Gå til innhold

Metal Gear Solid 4 til 360? (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om det kommer skal jeg bli glad og lykkelig, men før jeg har noe håndfast bevis så velger jeg å være skeptisk til dette ryktet. Når det gjelder de som spøker om type 10-DVD release om det kommer til 360: MGS spillene bruker ingame sekvenser, så jeg tror ikke det hadde blitt realitet. Kan nok hende at 360 versjonen ville hatt lengre og mere loading enn PS3 versjonen, men det hadde vel hovedsakelig blitt forskjellene tenker jeg.

Lenke til kommentar
Det er desverre fake :(

 

snip

Men den teksten referer jo kun til rabalderet som noen svenske forumgjengeres startet, og ikke artikkelen Gamer refererer til? Altså Greybrush hos Destructoid, som faktisk er en insider hos MS og tidligere har offentliggjort flere saker før resten av media. Jeg tror faktisk han vet hva han prater om.

Endret av Alex ws
Lenke til kommentar
Hvis ikke PS3 selger veldig bra frem til MGS4 kommer, så vil de nok ikke tjene inn det det koster å lage det om det bare er 4-5 millioner som har PS3.

8740292[/snapback]

Godt at du har fått avklart det hvertfall :)

Kanskje vi skal opplyse utviklerne om dette?

8745944[/snapback]

 

 

Du kan gjøre det du :)

 

Men on-topic, ja, det er kanskje litt "captain obvious to the rescue" kommentar fra meg, men det er jo sant.

Lenke til kommentar
http://www.digitalspy.co.uk/gaming/a58390/...r-xbox-360.html

 

fant noe mer, er vist confirmed, uten at jeg helt forstår hvem som faktisk bekrefter det...  :roll:

8745988[/snapback]

 

"According to online reports", altså dette er basert på ryktene denne tråden diskuterer i utgangspunktet, ergo, BS.

:thumbup:

 

Er jo bra å se at så mange håper at disse "nyhetene" er sanne, men jeg er sikker på at Sony vet at de ikke har anledning til å miste ekslusiviteten til denne tittelen, da ville det nok blitt kroken på døra ganske så fort, ikke bare fordi en bråte med PS fans vil føle seg kraftig lurt, men fordi de vil tape utallige system og spillsalg. Et MGS spill, urelatert til MGS4, til Wii, er nok mye mer sannsynlig enn MGS4 til 360.

Uannsett så er det ingen vits å diskutere dette før en evt. pressemelding har blitt utstett, men jeg ville ikke holdt pusten til det evt. skjer.

:w00t:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...