Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjenner ei kjerring som ikke gidder å kle på seg varmere klær om vinteren. Hun går i en liten topp og trange jeans uten noen strømpebukser / stillongs eller lignende under, og hun går aldri med votter eller lue. Hun går med dette selv om det er midt på vinteren, kald vind og nesten tjue minusgrader utendørs. Når hun kommer innendørs, så går hun rundt og klager og sutrer over hvor vanvittig kaldt det er. I tillegg krever hun at alle varmeovnene blir satt på full guffe slik at det blir brennhett inne, bare fordi hun ikke klarer (eller gidder) å kle seg selv etter forholdene..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kjenner ei kjerring som ikke gidder å kle på seg varmere klær om vinteren. Hun går i en liten topp og trange jeans uten noen strømpebukser / stillongs eller lignende under, og hun går aldri med votter eller lue. Hun går med dette selv om det er midt på vinteren, kald vind og nesten tjue minusgrader utendørs. Når hun kommer innendørs, så går hun rundt og klager og sutrer over hvor vanvittig kaldt det er. I tillegg krever hun at alle varmeovnene blir satt på full guffe slik at det blir brennhett inne, bare fordi hun ikke klarer (eller gidder) å kle seg selv etter forholdene..

Mor di? Eller tante/Bestemor? Siden du kjenner hun så godt? Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Dersom noen har veldig lyst til å finne/Hva slags stil liker du ikke å se bilder.

Så er det bare å stille seg på inngangen av EPA/RIMI bygget på baksiden ved parkeringsplassen i Sarpsborg mot PELLYGATA med kamera klart. Der går det utrolig mye stygt kledde folk.

 

Gjennomsnitts pensjonistdama går i snowjoggs selvom det ikke er vinter, boblejakker som lyser som neon fra 80 tallet og helt rå stil med innslag av leopardmönster. :)

 

Men jeg har ikke hjerte til å ta bilder av de, men jeg tenker jo litt. Det er faktisk billige klär å få kjöpt på Cubus eller brukten. Så hvorfor går folk frivillig i sånt. Men livet er nok hardt eller noe....

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

short-shorts-3.jpg

 

Gutter lker kanskje dette og jeg har alltid vært for at folk må gå i hva de vil men til en viss grense. Det er litt vanskelig å unngå å se sånt 24/7 om sommeren. jeg personlig trenger ikke å se hele ræven.Eller når de er såpass korte at jeg kan nesten se rævhølet om de bøyer seg.Hva er neste? naken på gaten?

Endret av Mai
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg har en fellesnevner på de som går sånn. Løs.

Om det stemmer eller ikke, er meg revnende likegyldig.

 

Tja ville ikke gått så langt å kalt noen løs pga klærne deres men at de liker oppmerksomhet kanskje?

 

De får jo rumpa til å se utrolig stygg ut. Blir litt som med for liten BH, og dobbeltpupp.

Den blir ihvertfall ikke finere med de på:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...