Gå til innhold

Hjelp til bilderedigering - post her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dårlig av meg å måtte spørre om hjelp, men bilderedigeringsferdighetene mine ble nedstøvet lenge før de kom desverre ^^

 

Jeg tok et bilde med mobilen min (SE K750i) når jeg var på ferie i sommer i panorama, og syntes det i bunn og grunn ble et ganske pent motiv.

Eneste problemet er overgangene ble gaaaanske så f'cked, og bildekvalitet eksisterer jo ikke i denne mobilen.

 

Er det noen som klarer å gjøre noe med dette bildet, så det faktisk går ann å bruke det til noe?

 

På forhånd, takk :)

post-34143-1187283780_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Dårlig av meg å måtte spørre om hjelp, men bilderedigeringsferdighetene mine ble nedstøvet lenge før de kom desverre ^^

 

Jeg tok et bilde med mobilen min (SE K750i) når jeg var på ferie i sommer i panorama, og syntes det i bunn og grunn ble et ganske pent motiv.

Eneste problemet er overgangene ble gaaaanske så f'cked, og bildekvalitet eksisterer jo ikke i denne mobilen.

 

Er det noen som klarer å gjøre noe med dette bildet, så det faktisk går ann å bruke det til noe?

 

På forhånd, takk :)

 

 

 

Jeg gadd faktisk å prøve. Den rød og hvite stripen ble ikke så bra da, men bildet ble vel bedre enn originalen. :)

post-22360-1187884971_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Jeg gadd faktisk å prøve. Den rød og hvite stripen ble ikke så bra da, men bildet ble vel bedre enn originalen. :)

9344821[/snapback]

Wow.. Veldig bra flodhest.

Men kunne du ikke kanskje prøvd å kutte inn høyre del, altså flyttet høyre del lengre inn, så høyspentlinjene ble riktige også?

 

Jeg har holdt på å prøve selv i dag faktisk.

Ble langt ifra fornøyd med resultet da, men kan jo poste det likevel.

 

Resultat 1:

post-34143-1187893322_thumb.jpg

 

Resultat 2: med finish

post-34143-1187893348_thumb.jpg

 

Jeg syntes det ble så elendig kvalitet, at jeg prøvde å skjule det i sort\hvitt og diverse, men det funket dårlig. Men ditt eksemplar var jo faktisk ikke så ille.. Positivt overasket :)

 

 

treg edit: hadde klart å bytte om på venstre og høyre gitt

Endret av Steina
Lenke til kommentar

Heisann! Nå har det seg sånn at jeg har en kjærlighet for artige t-skjorter, spesielt av typen poker. Nå for tiden bruker jeg jabba.no og til mitt siste prosjekt trenger jeg litt hjelp.

 

Jeg er interessert i å lage en skjorte med tema fra classicpoker.com. (Jeg må bemerke at jeg har ingenting med siden å gjøre, men vil ha en skjorte med en site som ikke alle andre har.) Problemet er at de bildene og logoene de har, er temmelig crappy og når jeg limer dem inn på en skjorte, ser det ut som en 9-årings prosjektoppgave i EDB-en på skolen.

 

Kan noen være så vennlig å hjelpe meg, så blir jeg kjempeglad! :)

 

På forhånd takk.

 

Rune

 

(Legger ved et bilde som jeg klippet og limte med for å vise hvor dårlig kvalitet det er.)

post-14238-1188329311_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Heisann! Nå har det seg sånn at jeg har en kjærlighet for artige t-skjorter, spesielt av typen poker. Nå for tiden bruker jeg jabba.no og til mitt siste prosjekt trenger jeg litt hjelp.

 

Jeg er interessert i å lage en skjorte med tema fra classicpoker.com. (Jeg må bemerke at jeg har ingenting med siden å gjøre, men vil ha en skjorte med en site som ikke alle andre har.) Problemet er at de bildene og logoene de har, er temmelig crappy og når jeg limer dem inn på en skjorte, ser det ut som en 9-årings prosjektoppgave i EDB-en på skolen.

 

Kan noen være så vennlig å hjelpe meg, så blir jeg kjempeglad! :)

 

På forhånd takk.

 

Rune

 

(Legger ved et bilde som jeg klippet og limte med for å vise hvor dårlig kvalitet det er.)

9380118[/snapback]

Du kan jo velge å kjøpe noe i mitt design? :D

http://www.cafepress.com/tntpoker

Evt. kan jeg bruke f.eks det designet og legge til "classic poker" om du vil..

Å trykke opp deres registrerte logo uten deres samtykke er derimot ikke lovlig.

 

Edit:

Pisket sammen en kjapp design "smått inspirert" av logoen deres.. :p

post-68079-1188564595_thumb.jpg

 

Edit 2:

 

Haha, at ikke jeg tenkte på det.. :!: Nesten alle sider har en "press" eller "material"-side, med høyoppløselige bannere logoer. Og eureka:

http://www.classicpoker.com/Affiliates/materials.php

Endret av toth
Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
pannekake.png

Og litt mer rund:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
pannekake2.png

(Bakgrunnen er gjennomsiktig, du ser det bare ikke her på forumet)

 

Og så lagde du ikke te til meg en gang :no:

 

ENDRET: For de som lurer: Han bor i rommet ved sidenav meg. Men jeg benekter alle former for slektskap :ph34r:

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Takk MatseMannen...

Og jeg lagde litt av Te'n din...

 

Som takk lager jeg pizza'n i kveld :p

 

EDIT: Skeptisk med pizza'n nå..

 

EDIT2: Gidd du lage den Sånn at det ikke er en lang kant på Sia..? Blir feil akse i rotasjonen.. :S

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
To kjappe:

untitled1fi2.th.jpg

 

untitled12ha8.th.jpg

8728683[/snapback]

 

 

 

hvordan lager du skjegg...?

9400727[/snapback]

 

Lager et svart layer. Så adder en del noise, endrer blending mode til et eller annet, kan ikke huske helt. Så CTRL+J et par ganger, for å fremheve det litt mer. Så radial blur(zoom)... Hvis ikke jeg husker helt feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...