Gå til innhold

Age of Conan - beta


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Dere må nok vente ialllf 2-3 mnd til :)

 

Har en venn av en venn av en venn ^^ :p som er i technical beta, so far har det bare vært 1 test som var for 1mnd siden (de posta og sa at det var noen store problemer de hadde fått fiksa den store mnd og en test nr 2 burde komme snart)

 

"Dear Age of Conan Beta tester!

 

We know that it’s been a while since you took part in the tech Beta test for Age of Conan. Since we have not come back with a new announcement we therefore wanted to update you on the status, and where we are going.

Since we know that most of you are eager to once again put on your best armor, equip your best sword and charge into the brutal battlefields of Hyboria we thought it was time to give you more info."

 

 

Mye lengre post av dem men jeg tar ikke sjansen på å poste resten pga min venns venn venn venn sikkerhet :)

Lenke til kommentar
Noen som har fått mail fra Funcom? Regner med det var jeg som vant, siden Lennart Stormo ikke er det vanligste navnet i norge.

8748195[/snapback]

Kan jeg nominere deg til norges beste navn?

 

Er ganske spent på dette spillet. krysse fingra for beta invite :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Joda greit nok at de tar den tiden de trenger, men en dato hadde uansett vært fint...

8854592[/snapback]

Blir vell litt motsigende? :p

 

Ta den tiden de trenger, men en dato _må_ vi ha! ;)

8854762[/snapback]

 

Det er da ikke motsigende det. Han sier bare at det hadde vært fint med en dato. Han sier ikke at han vil de skal rushe spillet, og ha tidlig release...

En ting er å være pirkete, men da bør det du pirker på i hvertfall være tilstede..

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Uhh, betaen er "igang".

 

Dog bare technical. (De fant en major bug som de har fikset den siste mnd men jeg tror flere technical tests er oppe nå eller kommer til å komme nå)

 

Får vente og se rett og slett.

8862678[/snapback]

 

Greetings,

 

The time has finally come to enter the brutal battlefields of Hyboria. Yes, that is correct, Funcom is delighted to inform that you are one of the chosen testers for the Age of Conan technical Beta!

 

 

Er man flink med tilbakemeldinger til så får man bli med igjennom alle testefastene.

Endret av Digidice
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Uhh, betaen er "igang".

 

Dog bare technical. (De fant en major bug som de har fikset den siste mnd men jeg tror flere technical tests er oppe nå eller kommer til å komme nå)

 

Får vente og se rett og slett.

8862678[/snapback]

 

Greetings,

 

The time has finally come to enter the brutal battlefields of Hyboria. Yes, that is correct, Funcom is delighted to inform that you are one of the chosen testers for the Age of Conan technical Beta!

 

 

Er man flink med tilbakemeldinger til så får man bli med igjennom alle testefastene.

9013886[/snapback]

 

Vel jeg har vunnet noe, men er ikke helt sikker på hva... Kanskje det skjer noe etter at E3 er ferdig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...