Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sommerklær på vinterstid er ikke en stil jeg kan stille meg bak i hvert fall.

Hva er det du kaller sommerklær der a? Shorts og tights? Det er vel like vanlig på vinter'n? Det er jo derfor jeg har tights under! Har jo boblejakke og, men den lå igjen inne, da jeg bare var ute en liten tur for en røyk! :-)

Lenke til kommentar

Jeg kaller bare skuldre og korte ermer for sommerklær. Tynne lave tøysko med ankelsokker er også noe jeg ikke akkurat forbinder med vinterantrekk.

 

Ellers kan jeg ikke ta høyde for hva du har av klær andre steder når du legger ut et bilde og spør hva vi syns. Jeg må nesten ta utgangspunkt i bildet.

 

Ellers må jeg bare si at du skal få kle deg akkurat som du selv vil. Jeg er ikke moren din, så ikke hør på meg.

Endret av Sentenza
Lenke til kommentar

Jeg kaller bare skuldre og korte ermer for sommerklær. Tynne lave tøysko med ankelsokker er også noe jeg ikke akkurat forbinder med vinterantrekk.

 

Ellers kan jeg ikke ta høyde for hva du har av klær andre steder når du legger ut et bilde og spør hva vi syns. Jeg må nesten ta utgangspunkt i bildet.

 

Ellers må jeg bare si at du skal få kle deg akkurat som du selv vil. Jeg er ikke moren din, så ikke hør på meg.

Skjønner den! Men som sagt var bildet tatt når jeg var ute og tok en kjapp røyk! :-)

 

Hører ikke så mye på mora mi når det gjelder hvilke klær jeg skal gå i heller jeg da! Hadde det vært opp til ho skulle jeg bare gått i superdigre sekkeklær...! Ho mener jeg er for stor til å kle meg kult...

Lenke til kommentar

Hvordan takler egentlig jenter å gå i småsko, ankelsokker og miniskjørt midt på vinteren? Fettlag som en sel, eller?

bestemoren min har alltid sagt at man skal kle seg etter været for når man blir plutselig opp i alderen så kommer man til å merke godt på kroppen hva man ikke passet på når man var yngre.

 

 

PS: bare fordi disse folka er idioter, så håper jeg alle de som går slik blir forkjøla.serves them right.

Endret av Mai
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...