Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker sikkert på de kreppe skjørtene som også blir brukt i skoleuniform for jenter, eller cheerleaders.

Jeg for min del synes bare det er flott med jenter som går i skjørt.. Viser at de er jenter og ikke menn.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Sesongen for posete dresser og store slipsknuter er kommet..

Fotograf-BT-Stokke-as-konfirmantbilder-k

KonfirmantbilderFotograf-btstokke-as-21.

fjeseth-019.jpg

Kan de ikke bare legge ned dressmannkjeden :hm:
Synes også det ser passe noldus ut med stripete dress på yngre mennesker.

Endret av Mantoius
Skrevet (endret)

Min far visste ikke dette, jeg måtte lære ham. Dessverre et par år etter konfimarsjonen. Middelklasse og dressmann går hånd i hånd med alle knapper kneppet igjen, så lenge de ikke er for tykk - da er det åpen jakke for alle pengene (med 50% polyester-skjorter som kan ta liv med knappene som snart spretter fra skjorta).

Kilde: Vestlandet. Og familien min.

Endret av spinkeljaevel
  • Liker 3
Skrevet

Helt ærlig så ser jeg ikke problemet med Dressmann lenger, de er ærlige om hva som er i dressen, og prisene er ikke så ille. Ser også ut som at de har begynt å kjøre på med litt flere farger enn bare sort og nesten-sort grått.

Dyreste dressen de har på Dressmann ligger på hva, 2000 kr? Og kvaliteten der er helt grei, 100% ull i en limt/fused dress...stilen ser også helt ok ut, og stoffet er i solide farger.

MoN dressene ser blodharrye ut, og koster rundt 4000-5000 kr sist jeg sjekket. Dobbelt så mye som det "beste" Dressmann har å by på, mens kvaliteten ligger på samme nivå.

• Liker 5
Skrevet

Musikantskjørt...

Hva er en musikantskjørt?

Mus i kant skjørt , et som knapt dekker musen

lawl...burde kanskje skjønt den:P

Skrevet (endret)

Sesongen for posete dresser og store slipsknuter er kommet..

Fotograf-BT-Stokke-as-konfirmantbilder-k

Hva er tankeprosessen når det gjelder størrelsen på karen til høyre der?

Skal vi see, den der sitter helt fint langs kroppen din - perfekt lengde jepp... vi må nok to størrelser opp.

Nå begynner det å ligne noe! For lang, den folder seg noe enormt langs beina, aalt for lange ermer - trekkspillfasong, alt for bred og alt for lang dressjakke... En størrelse til opp så er det perfekt! :)

Endret av PhelpsTransposed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...