Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker du følsomme gutter?


Anbefalte innlegg

Spørsmålet er vel rettet primært mot kvinner, men hvem som helst kan jo si sin mening om det. Jeg bare lurer på, når dere ser etter positive sider i en potensiell partner, ser dere etter følsomme gutter eller liker dere barske hardnakkede gutter som er litt røff og tøff. Tar jeg feil hvis jeg sier at: Jenter TROR dem vil ha følsomme gutter og at det er det riktige for dem, men at dem er drittkjedelige og at de mere barske og røffe guttene som har mulighet for å gi en litt kald skulder iblant er mere interessant for jentene, gir mere utfordring. Jeg vet ikke, noen som med god erfaring med forhold sammen med følsomme gutter, som kan si om det har vært interessant eller direkte kjedelig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi
Altså, alle er forskjellige og alle foretrekker forskjellige folk å henge sammen med.

8634517[/snapback]

Men trådstarter er jo obviously ute etter å vite hvordan det egentlig står til med jenter i dag. Tradisjonelt har det jo vært "allmennkunnskap" at jenter liker bad-boys (sier ikke at dette stemmer, bare at det er en stereotyp), mens man i dag hører mer om myke menns kvinneappel og at jenter liker gutter som kler seg i rosa og slikt.

Lenke til kommentar

Får du kroneis hver dag, så blir du lei tilslutt. Sånn er det med alt her i livet også.

 

Men om du bare får kroneis en sjelden gang innimellom, så smaker den MYE bedre.

 

Selvfølgelig kan man ikke være slem. Men man trenger ikke overdrive med å være snill/følsom heller.

Lenke til kommentar
Gutter som er tøff utenpå men myk inni er det beste  :roll:

8634961[/snapback]

 

En mellomting er jo alltid best. Jeg liker ikke gutter som griner for hver minste ting, men har man ishjerte er jo ikke akkurat det et pluss heller.

8635239[/snapback]

Det er faktisk mulig å være en mellomting ja :) Heldigvis.. Ingen vil ha en som behandler deg dårlig, men man vil ikke ha en tøffel heller.. Så dere gutter må finne en mellomting liksom.. :yes:

Lenke til kommentar
Hva jenter sier de liker, og hva de fakisk liker, er ikke det samme. Desverre, men helt naturlig. Fordi tilrekking er ikke basert på sunn fornuft, men er en irrasjonell følelse.

8638642[/snapback]

Det er kloke ord, men vi skal ikke glemme hvorfor vi mennesker faktisk har et følelsesliv. Følelser er der for å gjøre det lettere å skjønne hva vi faktisk tenker. Hvis vi skulle sortere alle tanker vi tenker gjennom hele dagen ville vi blitt gal, det er her følelsene kommer inn, dem bekrefter hva vi faktisk tenker. Så jeg tror kanskje at følelsene faktisk kan være rasjonell. Tenk bare etter; Ofte føler vi og fornemmer ting, og veldig ofte stemmer det. :cool: Fordi vår erfaring tilsier det.

Endret av Databamse
Lenke til kommentar

Min erfaring tilsier at jenter under ~20 liker barske gutter som driter i alt, men når de har fått mer liverfaring går over til litt mykere gutter som ikke bare bryr seg om sprit, rumpe, pupper og vold. Nå vil nok mange tro jeg grer alle med en kam, men jeg mener ikke at det er ALLE jenter som er sånn, men det er nok en del.

 

Men jeg skulle gjerne likt å visst hvor grensen mellom barsk og følsom går.

Lenke til kommentar
Jenter liker drittsekker.

 

De sier at de liker de som ikke er drittsekker, men hvem ser du hun kline med dagen etterpå?

 

Drittsekkene er drittsekker mot andre, men hos dama er de små fløtepuser... Slike som skulle hatt seg et spark bak.

8638380[/snapback]

 

Neh...

Det de derimot liker er selvsikre, eventyrlystne, humoristiske, morsomme, uavhengige og uforutsigbare menn som ikke er redd for å si meningen sin og har et fullverdig liv som de pleier på jevnlig basis.

 

De typiske drittsekkene har gjerne flere av disse egenskapene enn den jevne Snille Simen, og det er det som utgjør tiltrekningskraften deres.

 

Men, on topic - Min erfaring er at en som ligger en smule til høyre for midten på en skala fra Rosa Plysjtøffel til Egotrippende Isbit gjerne lykkes både når det gjelder å få dame og når det kommer til å holde på dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...