet det når det kom på pc...

 

Ikke la grafikk være det dere legger mest vekt på! Jeg vedder på at crysis f. eks. kommer til å være mye kjedeligere enn halo 3 selv om den syke grafikken den har.

 

BTW, flott artikkel...

Lenke til kommentar

Jeg har spilt igjennom begge to i co-op og 2'ern noen timer på lan. Jeg skjønner ikke hva som gjør at halo skiller seg fra haugen av kjedelige og repetive fps-spill. Det er jo bare... så utrolig standard.

 

Singleplayer-biten, spesielt i 1'ern er jo bare endeløs vandring i helt like ganger mens man knerter små gule kryp. Juhu...

 

Når da det skrives at 3'ern ikke skiller seg nevneverdig, så tror jeg at dette blir et spill jeg hopper over...

Lenke til kommentar

Eg må inrømme at eg gleder meg mest til endelig kunne "finish the fight". Kom aldri inn i Halo 2 MP, da nettet på hybelen min var heilt umulig å få spillt på :p. Men når det er sagt håper eg på ein litt meir variert SP opplevelse enn de to foregående spillene, som begge blei veldig langdrygt og tregt etterhvert.

Lenke til kommentar
Jeg vedder på at crysis f. eks. kommer til å være mye kjedeligere enn halo 3 selv om den syke grafikken den har.

8735354[/snapback]

 

 

Hvor mye vedder du? :hmm:

 

Halo 3 tilbyr INGENTING nytt til multiplayer FPS. Men det gjør Crysis!

 

Crysis Key features

• Adapt to Survive - An epic story thrusts players into an ever-changing environment, forcing them to adapt their tactics and approach to conquer battlefields ranging from newly frozen jungle to zero-gravity alien environments.

 

• Suit Up - A high-tech nano-suit allows gamers to augment their abilities in real time on the battlefield. Players can choose to enhance their speed, strength, armor and cloaking abilities to approach situations in creative tactical ways.

 

• Customisable Weaponry - A huge arsenal of modular weaponry gives gamers unprecedented control over their play style. Blow the opposition away with experimental weapons like the TAC launcher, discover alien technology and utlise custom ammunition from incendiary-tipped rounds to tactical munitions that can silently put foes to sleep.

 

• Veni Vidi Vici - Lifelike enemy AI challenges players to assess a situation and approach it strategically. It isn’t about having the fastest trigger finger – players are challenged to be proactive in the fight, not reactive.

 

• Zero-G Gameplay - Battle a horrifying alien species in a true Zero-gravity environment, where physics change everything as players must adapt to moving in Zero-G and contending with the recoil from their weapons and more.

 

• Next-Generation Graphics - Built from the ground up using Crytek’s proprietary CryENGINE 2™, Crysis’ visuals define “state of the art,” with full DX10 support and scalable options to deliver solid performance on older machines.

 

• Open, Physicalised World - Choose your own path through the open world of Crysis, destroying obstacles, driving vehicles from VTOL’s to boats and using the environment itself against your enemies.

 

• Bring It Online - Full-featured multiplayer for up to 32 players with real-time armor and weapons customisation. For a pure adrenaline fix hit the Instant Action button, or prepare yourself for the all-new multiplayer PowerStruggle mode that combines economy and vehicle warfare, alien technology and ranking, all wrapped in a strategic objective-based experience.

 

Crysis FTW sier jeg! :tease:

Endret av nosync
Lenke til kommentar

Det er bare det at farcry var enda ett skytespil etter min mening som ikke var noe spesielt tess. Vi får se hvilket spill som får best karakter da :innocent: .

 

Jeg vet at halo hadde utrolig repeterende omgivelser der man kunne gå seg bort, men spillet hadde fortsatt veldig orginale omgivelser. Og den fantastiske AI gjør at spillet fortsatt kan spilles om igjen uten å være kjedelig. Det er ikke det at de er veldig smarte, men det er ofte du hører en alien si noe du aldri har hørt før, eller f. eks. at en av floodene du ikke har drept ikke prøver å drepe deg men står bare å stirrer på deg.

 

Og så er det utrolig at det ikke er noen usynlige vegger i hele spillet bortsett fra i vannet noe som gjør at kreative folk kan komme seg til de utroligste steder.

Lenke til kommentar
:cry:  Hadde et lite håp om at det var noe info om singpleplayer-delen..

8737056[/snapback]

 

Hehe de holder jo så grusomt kjeft om single player delen slik at det er ingen som egentlig kan si noe enda. Håper de kommer med en uttalelse innen en måned, jeg er spent som f :)

 

Ellers ser BETAen like bra ut som jeg hadde håpet. Multiplayer med Halo er blant de beste opplevelsen jeg har hatt (ligger oppe blant GeoW & MotorStorm) på konsoll :)

Lenke til kommentar

så det var en som kritiserte detaljene på halo 3. Jeg tror at singleplayer delen av spillet vil ha bedre detaljer og grafikk. Det er ikke alle som sitter med store adsl linjer å spiller, så haddet det vært mye detaljer hadde det lagga som fy...

 

gleder meg til det kommer ut :) har for et par måneder invistert i surround annlegg til 50 lapper:P så d skal bli morsomt å teste;) barre lcd tv som mangler:P

 

synest halo 2 var svært bra. har mange gode cinematiske mellomsekvenser. får føelsen av å spille en film vist dere sjønner? :)

Lenke til kommentar
head_hunter, det tells vel ikke som granater siden man ikke bruker granat knapp, man kan ikke bære to osv osv ;) Men av de nye, duppedittene er det jo sjold, drain, heis og mine. Ganske morsomt syns jeg.

 

serf, lyst å begrunne? Og hvordan "etter det"? det er jo kun halo 2 som er ute "etter det".

8732949[/snapback]

 

drain?? hva er det?

Lenke til kommentar
head_hunter, det tells vel ikke som granater siden man ikke bruker granat knapp, man kan ikke bære to osv osv ;) Men av de nye, duppedittene er det jo sjold, drain, heis og mine. Ganske morsomt syns jeg.

 

serf, lyst å begrunne? Og hvordan "etter det"? det er jo kun halo 2 som er ute "etter det".

8732949[/snapback]

 

drain?? hva er det?

8739181[/snapback]

 

Power Drain, ca samme størrelse som Bubble Shield, men det tapper sjoldet til alle som er inne i det. Ganske effektivt i VIP.

Lenke til kommentar
Jeg vedder på at crysis f. eks. kommer til å være mye kjedeligere enn halo 3 selv om den syke grafikken den har.

8735354[/snapback]

 

 

Hvor mye vedder du? :hmm:

 

Halo 3 tilbyr INGENTING nytt til multiplayer FPS. Men det gjør Crysis!

 

Crysis Key features

• Adapt to Survive - An epic story thrusts players into an ever-changing environment, forcing them to adapt their tactics and approach to conquer battlefields ranging from newly frozen jungle to zero-gravity alien environments.

 

• Suit Up - A high-tech nano-suit allows gamers to augment their abilities in real time on the battlefield. Players can choose to enhance their speed, strength, armor and cloaking abilities to approach situations in creative tactical ways.

 

• Customisable Weaponry - A huge arsenal of modular weaponry gives gamers unprecedented control over their play style. Blow the opposition away with experimental weapons like the TAC launcher, discover alien technology and utlise custom ammunition from incendiary-tipped rounds to tactical munitions that can silently put foes to sleep.

 

• Veni Vidi Vici - Lifelike enemy AI challenges players to assess a situation and approach it strategically. It isn’t about having the fastest trigger finger – players are challenged to be proactive in the fight, not reactive.

 

• Zero-G Gameplay - Battle a horrifying alien species in a true Zero-gravity environment, where physics change everything as players must adapt to moving in Zero-G and contending with the recoil from their weapons and more.

 

• Next-Generation Graphics - Built from the ground up using Crytek’s proprietary CryENGINE 2™, Crysis’ visuals define “state of the art,” with full DX10 support and scalable options to deliver solid performance on older machines.

 

• Open, Physicalised World - Choose your own path through the open world of Crysis, destroying obstacles, driving vehicles from VTOL’s to boats and using the environment itself against your enemies.

 

• Bring It Online - Full-featured multiplayer for up to 32 players with real-time armor and weapons customisation. For a pure adrenaline fix hit the Instant Action button, or prepare yourself for the all-new multiplayer PowerStruggle mode that combines economy and vehicle warfare, alien technology and ranking, all wrapped in a strategic objective-based experience.

 

Crysis FTW sier jeg! :tease:

8736885[/snapback]

 

 

Eeeh...greit nok. Men HVA er nytt her?? :!:

Endret av MegaB
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Halo 2 var jo det (kongen av xbox live). Men en ting som er verdt å nevne synes jeg er at AI i halo en og to slår AI i half life og half life 2 noe grusomt. Etter det har det jo kommet spill med bedre enn halo 2, men på det tidspunktet var det ingen konkurranse.

9052657[/snapback]

 

Må innrømme at jeg ikke har merket så mye til det (men så skal det jo sies at jeg gikk lei før jeg rundt både halo 1 og halo 2). Men Halo kom jo 3 år etter HL, så at den har endel ting som er bedre på det tekniske er vel bare å forvente.

 

AtW

Lenke til kommentar

Selvfølgelig, men jeg synes ikke at AI i half life 2 var så bra heller. Det var heller mer slik at fiendene var plassert et sted eller at det kom noe mot deg. Altså slik at det ble variasjon og at områdene var veldig forskjellige. I halo 2 kunne de på laget ditt og fiendene kjøre kjøretøy og fiendene løp til siden når du kjørte mot dem i alle fall. Og de små pleide å retreate hvis det var få igjen av dem. Fiendene ble også plassert annerledes hver gang du døde.

 

Jeg synes at halo har mer gjenspillingsverdi enn half-life, siden du vet på en måte hva som skjer neste gang du spiller når du spiller half life om igjen, mens kampene i halo kan utvikle seg annerledes hver gang du spiller. Slik opplever jeg det i alle fall.

 

De senere banene i halo og halo 2 inneholder fiender som kjemper mot hverandre, noen ganger er det slik at det er tre forskjellige raser som kjemper mot hverandre (robotfly alien og flood) hvis du lar dem kjempe uten å blande deg blir forskjellig slutt, altså hvem som overlever er ofte forskjellig.

Endret av gormers
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...