Gå til innhold

Hjelp til bilderedigering - post her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Heisann godtfolk :)

 

Har sett igjen noen tråder her på Visuell Kreativitet, og kommer med en kanskje litt "merkelig" forespørsel, som for alt jeg vet ikke er mulig og gjennomføre.

 

Vertfall, ønsker ved hjelp av photoshop o.l og få meg selv innpå et av disse bildene?

Her foreksempel

Som at jeg går ved siden av Gerrard? (Må da klippe bilde litt opp, ettersom jeg ikke har LFC shorts ;) )

Lurer på om noen her inne er så SKILLED at de kunne klart det? (Kan være en lett jobb for alt jeg vet :p )

 

Men må se litt realistisk ut, så jeg kan lure damene til å tro at jeg har spilt for Liveprool ;)

 

Vist noen ønsker og ta på seg denne utfordringen, si ifra :)

Lenke til kommentar
Heisann godtfolk :)

 

Har sett igjen noen tråder her på Visuell Kreativitet, og kommer med en kanskje litt "merkelig" forespørsel, som for alt jeg vet ikke er mulig og gjennomføre.

 

Vertfall, ønsker ved hjelp av photoshop o.l og få meg selv innpå et av disse bildene?

Her foreksempel

Som at jeg går ved siden av Gerrard? (Må da klippe bilde litt opp, ettersom jeg ikke har LFC shorts ;) )

Lurer på om noen her inne er så SKILLED at de kunne klart det? (Kan være en lett jobb for alt jeg vet :p )

 

Men må se litt realistisk ut, så jeg kan lure damene til å tro at jeg har spilt for Liveprool ;)

 

Vist noen ønsker og ta på seg denne utfordringen, si ifra :)

8976204[/snapback]

 

 

Kan godt prøve, men bilde av deg selv hadde vært fint. hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...