Gå til innhold

Metal Gear Solid 4 til 360? (X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082
Skrevet (endret)

Sony PlayStation mister jo eksklusive titler som bare det nå. Må bare si det: LOL! :!:

For håpe dette er sant hvertfall. Selv om jeg bare likte det første spillet.

Endret av medlem-105082
Skrevet

Et av sitatene angående MGS4 på den siden du linket til der, er litt enklere forklart i denne nyheten hos Maxconsole.

Jeg bruker normalt ikke å bry meg så mye om løse rykter, men nå kan det nesten se ut som om to forskjellige kilder bekrefter den samme informasjonen, så da må det vel være lov å ha et aldri så lite håp :D

Blir vel nødt til å kjøpe meg en ps3 etterhvert uansett, i tilfelle dette ferske ryktet (remake av FFVII) skulle vise seg å stemme :)

Skrevet

thehazen, kan du gi link? :) Uansett, hvorfor skal jeg "ta hintet"? Hvilket hint er det å ta? At MGS4 ikke vil funke på 360 slår meg som banalt latterlig. GeoW kunne sikkert fungert til PS3, men de måtte nok skrapet endel og kodet mye på nytt for å få det til å passe arkitekturen. Å si det er umulig sier noe om ens egne evner til å programmere...

Skrevet (endret)

Er ikke første gang et mgs spill kommer ut på xbox/pc.. så hvorfor ikke.. uansett vil det nok bli en timed exclusive. og 7dvd release som illustrert av cartman her tidligere :p

Endret av tidus2k4
Skrevet
Digg hvis det kommer :dribble:

Gleder meg, håper det er sant. Hvis det skjer så gidder jeg nok ikke kjøpe meg PS3 alikevel.

8730670[/snapback]

Akkurat det jeg tenkte også. Kommer ikke på noen andre spill, i farten, som jeg gidder å kjøpe ps3 for.

Skrevet (endret)

Hadde ikke gjort meg noe om spillet kom på flere dvder ihvertfall. Spilte jo enern på flere cder. Sony gjorde det før, Microsoft vil gjøre det i fremtiden :D (?)

Endret av M@R7!N
Skrevet (endret)

Hvis dette stemmer så er det vel bare for sony å dra ut trumf kortet "FFVII Remake" til PS3 :dribble:

Hvor ble det av killzone egentlig :hmm:

Endret av Kokkolocco
Gjest medlem-105082
Skrevet

Killzone ble jo jaget hjem når de viste den videoen som skulle være "in-game". Har ikke hørt så mye etter det.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...